Loading...
nl

Vrijheid van meningsuiting op Merudi

**Angela**
**Angela** jul 24 '08
Zelfs op dit forum is geen "pers" vrijheid.........

Als iemand iets schrijft wat NiMs of de anderen niet bevalt, wordt het gewoon verwijderd.........
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 24 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Zelfs op dit forum is geen "pers" vrijheid.........

Als iemand iets schrijft wat NiMs of de anderen niet bevalt, wordt het gewoon verwijderd.........

Nee hoor dat is niet waar. Alleen het steeds er maar over klagen wordt ook niemand wijzer van. Waarom kom je niet met verbeterpunten, of met ideeen hoe het wel zou moeten?

Verander de wereld, denk dan vooral mee!
**Angela**
**Angela** jul 24 '08
O nee??

Er zijn van mij diverse berichten verwijderd VOOR iemand ze kon lezen!!

Maar ja, dat had met paradijs te maken hè!
JulienMoorrees
Het is knap dat ze verwijderd zijn voordat ze gelezen konden worden winkmaar in het geval van paradijs is er veel aan "damage"-control gedaan waarbij vooral de voortgang van de discussie voorging ten opzichte van het azijn-pissen dat er plaatsvond.

De van jouw verwijderde reacties droegen weinig bij aan de discussie in het algemeen, en hadden eerder het effect van olie op het vuur gooien waar op dat moment absoluut geen behoefte aan was.

Daarbij waren jouw verzoekjes tot bannen van paradijs absoluut niet netjes te noemen.
**Angela**
**Angela** jul 24 '08
Tja, en daardoor kon Paradijs haar gang gaan.......
JulienMoorrees
Wat bedoel je hiermee? De meeste van haar mis-standen zijn gemodereerd met daarbij wel die kleine boodschap die erin zat in stand te houden. Uiteindelijk heeft de paradijsvogel uit zichzelf besloten om te gaan vliegen zonder dat ze verbannen moest worden.

Ze kon dus in het geheel niet haar gang gaan.
**Angela**
**Angela** jul 24 '08
Schei toch uit, al was ik niet ingelogd, ik heb alles meegelezen, hoor!

iedereen die ze niet moest werd met vuur bedreigd en ze werd van een engelmens ineens de opperengel......

Zelfs jij moest het ontgelden!

en toen ineens besloot jij dat haar wel een s iets kon mankeren, iets uit het verleden.

Tja, hebben we dat niet allemaal?????????

En hoezo is paradijs zelf weggevlogen.......kijk eens wie er online is?????

Hhahahahahahahhahha
JulienMoorrees
Hoezo? Wie is online:

8 Registered (**Angela**, gast, HiddenWings, Kamizja, mama4ever, NiMS), 8 Gasten en 6 Spiders online.

Ik heb niets besloten, het lijkt wel alsof je iets aan het zoeken bent. Waarom moet je toch steeds op deze manier jezelf uitdrukken?
Ayasha
Ayasha jul 24 '08
Angela, even kort en bondig, kritiek geven is makkelijk, zelf ideeën aanbrengen duidelijk niet. Het enige wat je hier doet is je frustraties over Paradijs op "ons" uitwerken. smileGetuigd niet van veel respect.
Lena
Lena jul 24 '08
Origineel bericht van: Kath
Angela, even kort en bondig, kritiek geven is makkelijk, zelf ideeën aanbrengen duidelijk niet. Het enige wat je hier doet is je frustraties over Paradijs op "ons" uitwerken. smileGetuigd niet van veel respect.

heb ik een vraag tot hoever mag iemand hier gaan todat er ingegrepen wordt? smirk
Ayasha
Ayasha jul 24 '08
Dat mag je maar het zou fijner zijn als je iets meer onderbouwd zodat ik helemaal begrijp wat je bedoelt. smile
Acheliah
Acheliah jul 25 '08
Hewt zou idd fijn zijn als diegene waar het over gaat eerst kon lezen wat er staat alvorens ze daarop kan reageren waarom zet je de verwijderde berichten niet prive voor diegene voor wie ze bedoeld zijn dan kan die reageren daarop ook prive het is maar een idee
Ayasha
Ayasha jul 25 '08
Omdat ik denk dat de software dat (nog) niet toe laat? smile
Maar ik kan mis zijn dus don't shoot me if I'm wrong.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 25 '08
Inderdaad dat ondersteund de forum software niet. Dus helaas kan dat niet.
Lena
Lena jul 26 '08
Origineel bericht van: Kath
Dat mag je maar het zou fijner zijn als je iets meer onderbouwd zodat ik helemaal begrijp wat je bedoelt. smile

begrijpen of niet begrijpen???

de regels van merudi zijn duidelijk toch?
vond wat er gebeurde naar sommigen nou niet bepaald overeenkomstig met de regels.
weet inmiddels dat de meldknop hiervoor is maar toch,er waren op dat moment genoeg mensen aanwezig.
zelf niet de behoefte gehad, omdat de persoon waar het over gaat in mijn ogen,iets wilde bereiken wat geen enkele zin had.
maar aangezien mensen hier persoonlijk zijn benaderd op een niet zo,n fraaie wijze vond ik het wel erg lang duren voordat er serieus naar gekeken werd,maar goed het ligt inmiddels al lang achter ons en blijkbaar is de toonzetting van deze persoon wonderbaarlijk opgeknapt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 26 '08
Ook de meldknop staat vermeld in de regels wink. En inderdaad zolang de toonzetting maar normaal is, is er weinig aan de hand. Toch moet je je wel beseffen dat er niet overal regels voor te maken zijn, en het is ook geen wetboek. Wat dat betreft zijn het de moderators die moeten bepalen of ze eerst iets willen aanzien, of dat we ingrijpen.

Dat je het lang vond duren voordat er naar gekeken werd is niet geheel juist. Wij zaten er vanaf het begin heel snel op, alleen het ingrijpen deden we pas veel later. Eerst krijgt iemand nog de kans de dingen te corrigeren. Dat dit via PM is gebeurd, en daarmee dus buiten de ogen van allen, lijkt me niet zo'n kwalijke zaak.
admin
admin jul 26 '08
Ik heb ook niet het gevoel dat het hier om vrije meningsuiting gaat..
Die is hier namelijk wel, er is toch een groot verschil tussen vrije meningsuiting en je "misdragen" lijkt mij.
( ik noem het even misdragen omdat ik zo gauw geen ander synoniem kan vinden, excuus mocht iemand hier aanstoot aan nemen)
gast
gast jul 26 '08
Oftewel; vrijheid van meningsuiting is nog geen vrijheid om anderen moedwillig te beledigen.
Lena
Lena jul 26 '08
smileof voor anderen juist wel een vrijbrief
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 27 '08
Ik wil de dingen niet bagataliseren hoor, maar kunnen we wat geweest is een beetje loslaten en onze energie gebruiken om bezig te zijn waar het in intentie over gaat, positieve en opbouwende dingen zeggen, daar hebben we veel meer aan. Sorry Angela ik begrijp je punt, maar laat gaan mooi mens. Je bent er nog, dus blijkbaar biedt het forum je iets positiefs en daar ben ik blij om. Het is ook iets dat de moderators voor mijn gevoel in eerste instantie voor iedereen graag willen bewerkstelligen.

Bevalt dit forum en basisregels niet, maak er geen punt van, laat het dan los en zoek je heil elders. Zie je er wel iets moois is en kun je je vinden in de ´regels´ die hier zijn dan blijf er lekker bij en deel wat je bezig houdt.Dat is vrijheid van uiting.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420