Loading...
nl

bang

silke
silke aug 10 '08
hoi,
ik heb nog nooit met een geestverschijnen te maken gehad, maar ik weet wel dat het bestaat.
maar ik heb er enorm veel schrik van. snachts als ik in bed lig in het donker maak ik altijd een denkbeeldig schild rondom me heen die wit fel licht uistraalt zodat ik me beschermd voel.
een tijdje geleden heb ik via een persoon contact gehad met mijn oma die nog niet zo lang is overleden en ben ik nog het een en het ander te weten gekomen. en ze zegt ook dat ik haar altijd mag roepen als ik haar nodig heb. maar ik heb hier gewoon bang voor dat ik er zelfs al nachtmerrie's over heb gehad. eigenlijk vreemd

groetjes silke
Delen:
seppe
seppe aug 10 '08
Je leert best eerst zonder angst te zijn voor geestesverschijningen of dit onderwerp in het algemeen.
Dat schild is goed, ik gebruik(te) dit ook.
Als je nu geestesverschijningen toelaat als je nog vastzit in dat angstpatroon dan is er de mogelijkheid dat er negatieve energieën komen.
Als je leert hier geen schrik van te hebben zullen zij geen kracht kunnen putten uit jou en daardoor geen kracht hebben om te manifesteren.
Probeer eens voor je gaat slapen aan je grootmoeder te vragen om op een positieve manier aan jou te verschijnen in je dromen.
Je kan ook als je je hier goed bij voeld je voor te stellen dat je op een grasveld (of iets anders) zit (in een aangename sfeer) en dit grasveld badend in wit licht (zoiets als je schild).
Probeer dan om je grootmoeder naast je te visualiseren.
Vraag altijd bevestiging om wie er naast je zit en of dit het hoogste/beste is voor jou. - je zal zelf aanvoelen of het goed is of niet.
Zorg dat je je altijd op je gemak voelt. Vanaf het moment dat je iets negatief of je niet goed voelt trek je je schild op en ga je naar een andere plaats (of terug in het heden).

Wees altijd voorzichtig en geloof niet alles wat je zo te weten kunt komen. Ga altijd af op je diepste eigen gevoel. Dat is meestal juist.
admin
admin aug 11 '08
Grappig, mijn dochter vroeg mij gisteravond of ik het eng vond om geesten te zien. Ik legde haar uit dat ik dat niet vond , maar dat ze echt niet zomaar continu voorbij komen wapperen.
Ik vertelde haar dat zolang zij bang is en angst heeft om iets te zien, ze er ook nog niet klaar voor is en ze vrij zeker niets zal zien. Het witte licht om je heen is goed, dat zal je beslist beschermen, maar het wil niet zeggen dat je dan niets kan zien.
Soms als ik het idee heb dat er negatieve energien om mij heen zijn dan stuur ik ze met mijn gedachten of met woorden weg en dat werkt tot nu toe altijd, zo heb ik het in ieder geval wel aan de kinderen uitgelegd.
Ga inderdaad altijd op je gevoel af, goeie tip! Niets is zo zuiver als je intuitie.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki