Loading...
nl

droom over mijn vriendin en balonnen

Maris1976
Maris1976 aug 11 '08
Ik heb een steeds terugkerende droom, wel elke keer anders, maar steeds met dezelfde hoofdpersoon, namelijk een hele goede vriendin van me. Helaas is ze 9 jaar geleden overleden.

De dromen gaan als volgt, ze verschijnt in mijn dromen en daarbij zie ik altijd veel gekleurde balonnen.

Als ik wakker word heb ik een heel fijn gevoel en heb ik het gevoel dat ze even contact met me zocht via mijn droom. Ik geloof hier namelijk wel in.

Maar wat betekenen die balonnen toch??

Liefs Maris
Delen:
seppe
seppe aug 11 '08
dromen encyclopedie

Luister altijd naar je eigen gevoel. Wat er hier staat (ergens anders kan er iets anders gezegd worden dat weet ik niet) hoeft niet op iedereen van toepassing te zijn.

Ik zou dan ballonen eerder verbinden met een goed gevoel (ballonnen bij feestjes).

Kun je een voorbeeld van zulk een droom geven, daaruit komt misschien meer duidelijkheid.
-Wat doen de ballonnen, waar, heeft iemand ze vast, vliegen ze, ...
admin
admin aug 11 '08
Balonnen worden geassocieerd met blijdschap, vreugde, feest..
Ik denk dat jouw vriendin je wil vertellen dat ze gelukkig is waar ze nu is, en dat het erg belangrijk is dat jij weet dat ze gelukkig is.

Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
Bedankt voor de reacties, ik krijg bij die dromen ook een fijn gevoel en ik kan me erg vinden in Karin's reactie dat mijn vriendin me wil laten weten dat het goed gaat met haar.

De balonnen hangen een beetje te hangen, mooi en gekleurd, ze vallen niemand lastig.

Ook bij mijn vorig jaar overleden peetoom zijn er balonnen de keer dat ik over hem droom, ook dit was een fijne droom smile

Liefs Maris
Stardust
Stardust okt 18 '08
Ballonnen dragen de geest, immers ze zijn gevuld met gas. Ballonnen kunnen dan ook als geesten worden gezien, immers een geest heeft geen vorm.
Ballonnen kunnen ook een irreële situatie betekenen, immers dan is er inflatie (opgeblazen zelfbeeld) en sta je niet op de grond, maar hier is het een symbool dat je doet denken een fijne dingen.
Gekleurde ballonnen staan voor vrolijke gevoelens.
Een ballonnetje oplaten doe je voor de pret of om een idee te lanceren.

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki