Loading...
nl

.........naar huis............

Thomas A
Thomas A jul 31 '08
WE GAAN NAAR HUIS

- Je blijft maar vechten tegen jezelf.
- Je wilt maar niet geloven wie je echt bent.
- Je dacht dat je liefde op aarde zou vinden.
- Je hebt echter precies gekregen wat je zelf gecreëerd hebt.
- Je vlucht nog steeds voor deze waarheid over jezelf.
- Je blijft maar zoeken in alle uiterlijke hoeken.
- Je houdt deze strijd tegen jezelf echter niet meer uit.

… en inmiddels weet je wel … dat het nooit ophoudt…dat het nooit ophoudt… dat het nooit ophoudt… tot je ooit verstandig wordt…

- Je weet zeker dat je ziekte te genezen is.
- Je weet zeker dat je de juiste weg gevonden hebt.
- Dat denk je echt.
- Nog een drankje en dan bedank je voor het leven dat je lijdt.
- Je hebt echter nooit onderzocht wat de oorzaak van je ziekte is.
- Je hebt nooit opgeschreven wie je werkelijk bent.
- Je bent alleen maar verdwaalt buiten jezelf.
- Je hebt nog nooit naar binnen gekeken.

… en inmiddels weet je wel … dat het nooit ophoudt…dat het nooit ophoudt… dat het nooit ophoudt… tot je het zoeken buiten jezelf opgeeft…

- Nee, het houdt nooit op totdat je verstandig wordt.
- Nee, het houdt nooit op … dus geef dat zoeken buiten jezelf nou maar op.
- Het is tijd om terug naar huis te komen.
Delen:
Acheliah
Acheliah jul 31 '08
Mooi en heel waar. Bedankt dat je het met ons wilde delen
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Je dacht dat je liefde op aarde zou vinden.
- Je hebt echter precies gekregen wat je zelf gecreëerd hebt.


Wat bedoel je daarmee Thomas???????????

Ik weiger namelijk te geloven dat ik deze ellende ZELF over me heen heb getrokken........
Het was de ellende van de vrouw die mij sloeg........ik het slachtoffer!
Ik werd dus, volgens mijn mening, meegetrokken in de hel die die vrouw voor haar had gecreëerd!!
NIET IKZELF!!!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Angela, je krijgt wat je nodig hebt en dus heb jij precies gekregen wat je zelf gecreerd hebt. Alles is met elkaar verbonden, dus jouw ellende hoort ook bij jouw. Hoe je ermee omgaat is wat bepalend is.

Ik vind het overigens respectloos hoe je nu boos wordt op thomas, die dit overigens prachtige gedicht met ons deelt en helemaal niets persoonlijks tegen jou zegt.
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Ik vind het overigens respectloos hoe je nu boos wordt op thomas, die dit overigens prachtige gedicht met ons deelt en helemaal niets persoonlijks tegen jou zegt.

Jeetje.........ik word helemaal niet boos op Thomas!
Waar haal jij dat nu weer vandaan??
Ik vraag hem juist wat hij er mee bedoelt!
Omdat ik daar anders over denk......mag dat niet meer???????
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Angela, je krijgt wat je nodig hebt en dus heb jij precies gekregen wat je zelf gecreerd hebt. Alles is met elkaar verbonden, dus jouw ellende hoort ook bij jouw. Hoe je ermee omgaat is wat bepalend is.

Ik denk daar anders over, mag dat aub???????
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Waar ik dat vandaan haal is jouw manier van opschrijven. Al die vraagtekens, de hoofdletters, de uitroeptekens en de manier van opschrijven. Dat ziet er toch vrij boos uit voor mij.

Dit bedoel ik, wat op mij aardig boos over komt:
Origineel bericht van: angela

Wat bedoel je daarmee Thomas???????????

Ik weiger namelijk te geloven dat ik deze ellende ZELF over me heen heb getrokken........
Het was de ellende van de vrouw die mij sloeg........ik het slachtoffer!
Ik werd dus, volgens mijn mening, meegetrokken in de hel die die vrouw voor haar had gecreëerd!!
NIET IKZELF!!!!!
dragon
dragon jul 31 '08
prachtig Thomas!

ik krijg er kippenvel van en raak ook gelijk gefrustreerd.. ik wil ook naar huis, maar de weg is zo lang tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Angela, je krijgt wat je nodig hebt en dus heb jij precies gekregen wat je zelf gecreerd hebt. Alles is met elkaar verbonden, dus jouw ellende hoort ook bij jouw. Hoe je ermee omgaat is wat bepalend is.

Ik denk daar anders over, mag dat aub???????


Uiteraard mag dat, alleen komt dat dan niet overeen met hoe het leven werkt. Zoek eens hier op The Law Of Attraction, of The Secret. Het legt precies uit, hoe het werkt.

Je kan altijd proberen of er dingen voor je veranderen op het moment dat je er anders mee omgaat, of niet dan?

En hoe denk jij er dan over, als het zo anders is?
dragon
dragon jul 31 '08
fijn om te weten dat je het niet respectloos bedoelde Angela en je hebt van niemand toestemming nodig om te denken wat je wilt smile. Ik denk trouwens niet dat Nims je iets probeerde te verbieden...
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Tja, als jij hier dan direct uit leest dat ik boos ben op Thomas.............. blush

Thomas: ik hoop niet dat jij ook denkt dat ik boos ben op jou persoonlijk????????????? confused
Dat is dus NIET zo.......
En ik vind het gedicht mooi, maar moeilijk......
(Maar daar wil ik met jou persoonlijk nog wel over praten als jij ook wil??????????????)


Ik ben boos op de situatie, waar ik door die klappen in terecht ben gekomen, en het feit dat er mensen zijn die zeggen dat ik dit zelf creëer............

Dat ik uit de ellende nu, veel kan leren en dat er ook veel goeds voor in de plaats is gekomen, oké.........
dat besef ik ook wel....... smile
**Angela**
**Angela** jul 31 '08
Origineel bericht van: dragon
fijn om te weten dat je het niet respectloos bedoelde Angela en je hebt van niemand toestemming nodig om te denken wat je wilt smile. Ik denk trouwens niet dat Nims je iets probeerde te verbieden...


Dragon, ik denk ook niet dat NiMs mij iets probeert te verbieden......maar ik ben ook niet boos op Thomas.........
Dus.........
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Ik wil je ook zeker niets verbieden angela, ik probeerde alleen jouw manier van opschrijven te begrijpen. Op internet bestaat zoiets als een nettiqette, die beschrijft hoe berichten overkomen op mensen. Zo staan hoofdletters voor schreeuwen en extra leestekens voor het uitten van boosheid.

Tot nu toe ben jij de eerste die ik tegenkom die creatief omgaat met de netiquette dus vandaar dat ik een beetje in de war ben. Misschien is het nuttig om iets op te zoeken over hoe je berichten kunnen overkomen als ze gelezen worden door anderen?
Lena
Lena jul 31 '08
Origineel bericht van: **Angela

Ik ben boos op de situatie, waar ik door die klappen in terecht ben gekomen, en het feit dat er mensen zijn die zeggen dat ik dit zelf creëer............

Dat ik uit de ellende nu, veel kan leren en dat er ook veel goeds voor in de plaats is gekomen, oké.........
dat besef ik ook wel....... smile


ja angela,ik zou ook boos zijn in zo,n situatie,net of je er om gevraagd hebt crazymaar als je goed hier de verhalen leest maakt iedereen op zijn eigen- wijze kennis met het leven.de een al heel vroeg de ander wat later,maar iedereen krijgt wel wat op zijn bordje.
maar goed dat had je allang beseft.
Lena
Lena jul 31 '08
Bewerk reden: moeilijk he, quoten wink

ja hoor
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 31 '08

Mooie tekst weer, jij weet op het juiste moment de juiste teksten te plaatsen.
Thomas A
Thomas A aug 1 '08
Ja en alhoewel ik dan niet precies weet wat het juiste moment is in dit geval, vermoed ik dat je bedoeld dat de inhoud van het stukje de transparantie is van vele ver-halen hier op het forum.
Mooi kernachtig stukje in elk geval, met daarin geen woord teveel.
Lena
Lena aug 1 '08
Origineel bericht van: Thomas A
WE GAAN NAAR HUIS

… en inmiddels weet je wel … dat het nooit ophoudt…dat het nooit ophoudt… dat het nooit ophoudt… tot je ooit verstandig wordt…


- Nee, het houdt nooit op totdat je verstandig wordt.
- Nee, het houdt nooit op … dus geef dat zoeken buiten jezelf nou maar op.
- Het is tijd om terug naar huis te komen.


verstandig worden is dat het relativeren ervan?
Paradijs
Paradijs aug 1 '08
Juist het zoeken, is niet nodig, het ligt in je...

Je thuis ligt in je...just love yourself, thats all
Your the best there is..

Daarmee eer je jezelf en de ander....en niemand komt iets tekort.
Overvloed voor alle mensen.
Helma
Helma aug 1 '08
Mooi gezegd, Paradijs! smile
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki