Loading...
nl

Verhuizen

admin
admin aug 14 '08
De komende dagen heb ik vrij om al mijn rommeltjes over te huizen.
Waarschijnlijk zal ik dan niet veel kunnen komen hier.
Dus jullie zullen even mijn stralende aanwezigheid moeten missen.. laugh
Marinet komt mee sjouwen en poetsen dus dat wordt wordt gezellig!
Ik zal blij zijn als ik een week verder ben winkverhuizen zal nooooooit een hobby worden van mij.
Delen:
admin
admin aug 14 '08

Van een lieve merudiaan kreeg ik gisteren een pakje met zaden van deze bloem.
Dit pakje was een lief cadeau vanwege mijn verjaardag en verhuizing, wat een super verrassing was dat zeg!
Het allerleukste is dat ik vorige week nog met deze plant in mijn handen stond bij de Boerenbond en ik uiteindelijk besloot om deze plant niet te kopen vanwege het hoge prijskaartje.
Nu viel deze prachtige bloem zo uit de hemel!

Dank je wel lief mens!
liesanne
liesanne aug 14 '08
succes Karin!

marinet
marinet aug 14 '08
IK kom je helpen. Dat scheelt uren werk hmm grin
admin
admin aug 14 '08
Keep on dreaming, als wij samen zijn komt er weinig uit onze handen denk ik laughBabbel en babbel, lol.
Nee ik ben echt blij met je hulp!
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 14 '08
Veel succes dames, ik zal aan jullie denken *pakt een slok koffie ondertussen tongue* . Met zijn twee gaat het veel sneller en is veel leuker ook, voor je het weet is het gedaan en zitten jullie heerlijk onderuit tussen de kleurtjes met een glas in je hand. Werk ze! Liefs, Pacho
**Angela**
**Angela** aug 14 '08
Van een lieve merudiaan kreeg ik gisteren een pakje met zaden van deze bloem.
Dit pakje was een lief cadeau vanwege mijn verjaardag en verhuizing, wat een super verrassing was dat zeg!
Het allerleukste is dat ik vorige week nog met deze plant in mijn handen stond bij de Boerenbond en ik uiteindelijk besloot om deze plant niet te kopen vanwege het hoge prijskaartje.
Nu viel deze prachtige bloem zo uit de hemel!

Hihihi, dat is geen toeval........ grin
admin
admin aug 22 '08
Nou ik ben klaar en de internetverbinding werkt, leve de techniek!
Het is wel enorm wennen, het huis is mooi geworden(ik zal gauw foto's laten zien), maar geworteld ben ik nog niet, best een vreemd gevoel eigenlijk. Dat zal tijd nodig hebben.
De poezen vinden het geweldig vooral de nieuwe bank!
Ik ben blij dat ik weer hier ben, ik heb jullie wel een beetje gemist!
Vandaag nog 1 dagje naar kantoor en dan weekend, lekker uitslapen en nog wat gordijnen ophangen, de laatste klusjes.
Balen dat het mis ging met de lattenbodem voor Pacho, mijn lief had hem weggegeven voor ik hem kon vertellen dat hij deze apart moest houden, dus nu ga ik via een andere weg proberen om toch een bodem op de kop te tikken blush
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 22 '08
Hee die Karin, heb je al een pm-tje gestuurd, geen zorgen hoor, kan toch gebeuren? grin

Veel plezier in je nieuw thuisje, ik hoop dat je snel een beetje gewend bent!

Veel liefs, pacho

Maris1976
Maris1976 aug 22 '08
Hoi Karin, fijn dat je over bent, wel in DB gebleven? wink

Maris
**Angela**
**Angela** aug 22 '08
WELKOM IN JE NIEUWE HUIS!!!! grin

Knuffel van Angela!!! winkgrin
Lena
Lena aug 22 '08
fijn karin alles een beetje achter de rug nu?
heb je de openhaard al aan? smile
admin
admin aug 23 '08
De openhaard moest worden afgebroken helaas, hij was niet veilig en het was te kostbaar hem te repareren cry
De eerste nachte heb ik geen oog dicht gedaan vanwege alle vreemde geluiden. Voor het huis is een weg met doorgaand verkeer en dat was niet zo in het oude huis, dus nu hoor ik bussen en van alles voorbij komen.
De katten reageren ook heel bijzonder, ze hebben een ware karakterverandering ondergaan, normaal liggen ze niet allemaal samen, de bekende pikorde. Nu is dat helemaal veranderd, je zou haast denken dat ze onder invloed zijn. Broertjes en zusjes slapen weer samen zonder gegrom en gemep!
Iemand zei al tegen mij dat dat wellicht is omdat dit huis zoveel rust uitstraalt. Vandaag gaan we rolgordijnen shoppen en een kattenpaal zoeken die we op marktplaats hebben gezien, de poezen vinden mijn nieuwe bank fijn om hun nagels aan te scherpen en ik vind dat toch wel iets minder laugh
De woningbouwvereniging heeft de premie voor vertrek weer verhoogd dankzij nieuwe brieven van bewoners, dus die paal kan nu ook.
Ik zou alleen best gewoon even een weekje willen slapen smile
Op mijn werk is ook alles oké, mijn vaste aanstelling is een feit, we zijn zelfs al bezig een vierde collega te zoeken vanwege de drukte. Dan word het voor mij en mijn collega's iets makkelijker om ook eens extra vrij te nemen.

Ook ga ik vandaag mijn oudste zijn vriendin voor de eerste maal ontmoeten!
Ze komt om 12 uur aan op schiphol vanuit Duitsland, spannend!
Foto's komen eraan! Eerst mijn camera nog terugvinden, lol.

Ja ik ben nog in Den-Bosch Maris, ik woon nu op de Zuiderparkweg, das toch wel een heel verschil met de kruiskamp.... eek
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 23 '08
Wat goed Karin dat alles zo goed voor je gaat! Veel plezier in je nieuwe woning en ik ben benieuwd naar de foto's / filmpjes wink.
Maris1976
Maris1976 aug 23 '08
Heeey leuk, ik woon vlakblij smile
Echt vlakbij zelfs.... ik woon op de Guido gezellelaan smile
Ook op Zuid, vlakbij het provinciehuis smile

Vanwaar de ommezwaai naar Zuid?

xxx
admin
admin aug 23 '08
Wah dan kunnen we naar elkaar zwaaien!
Wat leuk zo dicht bij, ik zit rechts van de Zuiderpassage op nr. 500. Kom eens op de koffie als je zin hebt, donderdags ben ik altijd vrij.
Vanwaar de ommezwaai? Op zuid is het van Maerlantcollege, dat is voortgezet onderwijs voor kindjes die net effe iets meer aandacht en begeleiding nodig hebben. Mijn jongens zijn alle drie autistisch en die gaan na de lagere school naar het van Maerlant, nu zit ik dus vast lekker dichtbij voor ze en hoeven ze in de toekomst niet over het Heetmanplein te fietsen....je snapt wel waarom denk ik. Beetje erg gevaarlijk daar. Dus nu moet ik nog drie jaar op en neer crossen naar de Kruiskamp voor de lagere school, Thom de jongste is 9 dus nog drie jaar voordat ook hij klaar is. Ik heb de kids bewust op hun eigen school gelaten, de overgang zou te veel zijn geweest, vooral ook omdat Tony rugzakbegeleiding heeft, en dan zou hij voor 1 jaar moeten switchen, Thom heeft enorm veel moeite om aan nieuwe mensen te wennen, hij is een echte super einzellganger, ook voor hem zou dit enorm zwaar zijn als hij zou moeten switchen. Ik voel me net de vliegende hollander, lol. Maar dat is eigenlijk ook gewoon een kwestie van weer aan dit ritme wennen.
Maris1976
Maris1976 aug 23 '08
hoi, ja dat is dan wel fijn zo dichtbij dat het Maerlant zo dichtbij zit, ideaal.en die 3 jaar vliegen ook zo voorbij hoor, blijven je kinderen over of rijd je echt 4 keer op en neer elke dag?
Leuk ook dat we zo dichtbij wonen smile

liefs Maris
admin
admin aug 23 '08
Nee die blijven elke dag over, ik werk namelijk 4 dagen in de week van 8.30 tot 17.00 en na school hebben ze dan nog de BSO. 1 dag in de week, donderdag dus dan gaan we wel lekker smiddags ergens een broodje eten. En donderdags komen ook vriendjes en vriendinnetjes spelen en gezellig mee-eten.
Maris1976
Maris1976 aug 23 '08
aahhh leuk hoor, die donderdagen zijn dus heel speciaal smile

Wat voor werk doe je?

Maris
admin
admin aug 24 '08
Ik werk bij de afvalstoffendienst Maris, als telefoniste/ receptioniste. 19 jaar geleden heb ik daar ook al gewerkt, nu ben ik drie maanden geleden weer begonnen. Wel een hele vooruitgang! Nu staat er een kantoor, 19 jaar geleden stond er alleen een grote houten keet en was ik de enige op kantoor samen met 4 uitvoerders. Nu zijn we al met drie telefonistes, de vierde word binnenkort aangenomen en op kantoor zitten zeker meer dan 40 mensen. Ik vind het heel leuk werk, vooral om te pogen mensen bewuster met hun afval om te gaan want we produceren heel wat met zijn allen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420