Loading...
nl

Was hitler zijn tijd te ver vooruit?

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '08
Ik open een controversieel topic dat getriggerd werd door een ander topic waarin over hitler werd gesproken. Ik heb hier eerder al eens iets over gezegd in een ander topic, maar het leek me wel interessant om er eens serieus over te praten.

Voordat ik mijn uiteenzetting doe, wil ik wel even van te voren zeggen dat ik absoluut niet achter hetgeen sta, dat Hitler heeft gedaan en het ook echt helemaal afkeur. Toch wil ik nog wel even mijn gedachtenspinsels hier neerzetten.

Tijdens de 2e wereldoorlog wilde Hitler de Ubermensh maken. En wat waren de kenmerken van deze ubermensch?

Juist, blond haar en blauwe ogen. Als je tegenwoordig om je heen kijkt naar de jonge nieuwetijdse kindjes dan hebben ze bijna allemaal blond haar en fel blauwe ogen (de zogenaamde sterrenkinderen).

Wat mij namelijk is opgevallen in de hoeveelheden foto's die ik heb gelezen en mensen heb gesproken is het volgende betreffende de kleur van de ogen. Dit is denk ik niet altijd zo, maar ik vind het wel erg opvallen:

Bruine ogen: Indigo
Grijze ogen: Medium
Blauwe ogen: Kristal / Sterren

Dit is een gedurfde uitspraak, maar was Hitler misschien zijn tijd niet ver vooruit toen hij opzoek ging naar de nieuwe mens?
Delen:
seppe
seppe aug 31 '08
Het kan zijn dat hij een idee had van de toekomst of vooruit kon zien.
Vast staat dat hij zijn eventuele gave slecht gebruikt heeft (of laten gebruiken) he.
Was hij zelf slecht of slecht beinvloed?
Ik denk dat hij een zeer beinvloedbaar persoon was en zich heeft laten meeslepen door zijn ego.
fdsajkl
fdsajkl aug 31 '08
Wat is het verschil tussen een sterrenkind en een kristalkind, bijvoorbeeld? Hoe weet je dat het sterrenkinderen zijn?

Ik dacht dat sterrenkinderen nog geen mogelijkheid hadden om te incarneren; zover ik weet is de zevende dimensie nog niet eens helemaal open, laat staan de achtste of hoger.


Hitler was een elitist, naar mijn mening slaan zijn perspectieven nergens op. Waarom zou een specifieke kleur haar en ogen beter zijn dan anderen? Hij was gewoon goed in zichzelf overtuigen.
gast
gast aug 31 '08
"Mein Kampf" eens lezen dat zou ik wel willen. Dan kun je een beter beeld krijgen van wat hij allemaal bedoeld heeft.

De hele geschiedenis van de tweede wereld oorlog is gekleurd met de emoties van de mensen die het hebben meegemaakt en ook nog eens die van de mensen die het niet hebben meegemaakt.
Er zijn zoveel manieren om het gebeuren te interpreteren dat het nooit tot gelijkstemming kan leiden.

Of het Arische volk alleen uit sterrenkinderen zou bestaan betwijfel ik. Het zijn wel mensen met veelal dezelfde genen. Misschien was zijn streven wel naar een harmonieuze vredige wereld en dacht hij dit op deze manier tot stand te kunnen brengen. In hoevere hij vooruit kon zien weet ik niet. Hij deed in iedergeval wel wat de wens van het volk was. Dus, net als Seppe al aangaf, kon het wel eens zo zijn dat hij heel erg beinvloed is geweest door zijn omgeving.

Vergeet niet dat geen enkel mens dit in zijn eentje voor elkaar zou hebben gekregen. Welke dictator je ook bent.
Lena
Lena aug 31 '08
[quote=NiMS:

Bruine ogen: Indigo
Grijze ogen: Medium
Blauwe ogen: Kristal / Sterren

[/quote]

ik mis de groene ogen wink
gast
gast aug 31 '08
En de blauw/grijs/groen/bruine. Ik heb bijna alle kleuren in mijn ogen.
Lena
Lena aug 31 '08
hij had de juiste woorden op het juiste moment, de mensen waren onzeker en ontevreden. de mensen om hem heen en die hem ontdekt hebben als het ware, zagen in hem al gauw een leider. ik heb de film gezien, wat me bijgebleven is dat er genoeg mensen waren die zagen aankomen dat er iets verschrikkeljks te gebeuren stond.
mensen die opdat bevriend waren met mensen van joodse afkomst,moesten deze vriendschappen verbreken voor gevaar voor eigen leven.maar het kwaad was al geschiet, ik spreek van kwaad omdat er voor mij niks maar dan ook niks positiefs uit te halen valt,alleen dan dit nooit meer. gelukkig overwint goed van kwaad zo ook in dit geval. hij was in mijn ogen niet geniaal maar krankzinnig.
trouwens staan jullie er wel bij stil als je deze vraag stelt aan iemand van joodse afkomst?
Lena
Lena aug 31 '08
Origineel bericht van: gast
En de blauw/grijs/groen/bruine. Ik heb bijna alle kleuren in mijn ogen.


ik wist het een geval appart wink
Lena
Lena aug 31 '08
Origineel bericht van: NiMS
Tijdens de 2e wereldoorlog wilde Hitler de Ubermensh maken. En wat waren de kenmerken van deze ubermensch?



dit was al gelijk zijn plan hoor niet tijdens,hij had een hekel aan joden,en ontkende zo zijn andere helft wink
gast
gast aug 31 '08
Niet alleen Joden, Lena. Ook oa. zigeuners, verstandelijk beperkte mensen, psychiatrisch zieke mensen. Die zijn ook in de gaskamers beland. Helaas wordt de nadruk erg op de Joden gelegt en de andere slachtoffers daardoor vergeten.
Lena
Lena aug 31 '08
Origineel bericht van: NiMS
. Als je tegenwoordig om je heen kijkt naar de jonge nieuwetijdse kindjes dan hebben ze bijna allemaal blond haar en fel blauwe ogen (de zogenaamde sterrenkinderen).

Wat mij namelijk is opgevallen in de hoeveelheden foto's die ik heb gelezen en mensen heb gesproken is het volgende betreffende de kleur van de ogen. Dit is denk ik niet altijd zo, maar ik vind het wel erg opvallen:




nims ik snap dat je ook graag dit zo ziet maar zou een donker iemand met donkere ogen niet een nieuwetijds kind kunnen zijn?
Lena
Lena aug 31 '08
ja maar daar kon hij ook niks mee,omdat hij zelf ook niet perfect was dus stonden zij gelijk aan de joden.
Lena
Lena aug 31 '08
maar goed heb de film gezien en of dat de waarheid is???
maar ik vind het een heel gevaarlijk stelling om deze in te zetten voor nieuwe tijds.hitler kan ook op dit moment niet staan in madame tussaud zijn hoofd moet het dan ontgelden, maar goed een ieder staat vrij om hierover te willen stoeien, ik pas verder.
Maris1976
Maris1976 aug 31 '08
Hitler was gewoon een rascist, ik vind de theorie ver gezocht.
Maris

Oh en ik denk ook dat ie een perfectionist was toch? Maar het arische ras?? Waarom blond met blauwe ogen? Waarom niet bruin haar met bruine ogen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '08
Origineel bericht van: Lena10
maar zou een donker iemand met donkere ogen niet een nieuwetijds kind kunnen zijn?

Jazeker wel, je hebt indigo's etc. Ik bedoelde met blauwe ogen ook de sterrenkinderen. Ik zei trouwens ook niet dat het altijd zo is vandaar dat ik schreef "Dit is denk ik niet altijd zo, maar ik vind het wel erg opvallen". Dat had ik er niet voor niets bijgezet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '08
Origineel bericht van: Maris1976
Waarom blond met blauwe ogen? Waarom niet bruin haar met bruine ogen?

Best een interessante vraag, want hij zelf had bruine ogen en donker haar, dus waarom zou hij toch daarvoor kiezen?

p.s. Jezus had ook blauwe ogen. (De eerste kristalmens die er rond liep, vandaar dus ook Jezus Christus (= Kristal)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '08
Origineel bericht van: Hurby
Wat is het verschil tussen een sterrenkind en een kristalkind, bijvoorbeeld? Hoe weet je dat het sterrenkinderen zijn?

De verschillen kun je in detail hier vinden:
Hier
Origineel bericht van: Hurby

Ik dacht dat sterrenkinderen nog geen mogelijkheid hadden om te incarneren; zover ik weet is de zevende dimensie nog niet eens helemaal open, laat staan de achtste of hoger.

Uhm, de aarde is alweer enige tijd in de 9e dimensie, dus er komen alweer enige tijd sterrenkinderen hier. Ze zijn super herkenbaar met hun blauwe ogen en liefde voor de dieren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 31 '08
Origineel bericht van: gast

Of het Arische volk alleen uit sterrenkinderen zou bestaan betwijfel ik. Het zijn wel mensen met veelal dezelfde genen.

Ben ik wel met je eens en ik ben erg benieuwd waarom hij uberhaubt op zoek was naar de ubermensch.

Zijn de kristalmensen en sterrenkinderen en nieuwetijdsen wel de ubermensch? Hoe kijken jullie tegen de nieuwetijdsen aan ten op zichte van de oude-tijdsen?
gast
gast aug 31 '08
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat de genen die mensen met blond haar en blauwe ogen hebben het makkelijkst te programmeren zijn. Dus die zijn het makkelijkst te beinvloeden van buitenaf.
Nu zijn er ook mensen die zeggen dat sterrekinderen en kristalkinderen geen erflast (filters) hebben en daardoor leeg/ongeprogrammeerd in deze wereld komen. Degene die deze kinderen dus in handen krijgen kunnen ze helemaal zo programmeren zoals zij dat willen. (dit is ook met Jezus gebeurd die door de Farizeërs is opgeleid ofwel geprogrammeerd)
Dus misschien wilde Hitler daarom wel deze kinderen hebben.
sarina
sarina sep 1 '08
Hoi allemaal, ben weer terug van vakantie.... Tja, wie weet of Jezus blauwe ogen had? Ik ben geen ooggetuige.... En eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk.... Het is een beetje kort door de bocht om op grond van oogkleur mensen te beoordelen.

Ik denk dat de kleur van je ogen wordt bepaald door de genen die je erft van je familie. Blauw is daarbij een ondergeschikte kleur, bruin is bijv. een dominante kleur. Als je ouders bruine ogen hebben kunnen ze best ook blauw in hun genen meedragen, heeft de vader een beetje blauw (onder zijn gekleurde ogen) en de moeder een beetje blauw (onder haar gekleurde ogen) dan kun je als kind toch de combinatie blauw-blauw meekrijgen. Dan heb je dus blauwe ogen. Ouders met blauwe ogen echter kunnen geen bruin eronder hebben, want dan waren hun ogen immers bruin (of gekleurd). Het is dus genetisch gezien lastig om als blauwogige ouders bruinogige kinderen te krijgen. Hierbij moet ik wel als kanttekening plaatsen dat het in werkelijkheid wel ingewikkelder is dan ik nu even weergeef, ook de oogkleuren van overgrootouders worden genetisch overgedragen... Voor blond haar geldt dezelfde regel: Donkerharigen kunnen blond in zich hebben, maar echt blonde mensen geen donker.....

Wat betreft Jezus, ik ken een theorie waarbij wordt gesteld dat Maria is verkracht door een Romeinse soldaat, en dus niet maagdelijk zwanger is geworden... Dat zou ook de blauwe kleur van de ogen kunnen verklaren.... Bijvoorbeeld.... Ik heb ook wel begrepen dat hij is opgeleid door een soort van sekte (ben de naam even kwijt) en dat hij juist niet de leer van de Farizeeërs onderschreef... vandaar zijn ruzie met de 'kerk'.

Maar om nog even terug te komen op het item kristal, nieuwetijds, oudetijds enz.... Het is een duiding van energie, deze kinderen en ook volwassenen zijn gewoon mensen zoals iedereen, met alle kleuren die erbij horen hoop ik.....

En Hitler was een neuroot met gevaarlijke eigenschappen, zoals een groot charisma.... Het is te wijten aan de tijdgeest dat hij zo veel macht heeft vergaard... Het enige positieve wat ik altijd uit het tweede wereldoorlog verhaal probeer te filteren is dat we hopelijk met zijn allen iets geleerd hebben ervan...want, zoals ik altijd zeg tegen de kinderen, van je fouten kun je leren .... zonder fouten geen lessen......

En eerlijk gezegd vind ik George Bush ook niet zo'n fijne man, wat heeft hij allemaal aan niet aangericht? Denkt ook alleen maar aan oorlogje spelen.... Hij brengt het alleen leuk zodat iedereen vergeet wat hij eigenlijk echt aan het doen is..... Dus misschien moeten we de mensen in de tijd van Hitler ook niet teveel afrekenen op hun loyaliteit....

Ik vind niet dat we Hitler de eer mogen geven dat hij übermenschen al inschaalde als kristalkinderen. Hij heeft niet echt laten zien dat hij handelde uit liefde voor de mensheid, Hij heeft wat mij betreft geen enkele notie gehad van kristalenergie...
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki