Hoi allemaal, ben weer terug van vakantie.... Tja, wie weet of Jezus blauwe ogen had? Ik ben geen ooggetuige.... En eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk.... Het is een beetje kort door de bocht om op grond van oogkleur mensen te beoordelen.
Ik denk dat de kleur van je ogen wordt bepaald door de genen die je erft van je familie. Blauw is daarbij een ondergeschikte kleur, bruin is bijv. een dominante kleur. Als je ouders bruine ogen hebben kunnen ze best ook blauw in hun genen meedragen, heeft de vader een beetje blauw (onder zijn gekleurde ogen) en de moeder een beetje blauw (onder haar gekleurde ogen) dan kun je als kind toch de combinatie blauw-blauw meekrijgen. Dan heb je dus blauwe ogen. Ouders met blauwe ogen echter kunnen geen bruin eronder hebben, want dan waren hun ogen immers bruin (of gekleurd). Het is dus genetisch gezien lastig om als blauwogige ouders bruinogige kinderen te krijgen. Hierbij moet ik wel als kanttekening plaatsen dat het in werkelijkheid wel ingewikkelder is dan ik nu even weergeef, ook de oogkleuren van overgrootouders worden genetisch overgedragen... Voor blond haar geldt dezelfde regel: Donkerharigen kunnen blond in zich hebben, maar echt blonde mensen geen donker.....
Wat betreft Jezus, ik ken een theorie waarbij wordt gesteld dat Maria is verkracht door een Romeinse soldaat, en dus niet maagdelijk zwanger is geworden... Dat zou ook de blauwe kleur van de ogen kunnen verklaren.... Bijvoorbeeld.... Ik heb ook wel begrepen dat hij is opgeleid door een soort van sekte (ben de naam even kwijt) en dat hij juist niet de leer van de Farizeeërs onderschreef... vandaar zijn ruzie met de 'kerk'.
Maar om nog even terug te komen op het item kristal, nieuwetijds, oudetijds enz.... Het is een duiding van energie, deze kinderen en ook volwassenen zijn gewoon mensen zoals iedereen, met alle kleuren die erbij horen hoop ik.....
En Hitler was een neuroot met gevaarlijke eigenschappen, zoals een groot charisma.... Het is te wijten aan de tijdgeest dat hij zo veel macht heeft vergaard... Het enige positieve wat ik altijd uit het tweede wereldoorlog verhaal probeer te filteren is dat we hopelijk met zijn allen iets geleerd hebben ervan...want, zoals ik altijd zeg tegen de kinderen, van je fouten kun je leren .... zonder fouten geen lessen......
En eerlijk gezegd vind ik George Bush ook niet zo'n fijne man, wat heeft hij allemaal aan niet aangericht? Denkt ook alleen maar aan oorlogje spelen.... Hij brengt het alleen leuk zodat iedereen vergeet wat hij eigenlijk echt aan het doen is..... Dus misschien moeten we de mensen in de tijd van Hitler ook niet teveel afrekenen op hun loyaliteit....
Ik vind niet dat we Hitler de eer mogen geven dat hij übermenschen al inschaalde als kristalkinderen. Hij heeft niet echt laten zien dat hij handelde uit liefde voor de mensheid, Hij heeft wat mij betreft geen enkele notie gehad van kristalenergie...