Geliefd Forum
Graag had ik advies over het volgende:Mijn zoontje Jordy van 4 1/2 jaar heeft regelmatig last van oorontsteking en heeft daardoor vocht achter zijn trommelvliezen waardoor hij slecht hoort.Hij is nu ruim 1jaar onder behandeling bij een antroposofisch arts van het consultatieburo MIRA,helaas zonder rezultaat.Mijn ex-partner,en vader van Jordy,is al die tijd meegaand geweest,ondanks zijn scepticie,maar zijn geduld is nu op,hij wil nu dat er door een KNO-arts buisjes worden geplaatst.
Ikzelf ben hier geen voorstander van,omdat ik meer vertrouw op het zelfgenezend vermogen van mijn zoontje(in het verleden heeft hij al heel wat ziektes overwonnen,en is hier ieders keer weer sterker uitgekomen)Jordy is een Indigo kind,ik als moeder ben me bewust van zijn "spiegelend" vermogen,en zijn gaves in helderhorend/heldervoelendheid,en zijn intuïtieve ontwikkeling hierin,zijn vader is hier niet "mee bezig",en naar mijn inzien handelt hij meer vanuit zijn angst.
Mijn inzicht omtrent zijn slechthorendheid heeft volgens mij te maken met zijn ontwikkeling van zijn 6echakra(3de oog)wat in verbinding staat met helder horen en zien,ik ben dit sinds kort aan het behandelen met Magnified Healing,en meditaties met Engel Michaël,Jordy vraagt hier ook om als hij oorpijn heeft.
Ik vind het nu heel moeilijk dat zijn vader die operatie wil doordrukken,en geen geduld meer heeft in andere behandelingen.
Hebben jullie misschien een advies voor mij?
Misschien dat ik nog bepaalde dingen over het hoofd zie,alle suggesties zijn welkom!
Alvast bedankt,ook namens Jordy
Liefdevolle groetjes van Monique