Loading...
nl

Schouderklopje

Helma
Helma jul 26 '08
Misschien leuk om dit ook eens door te geven aan je naaste: een schouderklopje.

Ik deel een schouderklopje uit aan Thomas, mijn lief.

Nimmer trof ik zo een heel mens. Dwars langs alle heilige huisjes, wars van dogma's, telkens op zoek naar de waarheid.

Thomas, oftewel Raymond, is voor mij erg confronterend geweest, en nog. Daar ben ik hem dankbaar voor. Ik weet nu al, dat het nog veel spannender kan worden. Heftig hoor.
Ik ga het aan, en open mijn handen, voor het ontvangen van het voedsel, dat leven heet.

(nu is het dus de bedoeling dat Thomas iemand anders een schouderklopje geeft, hahahaha)
Delen:
Lena
Lena okt 8 '08
Thomas.... ja heel bijzonder Helma,

maar goed ik vlieg Thomas even voorbij,
Inneke zo open en confronterend....eerlijk en oprecht
de schouderklop is voor jou....

een bijzonder mooi medemens om in de woorden van Thomas te zeggen wink

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '08
Haha, een soort van tikkertje maar dan anders wink
admin
admin okt 8 '08
En iets wat er in moet blijven!
Het is zo heerlijk iets liefs te horen of te kunnen schrijven.

Vraag me niet om uitleg over de tekst bij het plaatje smile
Ik laat mij altijd intuitief leiden bij het zoeken naar een plaatje en om de een of andere reden is deze oké crazy
gast
gast okt 8 '08
Dat is ook een hele mooie Karin!
admin
admin okt 11 '08
Dus..pakken we de draad hier weer op..?
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 11 '08
Oef, ik ben misschien een spelbreker. Ik vind een schouderklopje fantastisch! Maar ik doe dat het liefst spontaan..dus als dat zo voelt en dat die ruimte er dan gewoon is.
blush

Wil wel even zeggen dat ik blij ben met een heleboel mensen hier en dat dat soms als een beetje als familie van elkaar zijn voelt!

grin
inneke
inneke okt 11 '08
Lena, bedankt voor het schouderklopje. Voelt een beetje raar hoor na heel het gedoe van mijn reactie op het engelenberichtje van Karin. Alsof ik erom gevraagd had...Maar toch erg bedankt Lena!
Ik vrees dat ik een even grote spelbreker ben als Bezoeker. Ik wil jullie allemaal wel een schouderklopje geven, maar he liever spontaan. Bij het tikkerspelletje zeiden we ook al wat we waardeerden aan de ander. Laat ons het nu spontaan en oprecht doen als we voelen dat we iets kwijt willen.

Gemeen he: krijg ik iets en geef ik niks terug! Het voelt voor mij niet juist. MAar ik wil wel zeggen dat ik jullie graag 'zie', mijn cyberfamilie grin
admin
admin okt 11 '08
Maar das juist het leukste, spontaan!
Het moet niet verplicht voelen, ik vind het ook keilief van Lena dat ze jou een schouderklopje gaf Inneke, van mij nog een dikke klapzoen!
inneke
inneke okt 11 '08
Hiha, dan geef ik jullie allebei twee dikke terug: lebberdelebberdelebber
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 16 '08
Nou daar komt een spontane..

Ik wil Nims graag bedanken. Niet alleen voor zijn initiatief tot merudi, wat nog maar een klein stukje is van wat hij doet, maar voor alles wat hij doet!

De gesprekken met hem hebben mij niet alleen veel goed gedaan op een vriendschappelijke wijze, maar ook heeft hij me een andere kijk op mezelf gegeven, me iets laten ervaren waarvan ik vergeten was dat ik dat kon ervaren. Hierdoor heb ik ook weer zin om me daar verder in te ontwikkelen. Daarbij doe je dit op een wijze, waarop je jezelf niet op de voorgrond plaatst, maar je richt je datgene wat je voor de ander kunt betekenen.

Nims, dank je wel!

Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 16 '08
Te hard geklopt Nims? Komt wel goed hoor wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 16 '08
Nee hoor, dat is niet te hard smile. Ik was gewoon blij en verrast met je schouder klopje. En merudi is inderdaad maar een klein gedeelte waarmee ik bezig ben, maar het is wel een plek waar ik heerlijk mezelf kan zijn. Ook al heb ik het ook wel voor mezelf gemaakt, zonder jullie had het ook niet kunnen zijn wat het nu is. Dus om maar in de schouderklopjes sfeer te blijven, wil ik iedereen die zich ook maar een beetje merudiaan voelt winkeen schouderklopje geven.
Lena
Lena okt 19 '08
Origineel bericht van: inneke
Hiha, dan geef ik jullie allebei twee dikke terug: lebberdelebberdelebber

smiledat was wel een hele echte
silke
silke okt 24 '08
Ik zou graag een schouderklopje aan iedereen willen geven omdat iedereen het verdiend.

maar in het bijzonder nikskeuh omdat ze in het echte leven mijn beste vriendin is en ik erg veel aan haar heb wink
admin
admin okt 24 '08
Dan klop ik met je mee Silke!
Wat fijn zo'n goede vriendin te hebben!
nikskeuh
nikskeuh okt 24 '08
*blush*

dankje, kheb ook veel aan jou hoor wink
We vullen elkaar perfect aan (yin & yang).
Het is leuk om je in mijn leven te hebben, ik kan altijd op je rekenen en weet dat jij dat ook bij mij kan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki