Loading...
nl

tja...Waarom?

Ayasha
Ayasha okt 3 '05
iemand vroeg me laatst waarom ik me 'bezig hield' met geesten. Bij mij was het gewoon de nieuwsgierigheid die gewekt werd door een aantal dingen.
Waarom houden jullie je er mee bezig en hoe kwam het dat je je er voor ging intereseren?
(gewoon uit intresse hoor)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '05
Bij mij is het gekomen doordat ik iemand tegenkwam waarvan ik het gevoel had dat ik deze al mijn hele leven kende. Dit was een rare gewaarwording, en langzamerhand kreeg ik het idee dat dit te maken had met een vorig leven van me. Toen ik hier verder over ging nadenken kreeg ik ineens de behoefte om allerlei teksten op te schrijven. Deze teksten zijn degene die je op deze website kunt terug vinden.

Door welke dingen zijn jouw nieuwschierigheid gewekt, kath?
Ayasha
Ayasha dec 30 '05
 Quote:
Origineel van nims:
Bij mij is het gekomen doordat ik iemand tegenkwam waarvan ik het gevoel had dat ik deze al mijn hele leven kende. Dit was een rare gewaarwording, en langzamerhand kreeg ik het idee dat dit te maken had met een vorig leven van me. Toen ik hier verder over ging nadenken kreeg ik ineens de behoefte om allerlei teksten op te schrijven. Deze teksten zijn degene die je op deze website kunt terug vinden.

Door welke dingen zijn jouw nieuwschierigheid gewekt, kath?
goh lekker late reactie, maar zoals ik al zei verveel ik me dus ;)

heb me altijd geintereseert voor geesten enz :)Ik voel ze ook al van zolang ik me herinner. Maar ik had het pas redelijk laat door dat niet iedereen kon voelen wat andere voelde en dat er geesten aanwezig waren :)En toen dat eenmaal door drong ben ik dingen gaan opzoeken, en kwam ik hier :+
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '06
En de rest is geschiedenis :).
eefje
eefje jul 21 '06
mijn moeder heeft zich ook bezig gehouden met het paranormale
ik ben er zeg maar een beetje mee opgevoed
me moeder zat bij een vereniging waar paragnosten werden uitgenodigd
je kon dan een sieraad of iets neer leggen en daarmee werd er contact gemaakt met boven
ook hadden ze daar leden avonden op zo`n avond kon je je zelf ontwikkelen
ik ben ook lid geworden en vond het bere interessant
totdat op een andere vereniging mij werd verteld dat ik ook in contact kon komen bij ons thuis als ik op zolder zou gaan zitten
dit heeft me een beetje afgeschrokken dus ben er mee gestopt
3 jr later overleed me moeder en ben niet meer naar de vereniging gegaan
ben een tijdje later naar een andere vereniging gegaan om dingen te weten te komen over me moeder
daar werd me verteld dat ik me moeder teveel vast hield hier op aarde en dat ik haar los moest laten
ben toen een hele tijd niet meer naar die avonden geweest
tot ik op me werk over het paranormale begon en een mevr waar ik bij werk een medium wist waar je vragen enzo aan kon stellen
dit heb ik gedaan en zodoende ben ik me weer gaan verdiepen in het paranormale

ik merk wel nu je er steeds meer over leest enzo dat je ook steeds meer dingen gaat mee maken en voelen

kus eefje
mause
mause jul 21 '06
mijn interesse is gewekt, omdat het bij mij in de familie voorkwam. bovendien had ik vroeger weleens een droom die dan later ook uitkwam. ik ben bovendien met mijn rugklachten bij een magnetiseur geweest, gewoon om te kijken of die kon helpen. en deze man zei toen ik binnenkwam, jij ziet meer dan een ander ziet. dit is me altijd bij gebleven en nu ik me er meer in verdiep, hoor ik het van stedds meer kanten. ik weet alleen niet hoe ik het verder moet ontwikkelen, of misschien juist niet. maar kortom. ik vind het gewoon interressant.
Charlie
Charlie jul 28 '06
ik ben me er pas sinds een paar maanden een beetje meer in gaan verdiepen. maar ik hoorde dus ook van mn moeder dat toen ik een jaartje of 2,3 was, dat ze mij op de commode had gelegd en verschoont heeft. ik was gaan zitten en mn moeder stond voor me. de deur van mn slaapkamer had op een kiertje gestaan en ik had langs mn moeder heen gekeken en zitten lachen. mn moeder dacht dat mijn vader bij de deur had gestaan maar hij was het niet. verder was er op dat moment niemand in huis. dus ja. gr. carolyn
Charlie
Charlie nov 21 '06
Ik weet trouwens tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat ik toen gezien heb.
Ayasha
Ayasha nov 21 '06
kinderen vinden wel vaker dingen grappig die nergens op slaan :)Mijn neefje van 3 kan uren aan een stuk naar een zetel kijken en zich helemaal rot amuzeren zonder er zelfs maar aan te komen. Op die leeftijd is elke beweging, elke 'nieuwe vorm' grappig of interessant. Dingen waar we op latere leeftijd ongevoellig voor geworden zijn, daar lach je dan mee, speel je mee, kijk je naar enz.
????
???? jan 18 '07
Met je IQ van 143, weet je ook waarom je ziek geworden ben? Ga daar eens naar opzoek. God kun je in iedergeval niet de schuld daarvan geven!

Alles heeft een oorzaak en een gevolg. Knap als je kunt zien wat er aan de gevolgen als oorzaak aan vooraf ging.

Dit is overigens niet hatelijk bedoeld als je dat soms denkt. Zie het meer als hulp uit onverwachte hoek.
Tamara26
Tamara26 jan 18 '07
 Quote:
en ik wil nu wel eens weten wat andere mensen vinden van dingen die alleen bepaalde mensen kunnen zien zoals ik
Ik weet niet wat je ziet, dus kan er ook (nog) geen mening over geven....
Wat zie je dan?

Liefs,
mause
mause jan 18 '07
hoi lucien, graag gedaan, ben blij dat je je ei kwijt kunt. en kom maar op met je vragen. hihi.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki