Loading...
nl

hangertje 'straalt' wat uit?

Ayasha
Ayasha sep 24 '05
weet niet goed waar het hoort, maar ik heb een aantal maanden geleden een hangertje gekregen van mijn buurvrouw.
Zij was naar lourdes geweest en had daar eentje voor mij en eentje voor Explo (pony) gekocht.
Toen ze het gaf zei ze: 'ik hoop dat het jullie gelukt brengt op wedstrijden'
(het mooiste van het verhaal is nog dat de week dat ik het hangertje kreeg, ik ook voor het eerst 1ste werd met Explosion, toeval?)

hoe dan ook.
Het ding straalt wat uit, het geeft mij echt een aangenaam gevoel als ik het bij me heb!
Ik heb het een weekje niet aan gehad, omdat een schakeltje het begeven had, en nu ik het weer aan heb voel ik me veel beter etc ik ben me er ook heel bewust van dat ik het aan heb! Bij andere hangertjes is het een uurtje datik weet datk eentje aan heb, maar bij dit blijf ik weten dat ik het aan heb, en ik voel ook meteen wanneer het uit valt (wat bij andere dingen niet zo is, zelfs niet als mijn gsm uit mijn zak valt)

daarbij komt ook nog eens dat ì­edereen me vraagt voor wat het hangertje is...Alsof ze voelen/weten dat het iets speciaals is...Iemand die normaal niet zo op hangertjes etc let vroeg me zelfs waarvoor ik het aan had :)
en er is ook niemand die er mee 'spot' :)zelfs niet de mensen die zelf totaal niet geloven in geluksbrengers etc...
Ex werd ook veel zelfzekerder toen hij zjn hangertje kreeg (en het lijkt me sterk dat het bij een pony tussen de oren zit :D) Hij voelde veel zelfzekerder aan waardoor ik ook rustiger werd op wedstrijden.

Kan het zijn dat dit hangertje echt 'van mij' is?
En dat er ook iets mee is?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 25 '05
Lieve kath,

Wat maakt het eigenlijk uit ;). Het werkt gewoon. Waarom moet je twijfelen aan dingen die gewoon zo zijn :). (Maar ja, geldt dit niet voor een heleboel dingen).

Ik denk zeker dat bepaalde voorwerpen dat soort dingen met iemand kunnen doen. Geniet er gewoon van! Je hebt het niet voor niets gekregen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki