HOI PACHO,
HIER MIJN REACTIE OP JE MOOIE LEZING.
IN HET ALGEMEEN HEB IK T IDEE DAT JE MIJ GELEZEN HEBT IN DE NABIJE TOEKOMST, IN EEN VOLGENDE FASE VAN LEVEN WAAR IK HOPELIJK NAAR TOE AAN HET GROEIEN BEN...
Ja, ik voel je in op zielsniveau, dus hoe je wérkelijk aanvoelt voor mij.
Ik zie een gelukkig mens en ondanks dat je ook wel je hindernissen gehad hebt in dit leven, heel behoorlijke zelfs, is het je gelukt de dingen in evenwicht te brengen. Je ziet de vruchten die je uit zo´n situatie toch weer kunt halen en je probeert het positieve te zien. Dat is een enorme mooie kracht in jou, tegelijkertijd is het soms ook je valkuil. Door steeds het positieve te zien, kom je niet altijd toe aan het verwerken van dingen die eenmaal niet zo positief voor je zijn geweest.
KLOPT WEL, VOORAL THEORETISCH. MET DAT GELUKKIG ZIJN VALT HET IN DE REALITEIT WEL MEE, EVENALS MET POSITIEF BELEVEN/DENKEN.
Niet zo dramatisch allemaal, maar je houd wel nog wat dingen vast die je soms belemmeren in je groei. Dat geeft ook letterlijk dat je dingen vast houdt in je lichaam. En je keel soms wat dichtzit.
KLOPT, HEB VEEL LAST VAN RUG/NEKKLACHTEN. EN KEEL(CHAKRA) ZIT INDERDAAD VEEL DICHT.
Zingen helpt! Vooral als je aan het stofzuigen bent, hoort niemand, inclusief jezelf
Je bent altijd bereid om te luisteren en staat open voor alles wat er leeft en bestaat. Je bent heel ´openminded´ en een fijn gesprekspartner. Inmiddels begin je dat zelf ook te zien, al blijft er een stukje in jou altijd wat verlegen, zo ben je altijd geweest en dat past gewoon bij je. De mensen om je heen weten ook hoe daar mee om te gaan. En mocht er toch weer eens iemand zijn die vind dat je meer voor jezelf op zou mogen komen of je meer zou mogen laten zien, onthoudt dan dat wellicht de weg van de ander is wink. Niet iedereen kan jou echt bevatten, je hebt je behoorlijk ontwikkeld en je houd daarin veel voor jezelf omdat je dat het beste voelt. Jij weet wat je nodig hebt, vertrouw daar maar op.
KLOPT HELEMAAL. OP MEZELD DURVEN VERTROUWEN IS WEL EEN ACTUEEL THEMA; VIND T LASTIG OM OP EIGEN WETEN TE VERTROUWEN EN ZOEK VAAK ZEKERHEID VAN BUITENAF I.P.V. BINNENIN...
Dat vind ik zo ontroerend, dat jij blijkbaar de kracht hebt gevonden dit in jezelf te zien. Daar wordt ik altijd heel stilletjes van. Dat is voelen en weten vanuit je ziel. Werk daar verder mee lieve moon onze ziel heeft het voor ons altijd bij het rechte eind.
Omdat je veel dingen in evenwicht hebt gebracht, ben je niet meer zo gauw omver te duwen en bekijk je eerst eens rustig hoe iets wérkelijk in elkaar zit en vervolgens handel je daarnaar.
Je blijft rustig vandaag de dag. In die zin ben je in een fase van genieten aangekomen.
BEN TEGENWOORDIG MEER IN BALANS, DAT KLOPT, KAN IETS BETER RELATIVEREN EN AFSTAND NEMEN. FASE VAN GENIETEN KLINKT MOOI, MAAR BEN IK GELOOF IK NOG NIET ECHT IN AANGEKOMEN. HEB DEZE WEEK BAAN OPGEZEGD (ZONDER NIEUWE BAAN TE HEBBEN), DUS GOEDE TEST OM TE KIJKEN HOE RUSTIG IK TEGENWOORDIG KAN BLIJVEN IN STRESSVOLLE OMSTANDIGHEDEN...
Dat is een hele goede keuze voor jezelf geweest, je hebt daarmee inderdaad iets doorbroken, dat gebeurd niet in de toekomst, dat is al gebeurd, je hebt het daarmee in gang gezet.
Je hebt de gave een enorm sterk moedergevoel in jezelf te koesteren en dat haalt iets naar boven in mensen. Ze zijn daarom graag bij je.
