De openhaard moest worden afgebroken helaas, hij was niet veilig en het was te kostbaar hem te repareren
De eerste nachte heb ik geen oog dicht gedaan vanwege alle vreemde geluiden. Voor het huis is een weg met doorgaand verkeer en dat was niet zo in het oude huis, dus nu hoor ik bussen en van alles voorbij komen.
De katten reageren ook heel bijzonder, ze hebben een ware karakterverandering ondergaan, normaal liggen ze niet allemaal samen, de bekende pikorde. Nu is dat helemaal veranderd, je zou haast denken dat ze onder invloed zijn. Broertjes en zusjes slapen weer samen zonder gegrom en gemep!
Iemand zei al tegen mij dat dat wellicht is omdat dit huis zoveel rust uitstraalt. Vandaag gaan we rolgordijnen shoppen en een kattenpaal zoeken die we op marktplaats hebben gezien, de poezen vinden mijn nieuwe bank fijn om hun nagels aan te scherpen en ik vind dat toch wel iets minder
De woningbouwvereniging heeft de premie voor vertrek weer verhoogd dankzij nieuwe brieven van bewoners, dus die paal kan nu ook.
Ik zou alleen best gewoon even een weekje willen slapen
Op mijn werk is ook alles oké, mijn vaste aanstelling is een feit, we zijn zelfs al bezig een vierde collega te zoeken vanwege de drukte. Dan word het voor mij en mijn collega's iets makkelijker om ook eens extra vrij te nemen.
Ook ga ik vandaag mijn oudste zijn vriendin voor de eerste maal ontmoeten!
Ze komt om 12 uur aan op schiphol vanuit Duitsland, spannend!
Foto's komen eraan! Eerst mijn camera nog terugvinden, lol.
Ja ik ben nog in Den-Bosch Maris, ik woon nu op de Zuiderparkweg, das toch wel een heel verschil met de kruiskamp....