Loading...
nl

Zwarte flitsen

Harbringer
Harbringer aug 18 '08
Ik zie zolang ik me al kan herinneren zwarte supersnelle zwarte flitsen. alsof iemand het licht uit doet. Ik voel me niet anders als het gebeurd.
Dit gebeurt zo snel dat ik er bijna geen erg in heb als het gebeurd. Ik heb het niet vaak soms maanden niet, soms paar keer per week.
Ik vraag me nu af of dit een medische reden heeft of een paranormale?

Ik zelf eigenlijk eerder medisch, maar vraag toch jullie mening.
Delen:
inneke
inneke aug 19 '08
krijg je nadien hoofdpijn?
dragon
dragon aug 19 '08
hoi Reconhell,

heb je al met een arts gepraat?
het zou een lichte vorm van epilepsie kunnen zijn (ik ken iemand die dat ook heeft).
Harbringer
Harbringer aug 19 '08
Ik krijg geen hoofdpijn ervan, zoals ik zei ik voel me niet anders ervoor of erna.

Maar het komt ook niet zo vaak voor en heb er geen last van, dat ik denk van ik ga na de arts hiervoor.

Epilepsie hmm, dit syptoom past er wel bij.
dragon
dragon aug 20 '08
tsja, ik zeg ook maar wat hoor tongue
Als je het zeker wilt weten en je zelf denkt dat het medisch is, dan lijkt mij dat de eerste stap een expert is. In dit geval een arts...
Lena
Lena aug 21 '08
ja en lage bloeddruk of ijzer tekort is ook niet ondenkbaar maar je schrijft dat je er niet veel van merkt voor en na ,ben ook geen arts dus ben benieuwd wat die te vertellen heeft
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Ik ben er van overtuigd dat ik weet wat het is, maar het is misschien niet het beste idee om dit zomaar te vermelden dus ik vraag bij deze eerst maar even toestemming.
Harbringer
Harbringer aug 28 '08
Van mij mag je het zeggen hoor, als je het denkt te weten. Of als je wil stuur het in een berichtje:)
Tnx.
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Negatieve entiteiten. Ze zitten echt overal.
Harbringer
Harbringer aug 28 '08
Elaborate please?
Maris1976
Maris1976 aug 28 '08
Ik heb weleeens zwarte flitsen als ik te snel opsta, maar dan voel ik me ook flauw in mijn hoofd, maar daar heb je geen last van he?

Ik heb geen idee, laat je niks aanpraten, als je je zorgen maakt ff dokter bellen ofzo. Wij kunnen speculeren en je misschien bang maken en dat is ook niet de bedoeling toch?
Ik bedoel, de een denkt aan epilepsie de ander is overtuigt van negatieve entiteiten?

Maris
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Ja, juist. Jezelf bang laten maken moet je zeker niet doen, daarom vroeg ik ook eerst om toestemming. Harbringer je zei zelf dat je je niet anders voelde terwijl het gebeurde, en dat flauw zijn in je hoofd wat Maris zei voel je wel degelijk, dus dat kan het niet zijn.

Dus het zouden dan wel negatieve entiteiten moeten zijn. Ze laten zich vaak zien als donkere schimmen en de woning kan donkerder worden wanneer ze er zijn. Maar laat je zeker niet bang maken; ze zitten overal, of je ze nu ziet of niet. Ik zou me niet druk maken, sorry als ik daarvoor heb gezorgd.
Lena
Lena aug 28 '08
zoals er kwade zijn er ook goede, licht en donker smile
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Yep.
liesanne
liesanne aug 28 '08
Origineel bericht van: Hurby
Dus het zouden dan wel negatieve entiteiten moeten zijn.

Vanwaar deze overtuiging? Er zijn misschien ook nog andere mogelijkheden???
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Harbringer voelt zich zelf niet anders wanneer het gebeurt. Hij noemt dit feit niet voor niets; zwarte flitsen zijn niet zomaar iets en al helemaal niet iets medisch wat je niet voelt. Dus het komt waarschijnlijk niet van hemzelf.

Als het niet van hemzelf komt en het, zoals hij suggereert door dit topic te maken, iets is wat hij niet thuis kan brengen, is het waarschijnlijk energetisch. Energetisch gezien is zwart negatief, dus vandaar.

Misschien heb ik het fout; ben ook maar een mens.

...of de lamp op zijn kamer moet flikkeren en hij heeft het gewoon niet door!
Lena
Lena aug 28 '08
je naam doet me denken aan een furby laugh
Lena
Lena aug 29 '08
en zelfs lijk je ook wel op Nims smile
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Hm, hoezo?

Furby...
Ayasha
Ayasha aug 29 '08
Ik denk eerder aan iets medisch, entiteiten zie je vaak niet als "alsof het licht uit gaat" dat zijn eerder flitsen in je ooghoeken of plaatselijke "flitjes" of wazen van wit of zwart "licht" (weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven). Volledig zwart voor je ogen doet me eerder denken aan een lichaam dat iets te kort heeft.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420