Loading...
nl

waarom bezoeken en komen mensen op merudi terecht?

Lena
Lena aug 7 '08
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: inneke

Ja Nims, mensen willen zich veilig voelen, gehoord, erkend om dan de antwoorden in zichzelf te vinden. DAt bedoel ik met 'eigen tempo'. Je kunt mensen niet dwingen dingen in te zien. Enkel ruimte maken opdat mensen naar binnen durven gaan. En dat is nu de beperking van dit medium dat in woorden blijft steken...

Klopt, je kan ze niet dwingen iets in te zien.Je kan echter wel de juiste dingen op hun pad leggen. Het is aan hen deze op te rapen.

waarom zijn we hier? in een topic wat betekent merudi voor jou? hebben al mensen geschreven wat deze site voor hen betekent.
waar zijn mensen naar op zoek, wat houdt ze bezig?
de verschillende topic,s zijn er niet voor niets.levensvragen ga er maar aan staan,verhalen,foto-lezen enz enz
als mensen op zoek zijn naar het gene waar ze bewust of onbewust mee bezig zijn kan het niet anders dat een site als merudi in zicht komt,via surfen op het net of van horen zeggen.
door hier tekomen met zoveel verschillende mensen,met verschillende inzichten, karakters, levenservaring,kan ik alleen maar beamen dat merudi groeit door de kracht van merudi zelf. wat voor inbreng je ook hebt,er is voor iedereen die dit aanspreekt wel iets te lezen te kijken en zelfs te leren.zoals Nims het omschrijft hierboven, dingen op het pad brengen kan ik me helemaal in vinden ,het is aan mij wat ik hier mee kan en wil en in het tempo waar ik zelf voor kies.
dat is volgens mij de kracht en intentie ,niet om de mens te veranderen,maar over dat gene praten wat ons bezig houdt.
je bent zelf vrij en je hoeft helemaal niets,er alleen maar te zijn.kijken luisteren voelen leren,van alle ervaringen en informatie die de mensen je bieden.aan jou de keus hoe er mee om te gaan. smile
Delen:
Lena
Lena aug 7 '08
Debiorah met het forum, help je kind is hier een heel mooi voorbeeld van smile
seppe
seppe aug 7 '08
Nims; Klopt, je kan ze niet dwingen iets in te zien. Je kan echter wel de juiste dingen op hun pad leggen. Het is aan hen deze op te rapen.

Ik denkt dat je zelf niets op hun pad hoeft (of misschien kan) leggen.
Hun pad zal zich vormen naar waar op dat moment de trillingen zijn die het meest met hen resoneren.
Als je iets schrijft of al maar denkt stuur je zo'n trilling de wereld in.
En als daar anderen mee resoneren zullen ze dit vanzelf vinden als dit van belang is.
Iedere rimpeling die je maakt in de vijver van het leven kan een leidraad zijn voor anderen.
De rimpeling begint aan zijn manifestatie vanaf dat de gedachte ervaren word.
Men kan deze krachtiger maken door erover te denken, te praten, te schrijven, te integreren, en vervolgens te doen wat het laatste stadium is van de manifestatie in het fysieke bewustzijn.

Als je in wonderen gelooft denk ik dat iedere mens (of toch de meeste) die hier komen hier een (klein) wonder vinden.
Na misschien een lange en moeilijke zoektocht plots een plaats vinden waar doodleuk al een hele tijd over onderwerpen gepraat word waar je misschien intresse voor hebt maar niet kan delen in je omgeving, vragen waar je mee zit die je niet durft stellen en waar hier heftig over gediscussieërd word, ...
Kortom het wonder/de luisterende oren waarop je misschien al lang niet meer gehoopt had.
Lena
Lena aug 7 '08
Origineel bericht van: seppe
Nims; De rimpeling begint aan zijn manifestatie vanaf dat de gedachte ervaren word.
Men kan deze krachtiger maken door erover te denken, te praten, te schrijven, te integreren, en vervolgens te doen wat het laatste stadium is van de manifestatie in het fysieke bewustzijn.

mooi seppe smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '08
Heel mooi gezegd Lena, en ben het helemaal met je eens. Merudi is inderdaad iets wat mensen op willekeurige en soms ingrijpende manieren, mensen weet te raken.

Er valt vooral een boodschap en openheid te lezen dat mensen inpsireert tot het meedoen en zelf ook geven van hun inzichten.

Ik bedacht me toevallig vandaag nog, goh hoe is het toch gekomen dat voor sommige mensen, Merudi echt een dagelijkse bezigheid is geworden. Wat komen de 2000 bezoekers per dag, hier toch steeds weer vinden?

Ik vind het prachtig en ben er trots op hoe het gewoon werkt laugh.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki