Loading...
nl

Nims

admin
admin jul 17 '08
De laatste dagen loop ik continu tegen jouw naam aan Nims.
Ik heb geen idee waarom maar wilde het hier toch even neerzetten, wellicht heeft iemand anders dat ook.

Eerst in een serie van Veronica (dacht ik) met die watermonsters, eentje daarvan heet Nims, en deze week was ik met de kinderen in de bioscoop en daar zag ik een reclame voor een nieuwe film waarin ook een karakter met de naam Nims speelt.
Toch wel grappig omdat dit niet echt een veel voorkomende naam is smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '08
Wat grappig en vreemd tegelijk Karin. Ik heb zelf nog nooit ergens anders de naam Nims gezien. En volgens mij bedoel je de serie surface. Alleen zie ik daar nergens in de cast de naam nims staan:

Ian Anthony Dale Role: Davis Lee
Jay R. Ferguson Role: Richard Connelly
Lake Bell Role: Laura Daughtery
Eddie Hassell Role: Phil Nance
Leighton Meester Role: Savannah Barnett

Ik ben benieuwd welke film je bedoeld.
admin
admin jul 17 '08
Het draakje wat door de jongens was opgevoed (uitgebroed in het aquarium) dat draakje noemen ze Nims, smile
Inderdaad de serie Surface!
Toepasselijk?? wink
admin
admin jul 17 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=L-lsUknuiOU

En de trailer van de nieuwe film.
Lena
Lena jul 17 '08
Origineel bericht van: Karin
De laatste dagen loop ik continu tegen jouw naam aan Nims.
Ik heb geen idee waarom maar wilde het hier toch even neerzetten, wellicht heeft iemand anders dat ook.

ja karin denk dat het uit je onderbewuste komt,alleen heb ik het niet met de naam Nims,maar wel herkenbaar.

Thomas is je gelooft het of niet winkeen kameraad van vroeger waar ik woonde en op school.
Thomas zo wilde ik mijn zoon noemen smile
en het allerbelangrijkste het Thomas evangelie
en Thomas hier op het forum natuurlijk laugh
gast
gast jul 17 '08
Nims eiland heeft hier al gedraaid.

Soms heb je dat wel eens ja dat je iets of iemand steeds overal tegen komt. De verbanden zien tussen de ontmoetingen geven je meestal wel weer een bepaald inzicht.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '08
Goh ik heb een eigen eiland. Heet die serie niet "Lost"?
gast
gast jul 18 '08
Nee die film heet Nims eiland.

"Nims eiland
Alles is mogelijk op Nims eiland, een magische wereld uit de fantasie van een jong meisje (Abigail Breslin). Het is een universum dat precies lijkt op dat van haar favoriete literaire held, Alex Rover (Gerard Butler), ‘s werelds grootste avonturier. Maar Alexandra (Jodie Foster), die de boeken van Alex Rover schrijft, leidt een teruggetrokken leven in de grote stad. Wanneer Nims vader van hun eiland verdwijnt, komt ze per toeval in contact met Alexandra. Nu moeten ze net zo moedig zijn als hun fictieve held Alex Rover en de kracht in elkaar zien te vinden om Nims eiland te redden."

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki