Loading...
nl

Foto lezen

Meisje
Meisje aug 16 '08
Wie wil mijn foto lezen?

Bedankt...
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 16 '08
Hey Meisje,

Dat is lang geleden. Als ik tijd heb zal ik hem voor je lezen. Ik weet alleen niet precies wanneer dat zal zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '08
Hoi Meisje,

Ik wil graag je foto lezen. Ik hoor ook graag wat er wel of niet klopt aan de lezing.

Ik zie heel veel gezichten bij je. Het lijkt erop dat jij nogal veel stemmingswisselingen hebt die soms gespeeld en soms ook puur zijn.

Stilzitten is iets wat ik niet bij je zie en jij bent erg energiek. Ik heb wel het idee dat je soms te snel voor jezelf gaat haha. En dat je jezelf niet meer goed kunt bijhouden.

Je doet niemand opzettelijk kwaad en kan slecht tegen onrecht. Zeker als je vind dat iemand jou onrecht heeft aangedaan.

Je kan best bikkelen en bent niet iemand die in een hoekje gaat zitten huilen of zielig lopen doen. Met mensen die zielig doen heb je ook echt geen medelijden.

Goed ik krijg even niets meer, dus ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 26 '08
Ik zie dat Nims al het een en ander verteld heeft. k zal proberen nog wat andere dingen toe te voegen.

Allereerst wil ik zeggen dat alleen jij uiteindelijk altijd jezelf het beste kent. Iemand die foto´s leest kan alleen proberen jou aan te voelen, beelden zien, dingen horen of dingen over jou weten. Vergeet nooit dat degene die leest ook een mens is die datgene wat hij/zij waarneemt interpreteerd vanuit een eigen beleving.

Kan het zijn dat jij de wereld een beetje over je heen laat komen en je gevoelig bent voor wat je eet?
Dat je soms, op je veilige kamer, heerlijk weg zit te dromen
terwijl je eigenlijk al zoveel weet?
Durf je soms niet te springen en eens lekker te falen, ben je bang om het verkeerd te doen?
Zweef je heerlijk weg in jouw favoriete muziek
om soms te denken aan toen?

Sorry, dat kwam zomaar even in me op.

Ik heb de indruk dat jij soms wat moeite hebt om jezelf te zijn, alsof je niet helemaal kunt of mag uiten. Als je mensen om je heen hebt die alleen alles positief willen zien of je bang bent om hen te kwetsen (door wat ze meegemaakt hebben), dan is er soms geen ruimte om je eens lekker kwaad of verdrietig te mogen voelen. Het voelt alsof je soms moeite hebt met een aantal mensen om je heen, maar dat je dat absoluut niet wilt zeggen of uitpraten. Ik hoor je zeggen ´ach, laat maar´ alsof je dit best vaak denkt of zegt en je de dingen daarmee soms ook wat uit de weg gaat. Geen zin in confrontaties of er stilletjes een beetje bang voor omdat je het zo graag goed wilt doen. Je wilt de dingen nemen zoals ze zijn, maar je vergeet wel eens dat jij er ook mag zijn. Daardoor pas je je snel aan aan anderen. Begrijp iig dat mensen jou zo niet leren kennen en dat door jezelf te laten zien, anderen jou ook eens kunnen zien. Anders zien ze vooral zichzelf in jou. Misschien goed om eens wat meer op te zoeken over authenticiteit. Je bent een beetje een dromer en dat is iets moois op momenten, schrijf een verhaal, kijk een mooie film die je creativiteit prikkelt. Maar het is belangrijk dat je je ook concentreert op wie je nu bent en waar je nu voor staat en dat je nu omgaat met de dingen zoals ze er zijn. Boos worden mag, verdrietig zijn ook. Ben je iemand kwijtgeraakt die je lief is? Het voelt een beetje alsof een van jouw ouders afwezig is en je dat eigenlijk heel erg mist en je daar nog niet helemaal je weg in hebt gevonden.

Ik hoor graag of dit wel of niet bij jou hoort.

Liefs, pacho

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420