Loading...
nl

Lord of the rings, dus in the wind..

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 20 '08

Een aantal jaren geleden had ik nooit gedacht dat ik nog eens helemaal weg zou zijn van films als deze.

Dit nummer vind ik ook waanzinnig mooi..

Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 20 '08
Zie het nu pas...dus in the wind.. grin
Thomas A
Thomas A jul 20 '08
cool
gast
gast jul 20 '08
Goei film was dat.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
hihi vond er niets aan laughDoen ze er twee uur over om die ring tot aan die berg te krijgen, gooien ze'm er nog niet in laughHihi, voor mij waren de films te langdradig... laugh
admin
admin jul 21 '08
Ech wel! De ring valt in de krater samen met Smiegel!
Ik geloof dat ik deze films al zo'n 7 keer heb gezien en nog kan ik er geen genoeg van krijgen crazy

Heerlijk om te zien dat mensen zoveel fantasie hebben!
Zelf vind/vond ik het ook altijd heerlijk zo'n fantasiewereld uit te "denken" en er dan gaan wonen in gedachten.
Maar ik kan me voorstellen dat er ook veel mensen zijn die het erg langdradig vinden, het boek heb ik geprobeerd te lezen maar dat was echt te taai voor mij, teveel namen en dan raak je al snel de draad kwijt. In een film is het makkelijker te onthouden smile
Lena
Lena jul 21 '08
hij is ook zo mooi gemaakt decors enz echt een knap stukje werk
heb er heel erg van genoten.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 21 '08
@Kath, kan ik me nu helemaal niet voorstellen dat je em lang vind tonguek Heb echt elke minuut opgeslorpt wink

Vanavond ga ik Pan´s Labyrinth kijken, al veel van gehoord, ik ben erg benieuwd.
admin
admin jul 21 '08
Oh super! Ik heb even gegoogeld want ik ken deze film niet.
Een beetje hetzelfde idee, veel sprookjesfiguren en veel fantasie, lijkt me een hele leuke film!
Bedankt voor de tip Pacho.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 21 '08
Er zit heel veel psychologie in, ik laat nog wel even weten hoe die was winken je mag em tzt best lenen hoor.

´What the bleep do we know´ ligt ook al klaar, t was uitverkoop bij freerecord tongue
admin
admin jul 21 '08
Ah uitverkoop! Heerlijk hé?
Ik heb de trailer van de film net bekeken, volgens mij zie jij vanavond een hele mooie film.
admin
admin jul 21 '08

Arwen en Aragorn.....
Helma
Helma jul 21 '08
Lieverds,

vandaag zoiets bijzonders meegemaakt!
Vorige week dinsdag kocht ik hier, op de pasar malam deel I en deel III van De Lord of the Rings in boekvorm, paperback, voor 2 euro per stuk.
Achteraf baalde ik een beetje, want ik wilde niet gaan lezen zolang ik deel II niet zou hebben: het leek me jammer te moeten stoppen met deze fantastische reeks, vooral omdat de film mij zo enorm gegrepen heeft. Omdat ik die serie ook heb, wilde ik al lange tijd graag de boeken van Tolkien ook.

Vanochtend keek ik op www.boekwinkeltjes.nl, en zag daar deel 2. Ik was blij en bestelde het meteen, voor iets meer dan vijf euro. Korte tijd later kwam ik er achter dat dit boek in het Engels was, want de uitgever die erbij stond is een buitenlandse. Ik had nooit eerder op deze site iets besteld en was dus te snel met bestellen. Enfin, na een mailwisseling met de eigenaar van het boek, was ik gelukkig in staat om de koop terug te draaien. Een hele schappelijke verkoper, dus ik was wel opgelucht, maar nog steeds niet in het bezit van deel II.

Zoals we wel vaker doen, gingen we even naar de kringloop hier in het dorp. We komen daar erg regelmatig, al moet ik zeggen dat het meer Raymond's ding is dan de mijne. Maar soms ga ik wel even mee. Nu werd ik getrokken naar de boeken, omdat ik toch ook nog vier delen van harry potter zoek. Mijn beurs is smal, dus alles wat ik voor een habbekrats vind, is leuk meegenomen. Na erg veel boektitels te hebben gezien, wilde ik bijna stoppen tot mijn oog viel op deel II: de twee torens! Mooie uitvoering, prachtig gaaf kaft, voor één euro! Ik riep naar Raymond, midden in de kringloop, en iedereen keek op: zo blij als een kind ben ik! Zo ontzettend leuk, deze actie! Ik liep uren later nog buiten, en was nog steeds beduusd wat mij overkwam. Ik vind het super, wat er gebeurde daar. Het geluk is soms met mij, al kan ik verklappen, dat het geluk al een flink aantal maanden aan mijn zij is!!!
seppe
seppe jul 21 '08
Het zijn goede boeken, de boeken zijn beter dan de film vind ik.
Ben gisteren Narnia 2 gaan zien en vond die ook wel goed.
De boeken heb ik niet gelezen.
Lena
Lena jul 21 '08
De Law Of Attraction smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 22 '08
Origineel bericht van: HiddenWings
Lieverds,

vandaag zoiets bijzonders meegemaakt!
Vorige week dinsdag kocht ik hier, op de pasar malam deel I en deel III van De Lord of the Rings in boekvorm, paperback, voor 2 euro per stuk.
Achteraf baalde ik een beetje, want ik wilde niet gaan lezen zolang ik deel II niet zou hebben: het leek me jammer te moeten stoppen met deze fantastische reeks, vooral omdat de film mij zo enorm gegrepen heeft. Omdat ik die serie ook heb, wilde ik al lange tijd graag de boeken van Tolkien ook.

Vanochtend keek ik op www.boekwinkeltjes.nl, en zag daar deel 2. Ik was blij en bestelde het meteen, voor iets meer dan vijf euro. Korte tijd later kwam ik er achter dat dit boek in het Engels was, want de uitgever die erbij stond is een buitenlandse. Ik had nooit eerder op deze site iets besteld en was dus te snel met bestellen. Enfin, na een mailwisseling met de eigenaar van het boek, was ik gelukkig in staat om de koop terug te draaien. Een hele schappelijke verkoper, dus ik was wel opgelucht, maar nog steeds niet in het bezit van deel II.

Zoals we wel vaker doen, gingen we even naar de kringloop hier in het dorp. We komen daar erg regelmatig, al moet ik zeggen dat het meer Raymond's ding is dan de mijne. Maar soms ga ik wel even mee. Nu werd ik getrokken naar de boeken, omdat ik toch ook nog vier delen van harry potter zoek. Mijn beurs is smal, dus alles wat ik voor een habbekrats vind, is leuk meegenomen. Na erg veel boektitels te hebben gezien, wilde ik bijna stoppen tot mijn oog viel op deel II: de twee torens! Mooie uitvoering, prachtig gaaf kaft, voor één euro! Ik riep naar Raymond, midden in de kringloop, en iedereen keek op: zo blij als een kind ben ik! Zo ontzettend leuk, deze actie! Ik liep uren later nog buiten, en was nog steeds beduusd wat mij overkwam. Ik vind het super, wat er gebeurde daar. Het geluk is soms met mij, al kan ik verklappen, dat het geluk al een flink aantal maanden aan mijn zij is!!!

Ik krijg gewoon ´happy energie´ van je berichtje Wings. Zo blij zijn als een kind, ik zie dat meteen voor me en herken dat gevoel. Het is een heerlijk gevoel van dankbaarheid en onbevangenheid. Het is je van harte gegund grin
Helma
Helma jul 22 '08
Dank je wel Pacho! Erg lieve reactie van je! We hadden het er later nog over hier: soms is klein geluk je deel, zonder dat de wil in de weg zat. Erg fijn is dat, want geluk zit hem, hoe cliché ook, vaak in kleine dingen.
Volgens sommigen
Origineel bericht van: Karin
Ah uitverkoop! Heerlijk hé?
Ik heb de trailer van de film net bekeken, volgens mij zie jij vanavond een hele mooie film.

Ik was een beetje later klaar dan ik dacht met klussen en was nogal waus (lees moe). Ik besloot Pan´s labyrinth maar even uit te stellen om er morgen of overmorgen optimaforma van te genieten. Het werd dus What the bleep do we know. Een film over qauntum fysica (schrijf ik dat goed), bijzondere film, echt eentje die mijn visie weer eens even goed door elkaar geschud heeft wink

Volgens sommigen
Origineel bericht van: HiddenWings
Dank je wel Pacho! Erg lieve reactie van je! We hadden het er later nog over hier: soms is klein geluk je deel, zonder dat de wil in de weg zat. Erg fijn is dat, want geluk zit hem, hoe cliché ook, vaak in kleine dingen.

Ja zo is het Wings, wensen komen uit op het moment dat we onbevangen kunnen ontvangen en ach al is het cliche. Jou positieve vibe heeft mij ook bereikt omdat je het besloot te delen, dus ik dank jou grin
sarina
sarina jul 22 '08
Ik heb het boek 'what the bleep do we know'gelezen..... Tja, dat schudt inderdaad, die kwantumtheorie... Ik raad hem aan iedereen aan.... de film ken ik niet, maar die was er eerst in elk geval.....

En, ik ben nu Tolkien aan het lezen, De Silmarillion!!!! Toeval bestaat niet toch? Vond de film van lord of the rings zo eng dat ik hem niet verder dan deel I heb durven kijken, en ook het boek durfde ik niet verder dan I te lezen..... Weet ook niet waarom, vond het echt niet leuk......
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420