Vond je eerdere reactie niet helemaal fair Lena, Nims heeft nl voor zover ik kan zien, alle kwetsende reacties proberen weg te halen, niet alleen van paradijs.
Dat is gewoon een besluit dat genomen is uit een vorig topic.
Hoi,
Ik heb enkel mijn mening gezet.Wat me opvalt is dat sommigen onrechtstreeks aanval inzetten.Lees maar eens tussen de lijntjes door.
Ik bescherm niemand maar op deze manier kunnen wij leken niemand achter de teksten leren kennen.Ik ben gewoon mezelf en zeg dan ook enkel wat ik aanvoel bij het lezen van dit alles.
Je kan iemand prima leren kennen zonder dat die persoon iemand moet kwetsen.
Ik kan idd niet weten dat ze of hij via pm is verwittigd. Maar verwijderen is verdoezelen naar ons toe wie die persoon echt is.
Hoe kunnen wij dan weten wie deze persoon echt is?
Indien te persoonlijk hebben jullie het recht hoor maar plaats dan eerst openbaar de reden waarom jullie het niet pikken.
Zodat ook wij een klare kijk op de zaak hebben.
Je mag er van uit gaan dat de persoon meerdere malen verwittigd is. Hoe bedoel je openbaar de reden plaatsen? We hebben in een topic over dit forum gemeld dat we strenger gingen zijn op persoonlijke aanvallen en die desnoods gewoon uit berichten halen.
Wanneer iets verwijderd word "omdat het niet geapprecieerd word" mag je er van uit gaan dat het al een zeer persoonlijke aanval was.
Nu door het verwijderen van deeltjes tekst word alles onduidelijk.
Waarom is paradijs in aanval gegaan? Met welke woorden als reactie op wat?
Kan ik niet zien want het is weg.Heeft ze dan een gave of is ze te cru?? Mij een raadsel.
Was ze rechtuit en te hard oké dat kan mss niet. Maar is wel beter als wat ik nu zie tussen de regels bij sommigen.
Nu kunnen jullie dit ook aannemen als aanval.
Je kan duidelijk boven aan zien op welk bericht ze reageerde. Zie naast het onderwerp de [Re: naam van forum lid]
gezien paradijs altijd aparte berichtjes plaatst, kan je duidelijk zien op wie ze reageert. Ik zie dit niet als aanval, eerder als onbegrip, en dat begrijp ik dan weer. (volg je nog? :D) vandaar mijn uitleg even.
Maar is het niet is enkel mijn mening op wat ik zie en lees.
Ja iedereen heeft een gave maar of interesse ervoor.Maar als beheerder of mod zelf met je gaves bezig zijn dan stel je jezelf altijd beschermend op naar jouw gave.En kan je niet oordelen zonder jezelf te willen beschermen.Iemand die enkel interesse toont daarentegen kan dat wel want die gaat geen foto lezen of toekomst visie verkondigen. Die kan vrij en onbevooroordeeld ingrijpen.
Waarom? Dat hangt geheel van je karakter af. Bovendien, wat hebben gaves te maken met persoonlijke aanvallen? Zulke aanvallen gaan zelden over een bepaalde gave. Het is niet omdat je iets kan (nogmaals: iedereen heeft gaves!) dat je elke aanval voelt als een persoonlijke aanval op jouw kunnen. Als jij kan goed kan tekenen mag je toch ook moddereren op een tekenforum? Het is toch logisch dat je mensen die iets afweten van het thema die verantwoordelijkheid geeft? Wij zijn niet alleen om topics te sluiten en reacties te verwijderen maar ook om leden via pm te helpen indien zij dat vragen.
Stel dat jij er niets van af weet en een lid komt vragen wat er met een bepaald onderwerp (vb orbs) bedoelt word. Wat zeg je dan als mod? sorry, dat moet je aan de leden vragen? Ik denk niet dat het hebben van gaven bij eender welke mod hier het "werk" dat we horen te doen beinvloed.
Nu ja dit was dan ook enkel mijn visie hierop hoor.
Hou het nu maar lekker leuk ontopic. Want het wijkt wel heel ver af nu.
Groetjes
Erwin
hihi nu niet meer