Loading...
nl

voelen

tresor
tresor jul 29 '08
ik heb deze week-end nie geslapen. omdat ik het gevoel had da ik ontslagen zal worden. ik had heel slecht voorgevoel dat er iets zal gebeuren rond het werk. ik heb da gevoel geneegeerd want ik werkte pas daar, ik heb ook feedback gekregen op het werk dat het zeergoed is, het kan nie beter daarom heb ik het gevoel geneegeerd. ik kwam maandag ochtend aan ik stap uit het auto ik keek naar het gebouw alof het laatste keer is, ik heb het weer geneegeerd. ik kom binnen mijn baas riep mij en heeft gezegd tis gedaan. op dit moment was ik opgelucht ik had eenslecht gevoel over het werk al van vrijdag nu voel ik me goed. maar heb ook verschillende situaties ook meegemaakt dat ik iets voel en snel beelden komen. kan iemand mij zeggen of over praten of da normaal is. dank u
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 29 '08
Hallo Tresor,

In het leven krijg je vaak wat je nodig hebt, en in jouw geval is dat dus helemaal zo. Als jouw beter weten al aangeeft dat het genoeg is, dan is dit juist iets wat je dus nodig hebt. Dat je die beelden hebt komt wel vaker voor, en op dit forum wel vrij normaal wink. Wel wil ik je zeggen dat de meeste mensen dit niet hebben, dus in die zin is het niet zo normaal. Ik sta er in ieder geval niet zo van te kijken.
inneke
inneke jul 29 '08
ik denk dat heel veel mensen, als ze durven luisteren, dit wel hebben hoor. Ik denk dat dit aangeboren menselijk is en bij jou heel goed ontwikkeld is Tresor.
Paradijs
Paradijs jul 29 '08
Dat is normaal..

Volgens mij had jij het daar ook helemaal niet naar je zin op dat werk.
Er komt iets nieuws voor je aan, neem even rust...en wacht wat er op je pad komt...het zal beter bij je passen, en daar gaat het wel goed.
tresor
tresor jul 29 '08
zoals ik heb gezegd over mijn ontslag, heb ik dat ook 2jaar geleden meegemaakt. 2jaren gelededen heb ik mijn man ontmoet via een kennis man en vrouw zij zijn familie van hem. de vrouw was heel jaloers dat zij alles deed om mij en mijn man nie in contact komen en mij kapot te krijgen, het was nog een vriendin van mij, ik heb dat opgemerkt en ging dan alles afhaken, ik heb mijn vriend dus mijn man dan gecontacteerd om te zeggen dat het gedaan is punt uit. ik had al een vorige mislkte huwelijk en wou nie aan beginnen ruzie . op een bepaalde moment heb ik beelden gezien ik weet nie hoe : er waren 2 keuze of blijf ik in contact met mijn vriend om een relatie op te bouwen ik zal dan gelukkig zijn maar er zullen hevig ruzies ontstaan tussenons en die kennis van mij of ik zal afhaken en altijd ernaar denken en mijn kennis lachen van de vreugde. ik heb voor de eerste gekozen en heb alles meegemaakt wat ik gezien heb. raar kaner iemand mij zeggen hoe ik da gevoelens naar boven kan halen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki