Loading...
nl

Het zelfhelende vermogen van mijn lichaam

Helma
Helma jul 29 '08
Sarina, dank je wel voor je heldere informatie. Wel goed, om al die dingen eens benoemd te zien. Echt super.

Ik slik al een jaar of vijf medicijnen voor mijn hartkloppingen: vrijdag kwam ik erachter dat ze op waren: inmiddels nu al vier dagen zonder! Zou dit met bovenstaande te maken kunnen hebben? Mijn lichaam maakt dus zoveel leuke stofjes aan, dat mijn lijf het zelf wel kan allemaal. Bovendien is er misschien iets rondom mijn hart veranderd, wie weet....
Delen:
Helma
Helma aug 5 '08
Inmiddels anderhalve week zonder beta-blokkers. Het gaat goed! Toen ik de medicijnen slikte voor mijn hartkloppingen, had ik meer last dan nu. Heel absurd. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vakantie had en inmiddels op een rustig kantoor zit, terwijl veel collega's met vakantie/zwangerschapsverlof zijn: ik denk wel dat dat wat rust brengt voor mij. Ten tijde van mijn burnout kon ik slecht omgaan met al te veel prikkels. Dit zal altijd een zwakke plek blijven voor mij. Mijn zintuigen waren destijds overbelast, en ik kan nog steeds gevoelig zijn voor al te veel lawaai en fel licht. Maar, gelukkig gaat het de goede kant op, al jaren!
**Angela**
**Angela** aug 5 '08
Kan het niet zijn, dat je die betablokkers al niet meer nodig had............
Maar als niemand zegt dat je ze kan afbouwen, doe je dat natuurlijk ook niet.

Ik had zoiets soortgelijks met Fosamax voor mijn botten......ze hebben op mijn verzoek opnieuw getest en nu blijken mijn botten zo goed dat ik die medicijnen niet meer nodig heb en ze niet meer mag slikken. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki