Loading...
nl

Het zesde zintuig

Lena
Lena aug 28 '08
nu is de 1e uitzending van het zesde zintuig op tv.
wat vinden jullie hiervan? en valt het jullie ook op dat het paranormale steeds meer aandacht krijgt.
Delen:
gast
gast aug 28 '08
Ik kan het ws morgen pas zien op uitzending gemist. Als ik eraan denk zal ik kijken. Bedankt voor de tip, Lena.
Lena
Lena aug 28 '08
you welcome,maar wie ik ook heel bijzonder vindt is Derek Ogilvie
voor wie er heen wil?

http://www.seatwave.nl/derek-ogilvie-tickets/seizoen?gclid=CIvepKKosZUCFQ2L1QodR1lijg
Maris1976
Maris1976 aug 28 '08
Ik wilde er vandaag ook een topic over openen, over Derek en bijvoorbeeld zo'n Chartype. Wat vinden jullie van hun? Ikzelf vind Char ongeloofwaardig overkomen vergeleken bij Derek, maar van hem wordt gezegt dat hij een Cold reader is.
Terwijl ik hem wel vertrou op een of andere manier.

Maris
Lena
Lena aug 28 '08
wat is een cold reader?
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 28 '08
Wat een coldreader is weet ik niet precies. Ik weet alleen dat ik tijdens een opleiding moest vertellen welk boek in een dichte envelop zat en dat noemde ze ´cold reading´. Dus niet op basis van je empathie en betrokkenheid of intermenselijke motivatie. Wellicht heeft het meer betekenissen?

Ik heb de uitzending gezien. Vond de 2 die door gingen Peter en Vanessa indrukwekkend. Voor de kijker ziet het er soms zo simpel uit en alsof er nauwelijks iets komt. Maar ga er maar eens staan om vanuit het niets zoveel indrukken juist te interpreteren en te verwoorden. Vaak spelen gevoelens die je oppikt een rol. Vond het mooi om te zien hoe ook het doorgeven van de boodschap aan moeder (dochter vermoord) voorrang kreeg op het aanleveren van de bewijzen in de oplossing. Persoonlijk zie ik daar de grootste waarde in, maar ik begrijp dat men met het programma vooral bewijzen wil laten zien. Ik merk wel dat ik het irritant vind als mediums zelf emotioneel gaan doen, dan denk allee zeg, je bent het instrument ga dit nu niet zo naar jezelf nemen, het is de emotie van de overleden persoon die nu in een andere sfeer is, dus er is geen enkele reden toe. Maar ja we zijn allemaal mensen.
Lena
Lena aug 28 '08
precies we zijn allemaal verschillend smile
cold reading duidelijk.
ja vond het ook weer indrukwekkend vooral omdat hier vroeger echt geen aandacht in de media aanbesteed werd, volgens mij niet in deze mate.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki