Lieverds,
vandaag zoiets bijzonders meegemaakt!
Vorige week dinsdag kocht ik hier, op de pasar malam deel I en deel III van De Lord of the Rings in boekvorm, paperback, voor 2 euro per stuk.
Achteraf baalde ik een beetje, want ik wilde niet gaan lezen zolang ik deel II niet zou hebben: het leek me jammer te moeten stoppen met deze fantastische reeks, vooral omdat de film mij zo enorm gegrepen heeft. Omdat ik die serie ook heb, wilde ik al lange tijd graag de boeken van Tolkien ook.
Vanochtend keek ik op
www.boekwinkeltjes.nl, en zag daar deel 2. Ik was blij en bestelde het meteen, voor iets meer dan vijf euro. Korte tijd later kwam ik er achter dat dit boek in het Engels was, want de uitgever die erbij stond is een buitenlandse. Ik had nooit eerder op deze site iets besteld en was dus te snel met bestellen. Enfin, na een mailwisseling met de eigenaar van het boek, was ik gelukkig in staat om de koop terug te draaien. Een hele schappelijke verkoper, dus ik was wel opgelucht, maar nog steeds niet in het bezit van deel II.
Zoals we wel vaker doen, gingen we even naar de kringloop hier in het dorp. We komen daar erg regelmatig, al moet ik zeggen dat het meer Raymond's ding is dan de mijne. Maar soms ga ik wel even mee. Nu werd ik getrokken naar de boeken, omdat ik toch ook nog vier delen van harry potter zoek. Mijn beurs is smal, dus alles wat ik voor een habbekrats vind, is leuk meegenomen. Na erg veel boektitels te hebben gezien, wilde ik bijna stoppen tot mijn oog viel op deel II: de twee torens! Mooie uitvoering, prachtig gaaf kaft, voor één euro! Ik riep naar Raymond, midden in de kringloop, en iedereen keek op: zo blij als een kind ben ik! Zo ontzettend leuk, deze actie! Ik liep uren later nog buiten, en was nog steeds beduusd wat mij overkwam. Ik vind het super, wat er gebeurde daar. Het geluk is soms met mij, al kan ik verklappen, dat het geluk al een flink aantal maanden aan mijn zij is!!!