die ik er van verdenk dat ze mij anoniem heeft aangegeven bij Soc. Zaken, heeft gisteravond tuinafval in MIJN tuin gegooit, en dat is de 2e keer!!!!!!!!!
Ikke kwaad..........
Maar wist op dat moment niet wat te doen..........
Vanmorgen zag ik ze met haar hond lopen en even later stond ze in de achterdeuropening een sigaretje te roken.....
Ik trok de stoute schoenen aan en deed het raampje boven open en vroeg Buurvrouw, waarom kom je niet praten als er iets is? Waarom gooi je tuinafval in mijn tuin??
Zo kinderachtig.........
Ze zei niks, ze stapte alleen een stap achteruit en deed net of ze er niet was...........
Ik ontplofte bijna........rende de trap af en naar buiten.......Ik riep dat ik mij echt niet liet wegpesten en dat ik zeker niet meer zo labiel ben als in Tilburg, dat ze echt niet meer moest doen, dat ik er werk van ging maken en dat ze gewoon jaloers was en zo........ blabla
Vanmiddag ging ik met de hond naar buiten en wie zat er op het stoepje voor de voordeur een sigaretje te roken, met de buurvrouw van de andere kant??? Over die buurvrouw heeft ze tegen mij een hoop shit verteld, en nu zat ze juist daar met haar een sigaretje te roken........ik ontplofte weer.....
Zegt ze heel fijntjes: Maar buurvrouw, ik wist niet eens dat je het tegen mij had, je liep zo te schreeuwen.....JAJA.
Ik zei dat ze haar tuinafval niet in mijn tuin moest gooien dat dat erg associaal is! Weet je wat ze toen zei???????????? Dat het van mijn kruipplant af kwam en dat ik geen geld hoefde te betalen voor de container en zij wel.........(Ik krijg vrijstelling voor de gemeentelijke belastingen) Ik zei dat ik de rotzooi die van haar boom afkomt toch ook niet in haar tuin gooi, blablabla, en dat ik er werk van ga maken, dat ze niet zo afgunstig moet doen enz, enz......
Deed het natuurlijk weer helemaal fout, maar daar zakt toch je broek van af?????????? Haar groencontainer zit nooit vol, omdat ze eigenlijk geen tuin heeft, alles is betegeld, dus ze betaald er niet méér voor.........Als ze het gewoon met mij had overlegd, had ik het misschien nog wel overdreven gevonden, maar zeker geen nee gezegd.
Maar volgens mij is haar doel gewoon om mij over de zeik te helpen, meer niet!
En waarom???? IK heb haar niks misdaan!