Dit kan toch niet waar zijn
Vrijgelaten: [link]
IK BEN ECHT BOOS..Vrijgelaten?
Een schande, maar we zien het steeds vaker als het om kindermisbruik, moord etc gaat dan word men met een lopendvonnis naar huis gezonden, of krijgt men een werkstrafje of een paar maandjes.Waar zijn ze in dit land mee bezig, waarom niet vast houden en gelijk goed straffen.Geen medelijden met deze ordinaire kindermoordenaars.
IK ben echt boos..
De wereld draait door
Kindermishandeling, kindermoord
Het is aan de orde van de dag
Hoe kon/kan het toch zover komen
Kinderen worden, mishandeld, misbruikt, vermoord
Waarom?
Waarom deze wereldwondertjes
Het leven benemen
Waar gaat het heen
De wereld draait door
Vondelingen zo geheten
Gedood of in leven
Men leest het steeds vaker
In dozen of tassen gedumpt
In portieken
Containers
In bossen
Of met het oud vuil meegegeven
Waar gaat dat heen
Waarom doden, vermoorden
Omdat het jou niet kon bekoren
Omdat je er niet voor wilde zorgen
Of omdat je het niet kon
Of uit schaamte misschien
Dat is ook overbodig
Er zijn genoeg mensen met kinderwensen
Er zijn genoeg veilige plekken
In ziekenhuizen bv
Waar ze wel om kinderen geven
Maar blijkbaar vind je dat nog teveel
En wil je die verantwoording niet nemen
En gooide je het liever aan de kant
Of bracht het liever om het leven
Je wilde niet dat ze jou zouden achterhalen
Je denkt enkel aan jezelf
En telt niet even tot tien
Om jezelf te vragen wat doe ik met dit leventje
Het leven wat je zelf hebt gegeven
Het leven dat jij in je droeg
Je hoefde het niet te dumpen
Je hoefde het niet te doden
Waarom heb je het dan toch gedaan
Waarom je eigen vlees en bloed
Het leven benemen, waarom?
Waarom
Maar zelfs al word het levend gevonden
Het heelt nooit alle wonden
Want het zal zich altijd afvragen
Waarom werd ik gedumpt
Waarom werd ik te vondeling gelegd
Waarom?
En waar de meeste waarschijnlijk niet eens aan denken of beseffen
Hoeveel zijn er nooit gevonden.
En misschien in verkeerde handen gevallen?
Wat dan ook verder niemand weet of ziet
DENK DAAR OOK EENS AAN MENSEN
WANT DAT WEET IK, DAT WEET U, DAT WEET NIEMAND NIET !
J.Aalders www.kinderombudsman.nl
-----------------------------------------------------------------
Als de kinderen van bv een minister/koningshuis dit was overkomen
Kinderombudsman is boos en kwaad op de Nederlandse Staat..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4255806/_Pedofiel_maar_3_5_jaar_cel_in__.html
Voor het beledigen/bedreigen van een Minister bv krijg je meer.Nederlandse Rechtsstaat moet zich schamen. Slachtoffers hebben levenslang, en daders worden in bescherming genomen en staan vaak alweer snel op straat, om het volgende slachtoffer te maken.Nederlandse Staat is eigenlijk medeschuldig, want de straffen zijn gewoon lachwekkend. En ontnemen daders op deze wijze echt niet de lust. Nederlands rechtssysteem haal toch eens die blinddoek van vrouwe justicia..
Slachtoffertjes worden dubbel de dupe, zij hebben een levenslang trauma en de dader krijgt veelal maar een paar jaartjes of zelfs maar een paar uur werkstraf?
Als de kinderen van bv een minister/koningshuis dit was overkomen wat had hij dan gehad?
Kindermishandeling, kindermisbruik, kindermoord moet veel zwaarder worden aangepakt.
Rara hoe kan dit: Verkeersovertredingen gaan steeds omhoog.
MAAR BABY/KINDERMOORD, MISBRUIK,MISHANDELING WORD NOG STEEDS NIET ZWAARDER/LANGER BESTRAFT ?? Ja mensen Nederland is ook kampioen in het uitdelen van taakstraffen. Deze sanctie, bedoeld om daders een gevangenisstraf te besparen, is inmiddels uitgegroeid tot een populaire straf in Nederland. Er werden in 2007 voor het eerst cijfers gepresenteerd, waaruit blijkt dat rechters ook voor zwaardere delicten taakstraffen opleggen.
Bron: [link]
Rechters hebben het afgelopen jaar (2007)ruim 7500 daders van ernstige misdrijven, zoals zware mishandeling, verkrachting en doodslag, veroordeeld tot een taakstraf in plaats van een verblijf in de cel.
Rechters wijken daarmee af van de richtlijnen van het openbaar ministerie (OM). Die geven aan dat taakstraffen niet bedoeld zijn voor ernstige gewelds- en zedenzaken.
Volgens het OM blijkt dat vorig jaar 272 keer een taakstraf is opgelegd voor misdrijven tegen het leven, waarvan één keer voor moord, tien keer voor poging tot moord en 183 keer voor poging tot doodslag. Ook voor 830 zedenmisdrijven werden taakstraffen opgelegd, waarvan 54 keer voor verkrachting. Voor mishandeling werd 6520 keer een taakstraf opgelegd, waarvan 269 keer voor zware mishandeling. Tegen de OM-richtlijnen in worden ook vaak verscheidene taakstraffen opgelegd aan dezelfde persoon, terwijl de veroordeelde volgens de afspraken de cel in moet. Nederlandse Staat moet zich toch maar eens echt achter de oren krabben, want door deze lakse houding te lage straffen werken zij eigenlijk mee met deze misdadigers.Uit onderzoek blijkt zelfs, dat het merendeel de van deze veroordeelden de opgelegde taakstraf niet als straf zien, dat blijkt uit een enquête onder instellingen waar veroordeelden werken.Waar gaat dit heen, als daders lachen en slachtoffers een levenslang trauma er aan over houden.Hier kun je toch echt niet meer spreken over een rechtspraak..
Tags: NEDERLANDERS, Justitie, rechter, parlementsleden, minister
Laten we niet onze koppen in het zand steken want hier is toch duidelijk iets mis. Hardere aanpak dat moet gebeuren veel vaker levenslang net zoals die onschuldige slachtoffertjes. Dit moet echt stoppen. Ik vindt dit onderwerp wel een discusie waard
XXX Dieneke