Origineel van cindy:
ik ben altyd bang in het donker om geesten te zien maar als ik dan bedenk waarom heb ik zo iets van ja bestaan ze wel maar dat weten jullie niet maar ik weet wel dat er geen bewyzen zijn voor dit onderwerp geen fhoto s geen vidio beelden helemaal niks en als het er wel is dan heb ik het nog niet gezien wie o wie kan mij uit de dromen helpen jullie typpen wel maar o nee geen fhoto s ik wil bewys aub help mij hier mee
alleen jij kan je uit die dromen helpen. Foto's met bewijs...Als je echt wil geef ik je der. Maar vraag je je dan niet af of ze niet bewerkt zijn?
jij beslist zelf of je er in gelooft, ik kan je alleen een beetje op weg helpen met de vraag: 'denk je dan dat er helemaal nìets is tussen hemel en aarde?' en als je dan 'jawel' antwoord, vraag je dan eens af wat het zou kunnen zijn en ontwikkel je eigen 'geloof' beslis zelf wat voor jou het logische lijkt, de meeste mensen hier weten dat ze bestaan uit eigen ervaring...Maar als je geen ervaringen hebt moet je het doen met wat het meest logisch klinkt
als je bv een straat altijd zì³ oversteekt zonder kijken omdat er toch nooit wat aan komt, en een dag denk je van 'ik kan maar beter stoppen' hoewel je niet weet waarom, en net dan komt er een auto voorbij vliegen die nooit had kunnen stoppen, vraag je dan eens af wie jou geholpen heeft...Wie gaf je de doorslag om toch eens te kijken? jijzelf of 'iets' anders?
mensen stellen veel te weinig dingen in vraag. 'het is logisch dat je stopt'
maar ook als je anders nooit stopt?
toeval is niet altijd toeval...
en bang in het donker? Zou je het niet raar vinden om geesten te zien? Want dat 'hoort' niet volgens deze maatschappij 'geesten bestaan niet' en mensen die ze zien zijn idioot en niet goed in hun hoofd.
Maar eigenlijk is het heel normaal...Als je beseft dat het eigenlijk heel normaal is om ze te zien, dat je gewoon gevoeliger bent dan andere, dan ben je ook niet bang meer. (en hier spreek ik uti eigen ervaring, ik was doods bang en nu niet meer omdat ik nu een beetje besef dat het eigenlijk niet gestoort is maar gewoon niet helemaal geaccepteert)
hoewel ik het vaak genoeg vervloek hebben mensen gewono tijd nodig om te wennen aan het ide dat andere dingen zien die zij niet zien