STERK MOEDERGEVOEL KLOPT HELEMAAL (IN ABSTRACTE ZIN)!
Ja
Echter sommige mensen zouden juist mogen lerenn op eigen benen te staan en jij zou dan je grens wat duidelijker aan mogen geven. Ergens ben je nog steeds bang om mensen te kwetsen, maar je zou daar ook op een andere manier naar mogen kijken, waarmee je een oud stuk uit je vroegere jeugd in balans kunt brengen.Soms help je mensen juist door zelf even afstand te bewaren. Je geeft hen dan een waardevolle les mee waardoor men wérkelijk iets kan gaan verwerken. Je hebt dan twee dingen bereikt, een in jezelf en een in de ander.
KLOPT HELEMAAL PACHO.
Je bent een enorm natuurmens, al weet ik niet of het je altijd lukt daar tijd voor te maken. Maar een wandeling tussen de bomen doet jou zooo goed, je krijgt er zoveel energie van. Je kunt ook meer met bomen dan andere mensen, daar ligt een kwaliteit in jou, je voelt hoe ze leven en je voelt hun sapstroom en energiestroom. Ook kun je mbv de natuur vertellen wat er in de omgeving gebeurd is. Bijvoorbeeld door een blaadje vast te pakken.
HOUD VEEL VAN DE NATUUR (EN VAN BOMEN!), LAATSTE JAART/JAREN MEER NODIG OM BUITEN TE ZIJN, OM WEER EVEN IN CONTACT TE KOMEN MET DE MOOIE, EENVOUDIGE ESSENTIE VAN HET LEVEN. PROBEER VAAK NAAR PARK/BOS TE GAAN, MAAR LUKT INDERDAAD NIET VAAK GENOEG. DMV NATUUR VERTELLEN WAT ER IN OMGEVING GEBEURD IS?! ZOU IK EENS KUNNEN OEFENEN......
Het heeft met het vertrouwen in jezelf te maken dat je hier nog niet aan toe bent gekomen. Wanneer je deze kwaliteit gaat proberen te gebruiken sterkt het je vertrouwen in jezelf en versterkt je groeiende vertrouwen deze kwaliteit, waar je ook mensen mee kunt helpen. Ik kan dit zelf niet op die manier, maar wat je zou kunnen doen is dit. Wandel naar een plek en pas de yogatechnieken voor jezelf toe. Schakel de omgeving uit en zie alleen het blad en jij. Vraag in jezelf of je iets mag zien. Gewoon zomaar een beeld, probeer zo blanco mogelijk te ontvangen en schrijf op wat je gezien hebt. ga de dag erna naar dezelfde plek en doe dit nog eens. Probeer zo die plek een te verkennen en te kijken of het consequent is wat je ziet, hoort, voelt, ruikt of weet. Geef het niet meteen op, maar geef jezelf de ruimte en de tijd om te groeien. Neem ook eens iemand anders mee die ook dingen voelt en vergelijk dat eens met elkaar. Ik denk dat je vooral dingen doorkrijgt vanuit je voelen (en weten) en zien. Dat voelen is altijd heel lastig omdat het er op aan komt te onderscheiden wat van jezelf is en wat anders is. Ik hoop dat je hier iets mee kunt?
Ik zie een huis met veel groen om je heen, ik weet niet helemaal zeker of je daar al woont. Als dat zo is, is het een lang gekoesterde wens geweest. Het kan ook zijn dat het er aan zit te komen.
WAAR IK NU WOON IS REDELIJK GROENE WIJK, MET BOS/PARK/NATUURGEBIED REDELIJK DICHTBIJ. VANUIT MIJN SLAAPKAMER ZIE IK VEEL BOMEN EN OOK DE HORIZON, WAT HIER (IN LONDEN) WEL BIJZONDER IS. MOET BINNENKORT VERHUIZEN DUS BEN BENIEUWD OF WAT JE ZAG MIJN HUIS NU IS OF MIJN HUIS IN DE TOEKOMST...
Het lukt me helaas niet daar duidelijker over te zijn, ik zie jou iig veel nabij een bos, dus ook in de toekomst.
Je hebt mediamieke kwaliteiten in een prachtige, eenvoudige vorm, je maak er geen toestanden van. Je houdt niet van gedoe er omheen. Geen strikjes, puur en helder en eerlijk gezegd moon dat raakt me. Heel mooi!
DANKJEWEL.
