Loading...
nl

1:11, 11:11

Harbringer
Harbringer aug 19 '08
Ik zie ze steeds op de klok af en toe ook in games. Ik bedoel dus dat je steeds naar de klok kijkt als het precies 1:11 is of 11:11.

ALs je googled zie je dat er wel 1000x betekenissen aanhangen volgens die en gene. Bv dat je op het juiste pad bent.
Of dat je openstaat tot de geesten/engelen.

Wie ziet er ook steeds deze getallen ergens constant in terug?
En wat denk je wat het betekend?
Delen:
Maris1976
Maris1976 aug 19 '08
ah ik heb dat ook vaak, maar dan met 12:12 of 14:14 en dat soort combi's.

Ik kijk niet overdreven vaak op de klok, dus dat is het ook niet.
Die dubbele getallen schijnen inderdaad iets te betekenen, wat weet ik niet.
Harbringer
Harbringer aug 19 '08
Ik kijk dus ook niet vaak op de klok dat is wat het aljuist zo speciaal maakt als het steeds juist die getallen zijn.
andere combi's hebben ook betekenissen geloof ik ja maar 1:11 is volgens wel het bekendste denk ik.
Lena
Lena aug 21 '08
volgens mij zijn er wel topics over bv fotolezing sarina smile
Maris1976
Maris1976 aug 21 '08
hihi Lena is de weg ff kwijt smile
Lena
Lena aug 21 '08
jullie moeten beter kijken en zoeken,bij het fotolezen van sarina kwamen we in nummerologie terecht omdat sarina daar ook over kon vertellen dames. wink
verder is er een appart topic hierover, heb het even voor jullie opgezocht smile

Overige zaken » 11.11 veel plezier met lezen dames
Lena
Lena aug 22 '08
http://www.sayb.nl/

heb maar eens gegoogled smile
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
achter zo'n combinaties iets zoeken vind ik dingen zien die er niet zijn. (no offence, is slechts mijn mening) het zijn gewoon getallen, toeval. Ik zie als ik naar schoolga ook elke ochtend 07.30 op mijn horloge. Niet omdat mijn wekker dan af gaat (want ik sta pas om 07.45 op :+) maar omdat mijn "biologische klok" daar op ingesteld is. Omdat ik graag nog een kwartiertje lekker rustig wakker word.

IMO moet je dus niet zoveel zoeken achter dat soort getallen vind ik. smile
Lena
Lena aug 22 '08
ach in het spirituele wordt er toch anders naar gekeken
Lena
Lena aug 22 '08
Nou n@nn wat een informatie wordt je nu aangereikt wink
admin
admin aug 23 '08
Voor mij zijn de elfjes een sein dat ik even heel bewust moet zijn van wat er juist op dat moment gebeurd.
Harbringer
Harbringer aug 25 '08
Max Online: 111 @ 16-07-2007 02:53 staat onderaan de site bij forum statistieken

XD zoiets bijv
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '08
Of het tijdstip van jouw bericht smile

Vandaag om 00:00
Harbringer
Harbringer aug 26 '08
zeg dat ook iets dan? tongue
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Ik denk dat het persoonlijk is. Ik heb het ook en voor mij is het een teken van geruststelling. Iedereen geeft toch zo zijn eigen betekenis aan waarnemingen; je kunt iemand anders niet gaan vertellen hoe hij/zij zich er bij moet voelen.
Harbringer
Harbringer sep 16 '08
Vandaag het ik heb extreem veel, 1:11 op de klok, 11:11.
111 Mb in een map om mn pc, 1:11 afspeeltijd bij video's/muziek ,11,1 gb vrije ruimte, 1111 mb ram vrij enz enz (ik zit vaak achter de computer dus kom vaak nummers tegen haha )

Wat heb ik vandaag XD serieus wel bijna 10x ofzo! ik zie het overal opeens, of is het gewoon omdat ik nu bewust ben van het dat specifieke getal?

wel grappig trouwens:p ik geloof nooit zo zeer in bijgeloof.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '08
11:11 is vaak een moment dat je even eraan herinnert wordt dat je spiritueel getriggerd wordt. Dus heb je al rondgekeken op Merudi of iets je aandacht heeft getrokken? wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki