Hallo allemaal!
Vorig jaar moest ik vanwege mijn werk op de Libelle beurs staan. Daar was ook een aura lezeres aanwezig. Ik voor de gein samen met mijn collega daar naar toe. Mijn collega had diverse kleuren met uiteraard allerlei betekenissen daarbij. Diverse mensen waren voor mij aan de beurt. Ook zij, ja hoor, diverse kleuren en ook weer daarbij allerlei betekenissen. Toen was ik aan de beurt. Ik zitten. Roept die man die de apparatuur bedient: "Zohooo, dit is bijzonder!" Ik nog denken: Ja, zal wel. Iedereen is bijzonder. Zie ik even later mijn foto op een scherm met daarop mijn aura. Helemaal ROOD! Geen verschillende vrolijke kleuren. Alleen maar rood. Huh? Ga ik naar die aura lezeres toe. Ze vroeg me meteen of ik even wilde gaan zitten(!) Bleek dus dat het helemaal niet goed met mij ging. De rode aura wees op teveel stress. Ik was regelrecht op weg naar een burn out! Er zat zelfs een gat in mijn aura, wat inhield dat mijn energie op raakte. Of ik even resoluut voor mijzelf alles op een rijtje wilde zetten en belangrijke keuzes wilde maken. Want dit was zeer bijzonder volgens haar en ook zeer zorgwekkend. Ik reageerde er erg lacherig op. Ik? Overspannen? Huh? Nou ja zeg, dat viel heus wel mee hoor! Nu, een jaar later ben ik inmiddels bijna 4 maanden overspannen thuis. Oké. Dat is dus duidelijk......
Zijn er meer mensen die wel eens hun aura hebben laten lezen. Of die dat kunnen? Is er nog iemand die bekend is met de geheel rode aura?