Je bent niet zo´n sporter, je houdt van een bourgondische levensstijl en al heb je veel behoefte aan rust op zijn tijd, je kunt heel goed op jezelf zijn en jezelf vermaken, maar kunt ook genieten van mensen om je heen. Je krijgt er happy energie van.Je bent dan ook een echte gastvrouw.Die rust heb je nodig om jezelf te ontwikkelen, datgene te doen dat jou weer verder brengt.
HAHA, NIET ZO'N SPORTER... DOE YOGA, CHI-KUNG, CARDIO, MAAR MISSCHIEN INDERDAAD MET VOORNAAMSTE REDEN DE GEZONDHEID/BALANS TE BEWAREN (LICHAAM IS BELANGRIJK DEEL VAN HET MENSENLEVEN!). HOUD VAN HET 'GOEDE LEVEN'. HEB INDERDAAD ZOWEL RUST NODIG ALS MENSEN OM ME HEEN, GAAT OOK OM BALANS...
Haha, foutje bedankt , nee hoor Moon, ik heb dit sporten waarschijnlijk gewoon niet goed geinterpreteerd. Mooi dat je die balans ziet. Je bent beide en niet iedereen geniet zo van de mensen om zich heen als jij hoor en heeft tegelijkertijd die absolute rust op zijn tijd nodig. Het is goed samen te brengen, dat kun je ook.
Ik denk dat er wel iemand is waar je veel van houdt, maar je kunt goed alleen zijn, maar soms heb je ook behoefte aan gezelschap voor alledag, tegelijkertijd wil je je rust en ruimte hebben. Op een of andere manier heb je dat wel allemaal nu.
BEN SINGLE, MAAR HEB WEL TWEE LIEVE HUISGENOOTJES...
goed om het even zo te laten, alles komt op de juiste tijd
wat voor een huisgenootjes heb je?
Ik zie ook poezen en kater(s), zij voelen zich heel prettig bij jou. Ze komen zelf naar je want zij voelen dat jij hun natuur begrijpt. Verder zie ik steeds dromenvangers. Heb je er een aantal of maak je ze ook wellicht? Kruiden, mengsels, elixers (haha vond het wel een leuk woord wink ), dat past allemaal bij jou.Helder, zachtaardig en oprecht, net als jij. HIHI, BEN ALLERGISCH VOOR KATTEN! VIND T WEL SUPERMOOIE BEESTEN. HEB (NOG) GEEN DROMENVANGERS, MAAR VIND DROMEN WEL FASCINEREND ONDERDEEL VAN T LEVEN. EN ELIXER VIND IK OOK EEN LEUK WOORD HAHA. BEN NIET ZO VAN DE KRUIDENKENNIS MAAR T IS WEL EEN DROOM VAN ME OM EIGEN KRUIDEN/MOESTUINTJE TE HEBBEN OOIT.
En daarom ben ik zo blij met je feedback. Dit zijn van die dingen die mij weer leren goed te interpreteren. Ik zag direct een kater naar je toe lopen. Ik interpreteerde dat als ze komen naar je toe. Later kwam in me op, nee ze is allergisch en daar zit een medium altijd even op de wipwap. Mijn denken kwam er tussen, nee het eerste wat ik zag is goed. wat is het nu. Fijn dus dat je me die feedback geeft, want het verteld me weer toch naar het sterkste gevoel te luisteren en niet altijd naar het eerste. Zoeken ze jou wel altijd op, ondanks dat je allergisch bent?
Kruiden passen absoluut bij je. Als je kruiden er zijn, ga je er vanzelf verder mee. Je hebt die kennis van nature in je, je draagt het al bij je en daar hoef je nauwelijks een boek voor te lezen. Ik ben benieuwd of er ook elixers uit voort gaan komen.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt en ik hoor graag of jij dit bent.
VIND JE LEZING ECHT SUPER, HARTSTIKKE BEDANKT VOOR DIT MOOIE CADEAUTJE!!!
Het is heel graag gedaan, ik hoop dat het jouw kwaliteiten wat meer voor jou naar voren heeft gebracht en dat je daar meer mee gaat werken. Je kwaliteiten benutten geeft zoveel levensenergie, dat is het meeste helende wat er is en dan kijk je vanzelf alleen vanuit jezelf en stopt het zoeken naar dingen buiten jezelf.
Jij juist ook heel erg bedankt voor je feedback, want als deze objectief is en niet direct alles beaamt wat ik zeg, kan ik er ook weer zoveel van leren.
Een oprechte lieve groet terug en als je toch nog iets wilt vragen, ben je altijd welkom! Dat mag ook via pb of hyves hoor. Kijk maar. Liefs, Pacho
VEEL LIEFS,
MOON