Loading...
nl

geheel rode aura

B10e
B10e jun 19 '06
Hallo allemaal!

Vorig jaar moest ik vanwege mijn werk op de Libelle beurs staan. Daar was ook een aura lezeres aanwezig. Ik voor de gein samen met mijn collega daar naar toe. Mijn collega had diverse kleuren met uiteraard allerlei betekenissen daarbij. Diverse mensen waren voor mij aan de beurt. Ook zij, ja hoor, diverse kleuren en ook weer daarbij allerlei betekenissen. Toen was ik aan de beurt. Ik zitten. Roept die man die de apparatuur bedient: "Zohooo, dit is bijzonder!" Ik nog denken: Ja, zal wel. Iedereen is bijzonder. Zie ik even later mijn foto op een scherm met daarop mijn aura. Helemaal ROOD! Geen verschillende vrolijke kleuren. Alleen maar rood. Huh? Ga ik naar die aura lezeres toe. Ze vroeg me meteen of ik even wilde gaan zitten(!) Bleek dus dat het helemaal niet goed met mij ging. De rode aura wees op teveel stress. Ik was regelrecht op weg naar een burn out! Er zat zelfs een gat in mijn aura, wat inhield dat mijn energie op raakte. Of ik even resoluut voor mijzelf alles op een rijtje wilde zetten en belangrijke keuzes wilde maken. Want dit was zeer bijzonder volgens haar en ook zeer zorgwekkend. Ik reageerde er erg lacherig op. Ik? Overspannen? Huh? Nou ja zeg, dat viel heus wel mee hoor! Nu, een jaar later ben ik inmiddels bijna 4 maanden overspannen thuis. Oké. Dat is dus duidelijk......
Zijn er meer mensen die wel eens hun aura hebben laten lezen. Of die dat kunnen? Is er nog iemand die bekend is met de geheel rode aura?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '06
Hoi Bettine,

Ik heb het ook wel eens gedaan, en dit klinkt misschien heel naar, maar die aura foto's op een beurs zijn regelrechte nepperij. Een echte aura foto duurt namelijk meer dan 30 minuten om te maken. Ik zal je vertellen wat er echt gebeurd op zo'n beurs.

Je legt je handen op 2 plaatjes (wat natuurlijk regelrechte onzin is, om je aura te lezen), en die 2 plaatjes meten je temperatuur. Daar maken ze een mooie foto van, zodat je allerlei kleurtjes krijgt (of niet bij jou, koude handen ;)). En dan komt de grote truuk. Je komt bij iemand te zitten die je foto gaat lezen en jou dingen gaat vertellen. En hier zit de echt kunst, iemand die foto's kan lezen verteld dus dingen die goed over je kloppen. Ook je eigen reactie verraad veel over jezelf. Kortom: Het lezen van de foto is niet persee nep, de foto zelf is echter niet je aura.

En wat betreft de rode kleur. Ik denk dat je niet veel energie uitstraalt, en dus vaak koude handen hebt. Dat is natuurlijk niet goed, en je zou eens moeten kijken of al je chakra's wel open zijn. Misschien dat je iemand in je buurt hebt, die je chakra therapie zou kunnen geven?
LPChip
LPChip jul 7 '06
Ik was met Nims mee toen we bij die beurs waren. Mijn foto was ook nagenoeg helemaal rood, met hier en daar wat kleine kleurtjes.

Op het moment dat de foto genomen werdt, kreeg ik een soort van koude rilling, waardoor ik diep adem ging halen. Als gevolg zette ik geen druk op dat apparaat.

Dit is waarom mijn foto zo was. Dat weet ik omdat de man die de foto maakte, mij vroeg of ik diep adem gehaald had, want hij was verbaasd over de foto.
mause
mause jul 21 '06
ik heb ook eens zo'n foto laten maken, en inderdaade bij mij was deze ook bijna helemaal rood, met een klein beetje oranje. dit was op een paranormaalbeurs. ik kreeg toen als uitleg, dat ik weinig energie had, omdat ik heel veel dingen van anderen oppikte, waardoor mijn energie minder werd. een vriendin van mij heeft hetzelfde gedaan op een andere beurs en deze was ook heel rood en bij haar vertelden ze, dat dat kwam omdat ze heel veel woede bij zich had. dus vertel mij maar wat er waar is.... ik geloof er niet zo in, maar vond het leuk om een keer gedaan te hebben. ik geloof wel degelijk dat er mensen zijn die aura's kunnen zien. maar met die foto's weet ik het zo net nog niet.
LPChip
LPChip jul 22 '06
De foto's zijn nep. Het verhaal eromheen is gebaseerd op wat hun zelf kunnen.
mause
mause jul 22 '06
ja dat die foto's nep zijn, kan er bij mij wel in. geloof er ook niets van, maar het verhaal er omheen is wel vaag hoor. bij mij zeggen ze dit en bij mijn vriendin een kompleet andere uitleg. waren trouwens 2 verschillende mensen die de uitleg gaven. maar was wel leuk om een keer mee te maken. hihi.
admin
admin jul 14 '10
Na het bovenstaande gelezen te hebben wil ik toch even mijn ervaring delen met jullie.

Heb regelmatig mijn aura laten foto graveren, en zie er een bepaalde ontwikkeling in.

Het is ook zichtbaar door de kleuren die zich laten zien op de foto.
Toen ik een paar jaar geleden een enorme stuwing in mijn hartchakra had gekregen een soort boost van liefde doorstroomde mij daar heel erg voelbaar en het tilde me boven mezelf uit.

Dit duurde een paar jaar en het heeft me enorm veranderd, was dit duidelijk zichtbaar op de aura foto,s zie mijn avatar.

Ik heb daarom de proef op de som genomen en meerdere keren een aura film laten maken bij verschillende mensen met het resultaat van dezelfde aura ook na een half jaar erna bij een andere aura filmer.
Tijdens deze aura film heb ik een sterke healer gevraagd om mij een healing te geven op dat moment.
Ik zag de aura veranderen en de energie werd zichtbaar.
Daarna nam mijn vriend plaats met zijn handen op de sensor en zijn eigen aura werd zicht baar.
Die van ons zijn enorm verschillend van kleur.
Daarna ben ik dichterbij gekomen en kwam in zijn aura veld staan.
Deze veranderde en je zag mijn aura en zijn aura samen gaan.
Toen ik er weer uit stapte werd zijn aura weer zoals hij daarvoor was.
Daarna hebben we een edelsteen gepakt en op zijn schoot gelegd.
Dit was duidelijk waarneembaar en weer veranderde de aura.

Als laatste wil ik nog even noemen dat ik ook eeen foto heb laten maken tijdens een felle spit aanval, de aura was helemaal wolkig.
Toen alles weer oke was heb ik nog een foto laten maken bij iemand anders na een maand, en alle wolkjes waren weg.
De kleuren waren omgeveer hetzelfde gebleven.

Natuurlijk zijn er veranderingen in de aura zichtbaar en wanneer je bv een hele emotionele ervaring hebt dan zul je dit onmiddelijk zien op de film en foto.

Ik denk dat het in grove lijnen wel iets zegt, over waar de persoon zit op dat moment.

En wanneer je een verfijning wilt dan kun je het beste naar een goede aura lezer gaan.

Omdat een Aura uit meerder aura lagen bestaat, en ze niet allemaal zichtbaar genmaakt kunnen worden op de foto.

Zelf denk ik dat we allemaal een ontwikkeling krijgen omdat we bewuster worden, en dus ook vaker een aura kunnen gaan zien om mensen en dieren en planten.

Zelf begin ik ook vaker kleuren te zien wanneer ik een lezing doe geven ze vaak een kleur door, of plaatjes die er in de aura zitten van vorig levens, of een blokade, en laatst zag ik verbindingen naar andere mensen.
Wanneer ik vragen stel word het gewoon zichtbaar, ik denk dat iedereen dat heeft waneer je een vraag stelt komt er vanzelf een antwoord in de vorm van een beeld een weten of hoor je het.
Wanneer je vertrouwd op de juistheid ervan.

probeer maar eens....door te doen ontwikkel je het...ik zie dat iedereen dit in zich heeft het is iets wat we al bij de geboorte mee gekregen hebben, we doen er alleen niets meer mee.
admin
admin jul 14 '10
Ik voel je enthousasme , doorheen je woorden Bea.. je geniet ervan!

Die laatste zin die vind ik niet kloppen, das echt een persoonlijk idee van je dat "we" er niets mee doen.
Vele mensen ontwikkelen hun talenten die ze meegekregen hebben,
Hetgeen jij schrijft ervaar en beleef ik eveneens.
Het ontwikkelt zich namelijk samen met een groeiproces in samenwerking met de Cosmos.
Het is heel zeker zoals je aangeeft iets natuurlijks. En het is goed dat we natuurlijk zijn, in al onze facetten van onze Goddelijkheid.

Tinne
admin
admin jul 14 '10
Lieve Tinne,

Ja je hebt gelijk dat moet ik even anders formuleren, ik kan dat niet zo neerzetten.
Bedankt dat je me er even op wijst.
Ben blij met je lekker zo schaaf je me een beetje bij, ik vind dat heel prettig als iemand dat doet.
Ik bedoelde eigenlijk dat sommiggen zichzelf onderschatten in wat voor goddelijke natuur ze hebben, en wil zo graag dit mee geven aan anderen.
Dus dan veralgemeniseer ik dat zonder er bij na te denken, dat er heel veel mensen zich er al van bewust zijn.
Tuurlijk weet ik dat.

ow ow de taal en hoe je jezelf uitdrukt , soms ben ik daar echt niet goed in en betrap mezelf erop dat dat een leerpunt is.
Maar ja gelukkig ben jij er ook nog om even in te grijpen wanneer ik moet ff lachen nu hoor om mezelf, weer wat geklungel optype.

Maar geeft niks nogmaals blijf me volgen en feedback geven het word zeer gewaardeerd.

dikke knuffel van Bea

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420