Loading...
nl

Mijn foto's

Eeps
Eeps aug 19 '08
Graag had ik mijn foto's eens laten lezen. Iemand er zin in? smile

Hier staan ze dus

Bedankt!
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 20 '08
Lieve Eeps,

Allereerst wil ik zeggen dat alleen jij uiteindelijk altijd jezelf het beste kent. Iemand die foto´s leest kan alleen proberen jou aan te voelen, beelden zien, dingen horen of dingen over jou weten. Vergeet nooit dat degene die leest ook een mens is die datgene wat hij/zij waarneemt interpreteerd vanuit een eigen beleving.

Toen ik gaandeweg aan het lezen was, dacht ik dat het beter zou zijn deze als pm te versturen. Ze zit in je postvak. Ik laat het aan jou over of je deze toch hier wilt plaatsen of het in pm houdt, voor mij is het beide goed.

Liefs, pacho
Eeps
Eeps aug 20 '08
Pacho,

Ergens is het beangstigend hoe dicht jij bij de waarheid komt.

Ik twijfel nog om dit hier openbaar te zetten. Misschien zijn er nog anderen die eens willen proberen? (en ja, ik stond hier lichtjes sceptisch over)

Groetjes,
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 20 '08
Hai Eeps, het is goed dat je dat zegt en voor mij iets om me steeds bewust van te zijn, ik kan me voorstellen dat dat een vreemde gewaarwording is. Ik hoop iig dat jij zelf iets aan de reading hebt, dat je dieperliggende vraag beantwoord is. En als er nav de reading nog dingen blijven hangen, schroom je niet, je bent welkom. Lieve groet, pacho

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki