Nou, ik ben afgelopen donderdag voor de 1e sessie Regressietherapie, in Gieten geweest.............
Was erg heftig, maar voelde heel goed daarna!
Ik moest het eerst even laten bezinken voor ik het op kon schrijven.
Ik hoop dat ik het duidlijk kan opschrijven, zodat jullie er iets van snappen........
Bij eventuele onduidelijkheden: Gewoon vragen!!!!
Na even wat administratieve dingen geregeld te hebben, vroeg Ria mij om te gaan gronden. (Had maar 2 slokken koffie op, dus de volgende keer zorg ik dat ik die op heb, VOOR ik ga gronden, hahahahahahhahaha.)
Nu heb ik een cursus Meditatie gedaan en wist dus hoe dat moet. Het ging dan ook prima. Met een mooi verhaaltje over een strand en een ligstoel in de zon bracht ze me eigenlijk heel snel in trance, ik was dus nog helemaal bij, maar erg op mezelf gericht, ook naar binnen!
Ze vroeg me wat ik het eerst wilde loslaten en ik antwoordde spontaan: Mijn buik!
Ze vroeg me hoe ik me die voorstelde en ik vond een silliconenborst wel een mooi vergelijk.........stevig maar wel soepel.
Ze vroeg me om die even goed en bewust te voelen en dan in een doos of kist te leggen, en er naar te kijken.
Ook vroeg ze me waar hij voor stond, die buik...........
Ik zei: als bescherming, een buffer!
Ze vroeg of ik die nog nodig had en ik zei NEE!
Ik wil hem kwijt.........dus legde ik hem denkbeeldig in de kist naast mij.
Als vanzelf kwam er spanning en pijn in mijn nek, links en ook mijn schouder voelde niet lekker aan.........het trok helemaal door naar mijn hand! Voor ik er erg in had, hadden we het over Bo, mijn overleden paard. Ik moest huilen want ik heb veel verdriet, dat ze mij niet erbij gelaten hebben toen ze hem lieten inslapen, ten onrechte trouwens! Ik ben daar ook heel boos om, maar dan tegen C. mijn dochter en R. haar vriendin, die volgens mij de aanstichtster van dat kwaad is! Ria liet me met behulp van een kussen doen, wat ik gedaan zou hebben om Bo bij me te houden toen ze hem meenamen om te doden! Ik trok met mijn linkerarm de kussen heel stevig tegen me aan, ik vocht letterlijk om hem te behouden! Daarna voelde mijn onderarm nog niet lekker en Ria vroeg me of ik de personen die het gedaan hebben niet had willen duwen of slaan???????? Nu is slaan niet mijn ding, maar wegduwen, ja, dat had ik wel willen doen........zei ik! Dus ging zij op een bureaustoel met wieltjes zitten en zei me dat ik haar zo hard mogelijk van me af moest duwen .........na een paar keer proberen lukte het mij om al mijn woede erin te leggen en ik duwde haar bijna door de raam naar buiten, hahahahahahahaha. De pijn was daarna zo goed als weg................Van Ria moest ik die ook in de kist leggen en er afscheid van nemen..............
Toen bleek dat mijn linkersleutelbeen ineens pijn ging doen en Ria vroeg me of ik dat gevoel kon thuisbrengen..........Tja, hij heeft een keer aan het halstertouw staan trekken omdat hij er tussen uit wilde...........en omdat de situatie erg gevaarlijk was had ik met al mijn kracht aan dat halstertouw gehangen met mijn linkerarm...........resultaat: de volgende dag een pijnlijk sleutelbeen en schouder!!!!! Ze liet het me voor doen en ook die pijn ging weg en kon ik in de kist leggen daarna..........
Tussendoor moest ik telkens in die strandstoel zitten en me bewust zijn van de warmte van de zon, die aan alle kanten op mij scheen.........Ik werd er telkens heel erg ontspannen door! Dan gingen we weer verder!!!!
(Ik sla dit even op, en ga straks verder.................doei!!)