Loading...
nl

Wanneer je iets echt wilt, dan kun je het ook

**Angela**
**Angela** aug 13 '08
Origineel bericht van: NiMS
Alles begint met willen smile. Wanneer je iets echt wilt, dan kun je het ook. Wil je rust in je hoofd, dan kun je ook rustig worden in je hoofd.


Hoe vaak ze dat niet tegen mij gezegd hebben...... confused
Ik denk niet dat iemand die dat zegt, weet waar ie 't over heeft....... frown
Als het zo gemakkelijk was, dan had niemand problemen meer, want iedereen wil daar toch vanaf???

Enne.............ik wil knap en rijk zijn........ik wil het ECHT!
............er gebeurd niks hoor...............hahahhahahahaha.
Delen:
gast
gast aug 13 '08
Angela, zou het ook zo kunnen zijn dat wat jij onder rijk en knap verstaat iets anders is als dat het in werkelijkheid is? En dat je in werkelijkheid wel rijk en knap bent maar dat je dit zelf niet zo ziet en ervaart omdat je naar je denkbeeld kijkt en niet naar de werkelijkheid.
**Angela**
**Angela** aug 13 '08
Wie weet......... wink
Lena
Lena aug 13 '08
was het niet: waar een wil, is is een weg....... smile
gast
gast aug 13 '08
Sterker nog; je krijgt alles wat je wenst. Dus, weet wat je wenst.
Lena
Lena aug 13 '08
als dat zo was dan............ crazy

dacht dat je alleen krijgt wat je nodig hebt blushloa?
gast
gast aug 13 '08
Maar dan weet je dus niet wat een wens is wink
Lena
Lena aug 13 '08
echt niet??? vertel wat is het geheim van de wens smile
Lena
Lena aug 13 '08
er zijn veel vallende sterren deze week wink
genoeg te wensen dan.....
gast
gast aug 13 '08
Ja dat is zo, er is altijd rond 11 augustus een meteorenzwerm Perseïden:

Perseïden
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Elke zomer trekt de aarde door de Perseïden meteorenzwerm, dit is een wolk van stofdeeltjes achtergelaten door de komeet Swift-Tuttle. De naam Perseïden is afgeleid van het sterrenbeeld Perseus dat rond middernacht aan de noordoostelijke sterrenhemel te vinden is. De meteorenzwerm heeft zijn oorsprong schijnbaar in dit sterrenbeeld. Vele stofdeeltjes komen dan in botsing met de dampkring van de aarde en veroorzaken kortstondig een lichtstreep aan de hemel. Dit verschijnsel noemen we een vallende ster of meteoor.

In het vroege Europa werd deze meteorenzwerm de 'Tranen van Laurentius' genoemd. De naamdag van deze heilige valt op 10 augustus, op die datum in het jaar 258 zou hij op een gloeiend rooster doodgemarteld zijn. In sommige landen, vooral die waar naamdagen gevierd worden, gebruikt men deze naam nog steeds.

De Perseïdenactiviteit stijgt geleidelijk van enkele exemplaren per nacht eind juli, tot vele tientallen vallende sterren per uur rond het maximum in de ochtend van 13 augustus. Om deze meteoren waar te nemen is geen telescoop of verrekijker nodig: het volstaat om met het blote oog te kijken naar een willekeurige plaats aan de hemel. De meeste Perseïden zie je vanuit donkere plaatsen buiten de stedelijke gebieden, telkens in de tweede helft van de nacht.
Lena
Lena aug 13 '08
heb het antwoord gast ook via google crazy

1 bewust verlangen naar iets, waarvan het onzeker is of men dit wel krijgen kan
2 blijk van de hoop dat iem. iets zal gebeuren, ten deel vallen
gast
gast aug 13 '08
Ik weet alleen niet in hoevere dat verlangen altijd bewust is. In die zin, dat het een bewust gecreeërde wens is. Soms kunnen die wensen ook ineens in je op komen zonder er eerst over na gedacht te hebben.
Het belangrijkste punt om een wens uit te laten komen is door het nadat het is opgekomen in je je het direct ook weer los te laat. Aangezien de meeste mensen vast blijven houden aan hun wensen krijgt het net de kans om weer als manifestatie terug te komen.
Weer loslaten dus.
Lena
Lena aug 13 '08
ha bof ik even, vergeet ze vaak wink
admin
admin aug 14 '08
**Angela**
**Angela** aug 14 '08
PRACHTIG!!!!!!!!!!! grin

Waarom zit ik de laatste tijd toch telkens te grienen, bij zulke filmpjes??? blush

Ik WEET dat de ellende die ik in het verleden heb meegemaakt, "peanuts" zijn bij het heerlijke gevoel dat ik krijg als ik aan mijn vriend en zijn dochtertje denk........pure liefde en geluk voel ik dan.......... blushgrin
Ayasha
Ayasha aug 14 '08
Origineel bericht van: gast
Sterker nog; je krijgt alles wat je wenst. Dus, weet wat je wenst.

Ik wens anders al ruim 3 jaar vurig een genezen rug zodat ik geen gevangene meer ben in mijn eigen lichaam en me kan ontplooien in mijn sport zonder beperkingen. Maar tot nog toe geen beterschap hoor. Integendeel zelfs.

Vind dit soort dingen altijd zo.... Onrealistisch.
gast
gast aug 14 '08
Kath; je bent nog op weg om je wens uit te laten komen. Er zit geen tijdbalk aan en welke dingen je eerst moet ondergaan om uiteindelijk je wens in vervulling te laten gaan hebben we geen weet van en dus ook geen invloed op. Vandaar; laat los wat je wenst en accepteer alles wat je op je weg tegen komt. Pas als je wens vervuld is weet je wat er allemaal voor nodig was om op dat punt te geraken.
Ik weet wel dat hoe zuiverder (minder ego belang ten koste van anderen) je wensen zijn en hoe beter je je leven zoals het komt kunt accepteren dat je wensen sneller waar gemaakt worden.
Ayasha
Ayasha aug 14 '08
Op die manier is alles makkelijk te verklaren gast. Er zijn mensen die dus hun hele leven mogen wachten op hun wens. Sommige dingen kunnen gewoon niet. Niet alles is op te lossen door op een spirituele manier te denken. Sommige dingen moet je gewoon accepteren zoals ze zijn. Ik heb inmiddels al geaccepteerd dat mijn rug alleen maar achteruit zal gaan hoor. Ik hoop ergens natuurlijk dat hij beter word maar daar reken ik al lang niet meer op. Simpelweg omdat dat niet meer mogelijk is winkDa's, vind ik, gewoonweg zin voor realiteit hebben.
gast
gast aug 14 '08
Kath; voor jou zijn geesten de normaalste zaak van de wereld, toch. Voor mij is dit de werklijkheid. Ik weet dat het werkt, uit eigen ervaring. Maar als je nog niet zo ver bent, je bent ook nog erg jong om het te kunnen weten, dan moet je het ook absoluut niet geloven. Dus loslaten en doen wat je denkt dat goed voor je is. En dat is niet bij de pakken neerzitten omdat een wens van je nog niet uit gekomen is. Want het is ook nog eens zo dat als je er zelf zo van overtuigd bent dat het niet zal gebeuren dat het ook niet gebeurd want dat is je wens op dat moment, snap ie winkVandaar; weet wat je wenst.
Ayasha
Ayasha aug 14 '08
En hier vind ik je dat neerbuigende weer doen. Jij geeft me altijd het gevoel dat jouw denkwijze dé waarheid is. "als je nog niet zo ver bent". Je plaatst je boven mij alla "je leert het nog wel hoor meisje" *geeft aai over de bol*

IMO valt alles zo te verklaren. Geesten zijn voor mij absoluut niet de normaalste zaak van de wereld. winkIk vind persoonlijk dat een beetje meer realiteitszin je zou sieren. Maar wie ben ik he? Degene die nog niet ver genoeg staat om je te begrijpen wink

Als ik beweer dat tomaten alleen blauw zijn als je geloofd dat ze blauw zijn. Kan ook niemand mij tegenspreken winkWerkte dat op examens ook maar zo... smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki