Loading...
nl

viool gekocht

Helma
Helma aug 11 '08
Hallo mensen,

je raadt het al: ik heb een viool gekocht! En dat is iets dat ik mijn hele leven al wilde doen. Ik ben er zo blij mee, ik ben voor de 2e keer verliefd dit jaar, maar nu op mijn viool!
Ik oefen me suf, maar ben op zoek naar eenvoudige boeken voor beginners. Heeft iemand tips? Ik heb niet het geld of de tijd voor vioolles, maar met wat grondbeginselen zou ik een eind op weg zijn.

Telkens als ik mijn viool zie liggen, krijg ik een grijns van oor tot oor grin
Delen:
admin
admin aug 11 '08
Wat leuk voor je Helma!
Ik zie je haast zitten met een big smile laugh
Ik heb geen tips voor je, ik zou gewoon gaan googlen, wie weet, vaak loop je toch tegen verassende dingen aan.
Wellicht via marktplaats? Een leraar of boekjes die aangeboden worden?

Ik zou graag leren fluitspelen, ben een ietsie pietsie jaloers op jou smileMaar dat komt vanzelf wel, ik wens je heel veel plezier met je nieuwe kind!
Helma
Helma aug 11 '08
Dankjewel Karin, voor de tip! Ja, ik zal eens kijken. Ik bedenk me nu dat boekwinkeltjes.nl ook veel heeft, ik zal eens zien.
Vioolles is over het algemeen vrij duur, ook via internet. Ik zal ook nog eens zoeken op youtube...

XXX Helma.
Lena
Lena aug 11 '08
viool niet het makkelijkste instrument,maar wel heel mooi smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 11 '08
Viool is een fantastisch mooi instrument Helma, de klank komt zo je hart binnenwandelen. Ik heb zo een zelfde wens, maar dan met harp, dus wie weet komt die er nog eens. Ik heb ooit eens ergens een oproep gelezen van een studente van het conservatorium die graag wat wilde bijverdienen en voor een habbekrats vioolles gaf, die zullen er vast meer zijn. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
admin
admin aug 11 '08
Oh ja Harp!
Ook al zo mooi...zwijmel smile
Mijn vader heeft mij vroeger veel naar klassieke concerten meegenomen en ik ben echt wel heel erg fan van muziek met echte instrumenten, zoals klassiek bijvoorbeeld. Die oink oink muziek van tegenwoordig vind ik echt niet mooi, het heeft een lekker ritme soms, maar het is écht geen muziek (vind ik dus persoonlijk, zonder iemand tegen de schenen te willen schoppen laugh).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki