Iedereen stelt de vraag wat is de zin van het leven, of waarom zijn we hier.
Dat is wellicht te verklaren, door natuur oftewel wetenschap of een God of entiteit.
Maar de echte vraag remains waar komen alle energieen vandaan, en hoe/waarom.
Mogelijk Wetenschapsantwoord: "De big Bang"
Mogelijk Paranormaalantwoord: "God" of de "Big Bang door god"
Mogelijk Atheist antwoord: Gelukkig zijn, carriere etc. 1000en redenen te bedenken
Maar dan zit je nog steeds met een half antwoord. Immers de meeste goden alniet allen zouden opgebouwd zijn uit licht en of energie.
Dus de vraag waar komt al het energie vandaan van het multiversum?
We doen alsof wij het belangrijkste zijn in het multiversum maar misschien zijn wij net zo onderdeel met dezelfde waarde als iedere ander stukje atoom.
Ter info zelf geloof ik wel in een "god" niet perse een christelijke god of watdan god dan ook ik zie hem als de schepper, niet in een persoonlijke vorm of bewustzijn zoals ons maar een andere energievorm, zoals licht of een gas. Maar ook al geloof ik dit ben ik nog steeds nihilistisch omdat welk doel we ook hebben door god of wat dan ook. Ik zie er geen waarde in of enige voortgang.
Maar misschien is dit een dieper gevoel dat ik niet kan uitleggen en waarschijnlijk word het ook niet begrepen.., misschien acht ik geen waarde in elke "waarde" uberhaupt. Misschien heb ik een probleem met "tijd" en het "bewust" zijn van jezelf".
Het gaat om de echte vraag die mensen zouden moeten stellen.