Loading...
nl

Gefeliciteerd

gast
gast jul 20 '08
Hé Julien, gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Jij aan het begin, ik aan het eind van de 30. Maak er een mooi jaar van.
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 20 '08
Van harte gefeliciteerd en ik wens je een mooie verjaardags dag vol verassingen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '08
Hey bedankt. Mijn verjaringsviering was in ieder geval erg gezellig en de laatste gasten zijn net weg.
Acheliah
Acheliah jul 20 '08
Hé Julien, gefeliciteerd met je 30ste verjaardag

Dikke kus Dieneke
**Angela**
**Angela** jul 20 '08
PROFICIAT!!!! laugh<) laugh
Thomas A
Thomas A jul 20 '08
Ha die Julien!

Een superfijne verjaardag gewenst. Ook een heel goed en een bijzonder nieuw levensjaar wensen wij je toe!

Helma en Raymond
inneke
inneke jul 20 '08
Oh la, gefeliciteerd! Nu ben je een echte man wink
Ayasha
Ayasha jul 20 '08
zo ouwe laugh

Gefeliciteerd! laugh
Lena
Lena jul 20 '08
laughdie Nims van harte hoor,hoop dat het een fijne dag is vandaag. met 30 jaar begin je volwassen te worden, maar dat wist je waarschijnlijk al wink
admin
admin jul 20 '08

Je bent dan wel geen president, maar het is altijd leuk door een mooie dame toegezongen te worden toch?

Hele fijne verjaardag!
Lena
Lena jul 20 '08
Nou Nims maar goed dat we vandaag niet allemaal tegelijk op je feestje waren,maar in ieder geval nog een fijne avond smile
Maryssa
Maryssa jul 20 '08
Hallo Julien,

Van harte gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat je een fijne dag had en je jarig voelt. Een heel mooi nieuw levensjaar ligt voor je.

Liefs Maryssa
JulienMoorrees
Allemaal bedankt voor de felicitaties! Hoewel ik gisteravond een erg leuke verjaringsviering heb gehad, heb ik vandaag ook een erg leuke dag gehad. Ik ben naar de redbull airrace 2008 geweest. Wat was dat top en gaaf om te zien zeg. Ik heb hiervan ook een fotoverslagje gemaakt, want ik had mijn camera bij me laugh. Voor de liefhebbers:

http://www.goedzo.com/index.php/2008/07/20/fotoverslag-photo-s-pictures-redbull-air-2008
gast
gast jul 20 '08
Leuk, Nims.
JulienMoorrees
Was ook echt super spectaculair laugh
sarina
sarina jul 21 '08
Hee NiMS, gefeliciteerd, net 10 minuten te laat merk ik, maar ik ben je niet vergeten!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Geen probleem en bedankt!
liesanne
liesanne jul 21 '08

van harte gefeliciteerd!!

smileLiesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Thank you smile
Debiorah
Debiorah jul 21 '08
oooh jee ik zou het nog zo onthouden!!! Nims van mij ook nog hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal! laugh
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420