Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 24 '08
Karin bracht mij op een ideetje dat misschien wel grappig is. Het is een spelletje dat ik net bedacht heb, en dat heeft Forum-tikkertje.

De regels zijn simpel. Als je hem bent, zoek je een willekeurig ander iemand uit (maakt niet uit wie) die hem dan is. Deze moet dan ook weer iemand anders zoeken etc. Het gaat dus door.

Het kan dus zijn dat je de verkeerde tikt, en dan ligt het spel dood. Kijk dus goed naar wie je tikt. Als het spel dood komt te liggen, ben je hem dus nog steeds en moet je dus iemand anders tikken. (En je mag niet direct terugtikken wink). Dit mag pas na 24 uur, zodat de ander nog wel de kans heeft om iemand anders te tikken. Als je iemand tikt is het leuk om iets te zeggen wat je van deze persoon vindt, en waarom je die getikt hebt. Je mag wel weer iemand tikken die al eerder is getikt, zolang je maar niet direct een terugtik doet.

In ieder geval bij deze:
Karin jij bent hem!
Delen:
admin
admin jul 24 '08
Slotje laugh

Nee hoor, ik doe wel mee!

Sarina je bent getikt, laugh
Ik heb jou aangetikt omdat ik het als klein ukkie al leuk vond als de juf meedeed met tikkertje en ik haar ook nog te pakken kreeg.

Dus tikkie!

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 25 '08
Tja Karin, ik weet niet of je de juiste hebt getikt wink.
admin
admin jul 25 '08
Om anderen aan te lokken om te kunnen tikken!
Pets jij bent hem Nanni!
Gniffel..
JulienMoorrees
Oh dat kan natuurlijk ook smilegewoon iemand anders tikken haha.
admin
admin jul 25 '08
Wellicht is het een leuk idee om van degene die je aantikt iets te vertellen vanuit jezelf.
Hoe je deze persoon ervaart hier en iets van haar of hem verteld vanuit je eigen gevoel.

Laat ik de spits maar afbijten.

Nanni,

Het begon met je foto plaatsen en wat had je een lief pluizig koppie!
Je komt op mij over als een lieve jonge moeder die al een aardig rugzakje heeft op jonge leeftijd.
Je bent geen meeloper en staat duidelijk achter je eigen mening.
Het is duidelijk voor mij dat jij nog steeds een beetje zoekende bent naar hoe je het allemaal moet gaan aanpakken.
Nu je mamma er niet meer is is de bodem onder je voeten even weg geweest, hoe jij omgaat met wat er met haar is gebeurd vind ik bewonderenswaardig, hoewel ik soms vrees dat het nog niet helemaal is ingezonken bij je.
Toch kom je als een sterk mens over ook al ben je nog vrij jong, dat heb je aan die rugzak te danken denk ik.
Als ik jouw snuit zie word ik in ieder geval steeds vrolijk en komt er een grote glimlach op mijn gezicht, fijn je te leren kennen hier Nanni!

Dikke knuffel,

Karin.

By the way, wie heb je getikt?
JulienMoorrees
Ok, ik heb de regeltjes ook wat duidelijker gemaakt, en wie weet wordt het nog een interessant spelletje.
Ayasha
Ayasha jul 25 '08
Zo NiMS, dan ben jij hem weer.

De ontmoeting ging zo van "oh...Je bent een man..." *kijkt enigszins teleurgesteld* maar bleek al vrij snel dat we toch een hele hoop van elkaar konden leren en al geleerd hebben winkJe bent goed van hart hoor sjuul. smile
JulienMoorrees
haha dank je kath, maar als ik het goed begrepen heb was jij hem niet, maar was nanni hem haha. 2 tikkers wordt wel erg lastig om te volgen wink.
Ayasha
Ayasha jul 25 '08
Ik heb N@nn haar plek even ingenomen :+ gezien die nu even niet kon reageren laugh
JulienMoorrees
Oh dus ik ben hem nu?

Goed dan tik ik Gast. Hoewel we het vaak niet altijd eens zijn met elkaar zorg jij er wel voor dat ik wat scherper let op de dingen die ik zeg. Het helpt me goed om een nog duidelijker beeld te vormen van wat ik al wist. Soms vind ik je ook gewoon irritant rebels, maar het komt uit een goed hart laugh.
Thomas A
Thomas A jul 25 '08
volgens mij ben ik te getikt om mee te doen..........
gast
gast jul 25 '08
Haha Nims, je kan wel eens gelijk hebben. Ik wordt nog wel eens als recalcitrant bestempeld door mijn eega. Ik neem gewoon niet zo veel klakkeloos aan, er zitten altijd minstens twee kanten aan een verhaal wink

Maar ik zal eens even een flinke pets uitdelen aan, oh nee een tikje aan Thomas.

Ookal vind ie zichzelf te getikt om mee te doen, het is en blijft een schatje. Thomas heeft me in het begin dat ik hier kwam heel goed op weg geholpen. Hij heeft me het Thomas evangelie aangerijkt en daar is mijn gnosische/esoterische speurtocht echt mee begonnen. Daar ben ik hem dankbaar voor maar tegelijkertijd geloof ik er ook wel in dat ik hem zonder hem ook wel gevonden zou hebben want wat je nodig hebt komt altijd aan door wie of wat dan ook.
gast
gast jul 25 '08
Thomas je bent getikt (door mij wink)
Thomas A
Thomas A jul 25 '08
Ja suffert, midden in mijn linkeroog!!!
gast
gast jul 25 '08
Haha, eigen schuld dikke bult moet je je maar niet ineens omdraaien smile
gast
gast jul 25 '08
Ik geloof dat Thomas een spelbreker is. Mag ik nu iemand anders tikken die wel mee wil doen?
JulienMoorrees
Ik zou hem nog de kans geven om iemand anders te tikken. Ik denk dat de regel moet zijn dat je 24 uur moet wachten voordat je iemand anders mag tikken laugh.
Thomas A
Thomas A jul 25 '08
Ik tik Tornado. Maar alle jeekes wat is die gozer snel zeg; hij doet z'n naam wel eer aan................
JulienMoorrees
Heb je ook nog een motivatie Thomas, en wat je van hem vind enzo smile.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420