Loading...
nl

Jou Gids en/of beschermengel

peter58
peter58 jul 16 '08
Jou Gids en/of beschermengel ,ken jij hem ?
Als jij de naam van de Gids weet ,hoe ben jij deze te weten gekomen?

Zelf had ik géén naam van een gids van mij totdat ik hier mee in contact ben gekomen. http://home.wanadoo.nl/henkhemelrijk/gidsen/home.htm.

Hier kreeg ik een naam te horen en na de weg die ik aan het bewandelen ben op paranormaal gebied. Hier ben ik mee in-aanraking gekomen met Paragnosten en Helderziende of een Medium.
De naam van henkhemelrijk/gidsen kwam bijna over een met de naam die ik kreeg te horen van een helderziende .

Dan ga je wat onwennig je gids proberen aan te roepen jij bent voor jou gids niet alleen. Hij / Zij heeft meer te doen.

Nu vertelde mij iemand mij het volgende > Jij wil je gids spreken.
Ja vragen geachte gids als jij het misschien druk heb zou het mogelijk zijn dat een andere gids mij dan kan helpen ?
En tot je verbazing krijg ineens een geheel andere naam te horen.?
Dus verbaast vraag je de volgende dag aan deze ( noem het nieuwe gids)
Gids { zit met een vraagje zou jij mij aan een aanwijzing in kunnen geven. En............ het eerste waar ik op klikte op de computer kwam het antwoord .
Delen:
Lena
Lena jul 16 '08
wat is het verschil of is er geen verschil tussen beschemengel en gids??
gast
gast jul 16 '08
Die vragen kan je ook stellen zonder daar een gids bij te bedenken Peter. Vragen vanuit je hart die je los laat in het universum worden altijd beantwoord door het universum (zonder dat daar een gids of beschermengel (alweer zo'n afscheiding) bij nodig zijn)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '08
Inderdaad toch is het voor veel mensen prettig als ze hun innerlijke stem een naam en een gezicht kunnen geven. Het is dan wat minder dichtbij en "gevaarlijk" voor ze.
Lena
Lena jul 16 '08
Origineel bericht van: gast
Die vragen kan je ook stellen zonder daar een gids bij te bedenken Peter. Vragen vanuit je hart die je los laat in het universum worden altijd beantwoord door het universum (zonder dat daar een gids of beschermengel (alweer zo'n afscheiding) bij nodig zijn)


ja gast ik denk ook dat dit juist is,maar goed ieder zijn ding.
ben zelf ook op deze site geweest en gevraagd naar de naam van mijn gids omdat het je wel bezighoud als je er veel overleest mijn gids vertelt dit , mijn gids vertelt dat, mooi dat het voor velen wel werkt hoor. smile
in mijn geval werkt het niet waarom niet geen flauw idee, had ook denk ik het idee dat daar geen tussen persoon voor nodig is dus werkt het ook niet
maar er zijn mediums die zo werken denk ik en krijgen hun antwoorden zo.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 16 '08
Bagataliseren jullie het nu niet een beetje? wink
Ik weet niet of wij met onze menselijke geest het antwoord eigenlijk wel kunnen bevatten of geven. Mijn innerlijke stem verteld iig iets anders, maar wat maakt het uit, jullie zijn me nog even lief tongue

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 16 '08
Origineel bericht van: peter58
Gids { zit met een vraagje zou jij mij aan een aanwijzing in kunnen geven. En............ het eerste waar ik op klikte op de computer kwam het antwoord .


kun je dit nog beter uitleggen? zou het ook kunnen zijn dat je het antwoord zelf al had alleen je was het je nog niet bewust??) en dat het je gewoon bewust werd op dat moment?
Lena
Lena jul 16 '08
Origineel bericht van: pacho
Bagataliseren jullie het nu niet een beetje? wink
Ik weet niet of wij met onze menselijke geest het antwoord eigenlijk wel kunnen bevatten of geven. Mijn innerlijke stem verteld iig iets anders, maar wat maakt het uit, jullie zijn me nog even lief tongue

Liefs,

Pacho


nee het is alleen anders kijken of voelen, mijn weten is wat ik weet, wat jou
weten is wat jij weet.
door te delen kun je leren.
en voor een iedere van ons appart zal het 1 wel geleerd en gezien en begrepen worden en het ander weer niet smile

en ik geloof wel in zaken die ik zelf nooit kan waarnemen of zien,en alleen maar uit een gevoel kan plaatsen en of ik het dan begrijp ........
respect toch.......
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 16 '08
Weet ik hoor, no problem wink.

We kúnnen niet zeggen dat het er niet is, net zo min als dat we kunnen zeggen dat het er wel is. Het is onstoffelijk, net als de vonk licht in ons, waar we het hier vaker over hebben. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat het een strategie is
gast
gast jul 16 '08
Origineel bericht van: pacho
Bagataliseren jullie het nu niet een beetje? wink
Ik weet niet of wij met onze menselijke geest het antwoord eigenlijk wel kunnen bevatten of geven. Mijn innerlijke stem verteld iig iets anders, maar wat maakt het uit, jullie zijn me nog even lief tongue

Liefs,

Pacho


Datgene in mij dat mij antwoorden geeft, en niet alleen in mijn geest maar ook in de buitenwereld door ervaringen worden mijn vragen beantwoord, heeft geen naam. Dat is niet iets dat ik bepaald heb het is dat wat het voor mij is.
Als dat voor jou of wie ook anders is dan is dat zo voor die persoon. Ik wilde alleen aangeven dat het niet altijd een naam heeft die ons antwoorden/ervaringen geeft. En van mij hoeft het ook geen naam te hebben, misschien is dat wel de onderliggende oorzaak wink
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 16 '08
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: pacho
Bagataliseren jullie het nu niet een beetje? wink
Ik weet niet of wij met onze menselijke geest het antwoord eigenlijk wel kunnen bevatten of geven. Mijn innerlijke stem verteld iig iets anders, maar wat maakt het uit, jullie zijn me nog even lief tongue

Liefs,

Pacho


Datgene in mij dat mij antwoorden geeft, en niet alleen in mijn geest maar ook in de buitenwereld door ervaringen worden mijn vragen beantwoord, heeft geen naam. Dat is niet iets dat ik bepaald heb het is dat wat het voor mij is.
Als dat voor jou of wie ook anders is dan is dat zo voor die persoon. Ik wilde alleen aangeven dat het niet altijd een naam heeft die ons antwoorden/ervaringen geeft. En van mij hoeft het ook geen naam te hebben, misschien is dat wel de onderliggende oorzaak wink


Wie zal het zeggen gast wink, ik heb ook nog nooit een naam te horen gekregen en heb net als jij met namen zoiets van ´ach, het is niet belangrijk´. smile
peter58
peter58 jul 17 '08
Wie zal het zeggen gast , ik heb ook nog nooit een naam te horen gekregen en heb net als jij met namen zoiets van ´ach, het is niet belangrijk´.
-----------------
Je heb volkomen gelijk "dinges"
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 17 '08
Origineel bericht van: peter58
Wie zal het zeggen gast , ik heb ook nog nooit een naam te horen gekregen en heb net als jij met namen zoiets van ´ach, het is niet belangrijk´.
-----------------
Je heb volkomen gelijk "dinges"


tongue
Thomas A
Thomas A jul 17 '08
sommigen verhelderen en weer anderen mystificeren........
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 17 '08
Origineel bericht van: Thomas A
sommigen verhelderen en weer anderen mystificeren........


Wat een mystiek antwoord geef je hier Thomas tongue

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 17 '08
waarheid of onwaarheid transparant of versluiert
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Je gids is iemand die onvoorwaardelijk van je houdt...

Vaak iemand uit een vorig leven....een twinsoul..
Soms kom je die persoon weer tegen, in je huidige leven, heftig.
Maar geweldig...eindelijk thuis....

Groet.
Maria.
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Origineel bericht van: Lena10
wat is het verschil of is er geen verschil tussen beschemengel en gids??

Een gids helpt je bij je vooruitgang; een beschermengel behoedt je voor achteruitgang.
Lena
Lena aug 28 '08
zo had ik het nog nooit bekeken, heeft een ieder dan een gids en een beschermengel?
fdsajkl
fdsajkl aug 28 '08
Doorgaands wel.

Beschermengelen worden vaak toegewezen aan meerdere personen, niet exclusief aan een individu. Ze zijn ook niet altijd direct aanwezig, ze hebben wel meer te doen. Iedere beschermengel bedekt een bepaald gebied, vooral gebieden cruciaal voor jou, daarom is het niet ongewoon om drie of zelfs meer beschermengelen te hebben. Ze komen en gaan; je loopt niet heel je leven rond met dezelfde beschermengelen.

Gidsen veranderen ook; je krijgt de juiste gids voor je punt van ontwikkeling toegewezen. Vaak is dit ook een punt waar de gids zelf van kan leren. Zoals al gezegd zijn gidsen regelmatig zielen waar je een hechte band mee hebt; een familielid of zo. Deze gaan gewoon verder in hun ontwikkeling, maar dan op een ander niveau.

Heb medelijden met al die gidsen van mensen die ervoor kiezen om ze gewoonweg te negeren en kiezen om een of ander oppervlakkig materialistisch doel na te streven.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki