Loading...
nl

Wie kan mij helpen

Acheliah
Acheliah jul 16 '08
Ik heb een vraag. Als iemand 110% van je houdt maar zich 110% niet durft te binden aan je omdat je iets ergs hebt meegemaakt kan liefde dan overwinnen van je angst.
Delen:
Lena
Lena jul 16 '08
ze zeggen wel eens liefde overwint alles
je aan iemand binden is toch een ander verhaal
waarom niet kunnen binden omdat de 1 iets ergs heeft meegemaakt?
liefde alleen is niet genoeg,durf je eerlijk te kijken wat jij kan betekenen voor die ander er kunnen zijn??
zonder te oordelen of veroordelen.
geven en kunnen nemen??
en waar komt je angst vandaan??
kortom je hebt eerst iets met jezelf uit te werken dan ,voor je er kunt zijn voor die ander.
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
Mijn vriend heeft iets vreselijks meegemaakt en durft zich niet te binden aan een vaste relatie en terwijl ik weet dat hij vreselijk veel van mij houdt en ik van hem dreig ik hem nu kwijt te raken. Ik weet dat ik hem ff los moet laten maar ook ik ben bang. (Heb al genoeg meegemaakt) Ik dreig nu alles kwijt te raken wat mij dierbaar is. Wilde gewoon ff wat raad hebben omdat ik gek wordt van onzekerheid.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '08
Maar ben jij zelf niet het dierbaarst? Als jullie liefde echt voorbestemd is, dan komt ook dat wel weer goed. Als het niet lukt, dan is het vervelend, maar kun je er weinig aan doen behalve accepteren.

Probeer eens wat liefde voor jezelf te vinden in plaats van zo afhankelijk van de liefde van anderen te zijn.
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
ik heb liefde voor mijzelf en ben niet afhankelijk van zijn liefde. Ik hou vreselijk veel van hem en hij van mij. Waarom zou ik van niemand mogen houden dat recht heb ik toch ook als ieder ander. Ik wil niet zielig of lulig doen maar we hebben al van 19-06-2007 iets samen. Hij is alleen vreselijk bang en begint nu te twijfelen. Mijn verstand zegt het komt goed hij houdt van je dat heeft ie al laten zien, maar mijn hart twijfeld vreselijk omdat ik bang ben.
Lena
Lena jul 17 '08
bang zijn om he kwijt te raken is een naar gevoel,
elkaar de ruimte geven om dingen uit te zoeken en na te kunnen denken is een logische stap, maar wel nodig ook al doet het zeer omdat je wil dat alles zo blijft.
maar juist door hem ruimte te geven, is de keus als hij bij je blijft van hem zelf.
als je twijfelt komt dat omdat je zelf toch nog onzeker bent, of aanvoelt dat het waar hij mee worstelt niet zo eenvoudig is om op te lossen,
geef het tijd, en durf uiteindelijk ook voor jezelf te kiezen
Acheliah
Acheliah jul 17 '08
het klopt het isniet eenvoudig en zo maar opgelost maar ik weet wel dat als hij uiteindelijk voor mij kiest we een mooie tijd tegemoet gaan.
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

100 procent is genoeg..

Als iemand zich niet kan geven aan je, houdt hij niet 100 procent van je.
Iemand die 100 procent in de liefde is, heeft geen enkele angst meer.

Omdat die liefde waarheid is.

Waarheid jaagt geen angst aan, en Liefde ook niet.

Groet.

Paradijs.
Acheliah
Acheliah jul 18 '08
Maar verleden wel als je iets mee hebt gemaakt wat je een trauma hebt bezorgt. Als je elke nacht 2 a 3 uurtjes slaapt en dan gillend wakker wordt en huilend.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki