Loading...
nl

08-08-08 wat ga je doen?

Kamizja
Kamizja aug 3 '08
Ik zit middenin een scheiding en ben na 22 jaar na de financiele afwikkeling nu de verzamelde spullen aan het verdelen en inpakken... wat een bezoeking is dat! Volgende week serieus zicht op een eigen huisje!! Ben zo blij blij blij... Wel een moeilijk verhaal, het is antikraak dus de kids moeten nog even bij pa blijven tot ik een echt gezinshuis heb, dat kan wel meer dan een jaar duren. Maar het was thuis niet meer te doen, bij elkaar zijn als het op is, de spanning was te snijden en overal moet je over onderhandelen en afspraken maken. Niets gaat meer vanzelf... Dan maar zo.

Maar nu 08-08-08... hoop ik dat mijn huisje definitief van mij is, dat zal me daar een rust geven. En in ieder geval ga ik dan een daagje er tussen uit. Weg van hier. Met een heel bijzonder persoon waar ik gedurende mijn scheiding een heel bijzondere band mee heb ontwikkeld. Gewoon genieten van het leven, of het nu regent of de zon schijnt, maakt niet uit.

Wat gaan jullie doen?
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 3 '08
Niets specialer dan anders. Tis gewoon een datum zoals er nog 365 meer zullen komen het eerstvolgende jaar winkMensen verzinnen te graag dingen rond zulke datums.. smile

admin
admin aug 3 '08
08-08-08 is mijn verjaardag!!!!

En dan wordt ik eindelijk 19 Nims!

Geintje 43 dus....
Kamizja
Kamizja aug 5 '08
vind het toch wel leuk, bijzondere getallen...
maarre zit de komende week misschien zonder internet dus jullie horen later pas of 080808 zo bijzonder was :-P
**Angela**
**Angela** aug 5 '08
Het schijnt dat er op die datum NOG MEER stellen in het huwelijk treden als op andere vrijdagen........ smirk

Voor mijzelf is het niet zo'n leuke dag.........
Mijn paard was op die dag jarig en zou 18 jaar geworden zijn.....
Ik had hem beloofd dat ie bij mij op de wei oud mocht worden, en nu heb ik die mogelijkheid, maar hebben ze hem te vroeg dood gemaakt........ cry

Ik mis hem verschrikkelijk.......... confused
Acheliah
Acheliah aug 6 '08
Ik snap het sterkte met het verlies van je paard.
**Angela**
**Angela** aug 7 '08
Zijn dood begrijp ik nog steeds niet.......... cry
En zéker mijn dochter niet, die het heeft laten doen! confused

Maar bedankt voor het medeleven,Acheliah! grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '08
Ik heb een uitnodiging gekregen voor 8-8 waar ik op ingegaan ben:

Graag nodigen we je uit voor een ontmoeting op 8 augustus.

Beste Julien,

Binnenkort is het 08. 08. 08. Dit is de meest ‘open’ datum van het jaar.

We zien dit als een uitnodiging … voor Ontmoeten, Openstaan, Onderzoeken, Ontdekken, Ontvouwen, Ontvangen, Ontwikkelen, Omarmen, Overgave, Overvloed, …

Het wordt een dag van luisteren, stilte, dialoog, ontvangen, ontvouwen, … een open ontmoeting waarop we je graag uitnodigen om samen in gesprek te gaan over datgene wat we (nog) niet weten: onze vragen, dilemma’s, vermoedens, hoop, … verkennen en onderzoeken.

We willen deze dag vanaf nu ook ‘laten ontstaan’. We geven alleen enkele startprincipes aan:

- we nodigen mensen uit die we goed kennen en die open staan voor het exploreren van het onbekende; mensen die bereid zijn het niet-weten met anderen te delen.

- de ontmoeting (of ontmoetingen) vindt plaats op 8 augustus ‘ergens’ tussen 8 uur ’s morgens en 8 uur ’s avonds.
- de ontmoetingsplek bevindt zich ‘ergens’ tussen Dordrecht en Antwerpen. Dit lijkt ons een centrale ligging voor Vlamingen en Nederlanders.

De concrete invulling van 8 augustus laten we vanaf nu ontstaan en krijgt vorm door de reacties die we krijgen op deze uitnodiging.

Kom je en doe je mee? Heb je een voorstel voor een ontmoetingsplek of een hint voor de ontmoetingsdag? Ken je een persoon die wij nog niet kennen en die je hier heel graag bij wil uitnodigen? Laat het ons weten.

We zijn heel benieuwd naar wat nu ontstaat en we ontmoeten elkaar binnenkort.

888 groeten
Lena
Lena aug 8 '08
doe je hier nog verslag van op merudi?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie