Loading...
nl

trillingen door mijn lijf

????
???? jul 28 '06
De laatste tijd heb ik regelmatig een heel raar gevoel in mijn lijf. Alsof mijn hele lijf trilt. Het duurd meestal maar een paar minuten en dan duurd het weer een paar weken en dan gebeurd het weer eens. Het maakt niet zo zeer uit waar ik ben. De ene keer is het in bed, maar ik heb het ook eens gehad toen ik mijn hond uit liet.

Herkent iemand dit? En wat zou dit betekenen?
Delen:
Thomas A
Thomas A jul 28 '06
tijd voor bezinnig...............het zelf serieus gaan nemen.

Thomas
LPChip
LPChip jul 28 '06
Misschien ben je je aan het afstemmen op de 5e dimensie?
????
???? jul 28 '06
Hoe gaat dat eigenlijk, dat afstemmen op de 5e dimensie? Gaat dat alleen onbewust of kun je er zelf ook iets aan doen?
LPChip
LPChip jul 28 '06
Het afstemmen zelf gaat onbewust, maar je moet je innerlijk wel aanpassen. Door anders te leven zal het automatisch gaan. Je kan een heel stuk hierover lezen in de documenten op de hoofdsite :)
Debiorah
Debiorah aug 19 '06
Hier kan je een interessnt stukje vinden over de veranderingen die samenhangen met het overgaan naar de 5e dimensie. Veranderd ons DNA
Misschien herken je wat van jezelf!

[Kiss]Deborah
????
???? aug 19 '06
Bedankt voor je tip. Ik heb hier veel herkenbare dingen gelezen. Alleen vind ik het een beetje jammer om te lezen dat de spier en gewrichtspijnen maar een paar maanden aanhouden, nou bij mij is het al meer dan 5 jaar pijnlijk. (fibromyalgie)
Debiorah
Debiorah aug 19 '06
Graag gedaan...
Naar om te horen dat je fibromyalgie hebt.
De rillingen die je voelt staan niet in verband met je ziekte?

[Kiss]Deborah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420