Loading...
nl

Even julie mening over deze foto!

Debiorah
Debiorah jul 28 '08
Gisteravond zouden wij vleermuizen kijken maar helaas waren ze al uitgevlogen. Mijn moeder had de camera paraat en probeerde toen maar een foto in het donker te nemen van mijn kat die in de steeg liep. Want haar nieuwe camera nam goede foto's in het donker! Nou het resultaat mag er zijn maar wat het is????
Daarom graag jullie mening!

http://i70.photobucket.com/albums/i101/debiorah/DSC_0452.jpg
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '08
Duidelijk geval van een te grote sluitertijd en dan bewegen. Ieder lampje wordt dan een hele mooie streep. Goede scherpe foto's in het donker maken is bijna niet te doen zonder statief, of ergens op te zetten.
Debiorah
Debiorah jul 28 '08
een probleempje er was geen licht....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '08
Gezien de lengte van de strepen was er toch ergens een indirecte lichtbron. Deze kun je vaak zelf niet eens zien, maar een camera is hier erg gevoelig voor. Het zou best een aansteker ofzoiets kunnen zijn, of een iemands verlichting bij de deur. Het is nooit helemaal donker om je heen.
Debiorah
Debiorah jul 28 '08
mmmmm okay...dat is ons dan inderdaad niet opgevallen...toch zie ik er wel een gedaante in...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '08
Dat kan natuurlijk, maar de oorsprong van de foto is wel vrij duidelijk. Er is aardig wat bewogen als je nagaat dat de streep enkel normaal een klein stipje is. Waarmee dus alles wat op de foto staat datzelfde licht-pad heeft afgelegd.
gast
gast jul 28 '08
Ach ja, was het niet zo dat we vroeger op ons rug in het gras naar de wolken keken en daar ook vanalles in zagen wink
De wolken hebben we ingeruild voor foto's met van alles en nog wat erop dat we niet direct thuis kunnen brengen. De fantasie is nog niet vertrokken iig.
inneke
inneke jul 28 '08
Nims, wat ben ik blij dat jij kennis hebt van fotografie (techniek)! Daarmee voorkom je (of breng je het terug) eindeloos gespeculeer en gefantaseer op dit forum.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '08
Ja Inneke, mensen zien graag dingen die er niet zijn, of ze zien dingen niet, die er wel zijn wink.
admin
admin jul 28 '08
Ik geloof zelfs dat deze manier van fotograferen (met abnormale sluitertijd) een naam heeft. Ik heb er al vele van gezien,snelwegen schijnen favoriet te zijn voor de mensen die dit soort foto's maken.
Paradijs
Paradijs jul 29 '08
Hai, om even over je foto te spreken..
Er komt iets nieuws aan voor jullie, het zal inslaan als een bom....eerst lijkt het niet goed, maar later blijkt het grote zuivering te zijn...en zeer positief...

Vertrouw erop dat het goed zal zijn.
Paradijs
Paradijs jul 29 '08
ps en over die foto, dat wat ik net zei, gaat vandaag nog gebeuren.

Het is heel mooi wat gaat gebeuren, vol liefde en Vrede.
Je zult het wel ervaren.

Ik hoor het van je.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki