Loading...
nl

spoorloos

silke
silke aug 18 '08
hoi,
mijn kat is al een tijd spoorloos verdwenen. Hij komt normaal nooit niet buiten en heeft bang buiten. maar ik begrijp niet hoe hij weg zou kunnen zijn. Ik kan hem nergens vinden en ik ben radeloos. Ik heb heel het huis afgezocht. katten verstoppen zich normaal als ze voelen dat ze doodgaan, maar hij is normaal kerngezond.

mijn enige vraag is of jullie zouden kunnen zien a.d.h.v deze foto of hij nog leeft. Hoe confronterend dit antwoord ook kan zijn, dan weet ik teminste de situatie.
Hoplijk kunnen jullie me helpen

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=58

alvast bedankt
Delen:
Maris1976
Maris1976 aug 18 '08
Hoi Silke, ik kan geen foto's lezen, maar wens je wel veel sterkte, tis een mooi beestje om te zien. Je zult wel heel ongerust zijn, ik hoop op een goede afloop.

xxx
inneke
inneke aug 18 '08
Hey Silke,

Ik hoop dat hij heel heel snel terug opduikt. Ik kan me, als poezengek, levendig invoelen hoe ongerust je je voelt.
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 19 '08
Hai Silke, ik heb je even een pm gestuurd en ik hoop dat je hem snel weer in je armen kunt sluiten. Lfs en sterkte ondertussen.
silke
silke aug 24 '08
hoi
Onze kat is terecht gelukkig. Mijn vader had hem gevonden in zijn werkplaats, maar daar heeft hij niet alle tijd gezeten, want we hebben er verschillende malen geroepen. Hij is nogal wat geschrokken en bang en heeft een manke poot. Voor de rest stelt hij het goed.

Ik wil jullie nog bedanken voor de hulp en steun die ik heb gekregen. En ik ben natuurlijk heel erg opgelucht nu wink

groetjes Silke
inneke
inneke aug 24 '08
Oh gelukkig! Vertroetel hem maar lekker.
Lena
Lena aug 24 '08
ik sluit me aan bij inneke wat fijn voor je smile
admin
admin aug 25 '08
Fijn dat hij/zij weer terug is!
nikskeuh
nikskeuh aug 25 '08
Blij dat hij terug deel uitmaakt van jullie gezin. smile
Dat zijn poot maar snel hersteld eh.

Social Services

Delen: