Loading...
nl

Wat houdt jou eigenlijk bezig?

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 14 '08
Soms zijn er van die kleine, leuke of minder leuke alledaagse dingen die gewoon aardig zijn om even te delen. Misschien vind een aantal van jullie het ook wel eens leuk om hier wat onder te zetten, gewoon zomaar..

Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 14 '08
Na drie weken ploeteren heb ik dan eindelijk 1 woonkamer (heb ik ook al wel geschildert inmiddels) en twee slaapkamers behangvrij gemaakt. Wat een gedoe het was meer lijm dan papier en zelfs een stoomapparaat of speciaal losweekmiddel had geen effect. Het was een kwestie van cm voor cm afschrapen als een plakje kaas en zelfs de stucadoor stond erbij en keek ernaar smirk

De hond erg lief is geweest waar ik hem erg dankbaar voor ben grin
Ayasha
Ayasha jan 1 '70
De hond die hier zogenaamd met een geforceerde rug ligt maar die ondanks de pilletjes niet beter word. Bovendien is het een jack dus geen simpele hondjes om rustig te houden. Ik begin me ernstig af te vragen of de DA niet mis zat...Ze ligt nog altijd te trillen van pijn :";"1216058435
Kamizja
Kamizja jul 14 '08
echtscheiding... niet bepaald alledaags maar bepaalt wel alles elke dag nu... geregel, gezoek naar een huis, gesprekken - eindeloze, verdriet om wat je achterlaat maar ook vreugde om wat het nieuwe pad kan brengen als er weer ruimte is om het leven voluit te leven....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '08
Ik heb dit weekend een schutting gebouwd en ben druk bezig met nieuwe wensberen online te zetten. Ik heb de foto's al, maar nu nog alles weer erop zetten. http://www.wensbeer.nl wink
Acheliah
Acheliah jul 15 '08
Ik probeer al heel lang dozen uit te zoeken en de zolder op te ruimen helaas moet het gebeuren voor ik de kinderem terug heb.
sarina
sarina jul 15 '08
De verjaardagen van drie meiden, ha ha, maar dat is nu alweer achter de rug, einde van het schooljaar??? Weet wel dat ik heel erg moe was de afgelopen week..... Nog vier dagen en dan VAKANTIE.......
gast
gast jul 15 '08
Sinds lange tijd weer eens naar strand geweest. Lekker in zee gedobberd en gekletst over van alles en nog wat. Op de terugweg door een tropische regenbui gereden. Op het moment dat ik mijn zonnebril afzette een bliksem inslag vlak voor me (minder dan een kilometer van mij vandaan). Dit is wel een beetje vroeg in het jaar. Maakte me wel wat zorgen over het raam dat nog open stond maar bij ons was blijkbaar niet zo veel regen gevallen, gelukkig. Ben wel wat verbrand maar dat trekt wel weer weg enblijft er alleen een bruin kleurtje achter. Wat is het leven toch vervelend hier wink
admin
admin jul 15 '08
(steekt haar tong uit naar Sylvia) hier schijnt het zonnetje ook hoor laugh
Al dagen aan het behang afscheuren, witten, kozijnen in de grondverf zetten.
Maar vandaag een "pauze"dag, lekker met de kinderen naar de film en Mac donalds! Yay!
Lena
Lena jul 15 '08
mooi idee Nims zeker voor zieke kinderen.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 15 '08
Hee, ik geloof dat dot topic wel aan slaat?

Sterkte Kath met Jack, bij twijfel even terug gaan zou ik zeggen en sterkte Kamizja met alles wat de scheiding nu voor je met zich meebrengt. Uiteindelijk vind alles zijn plek wel weer, maar als je er middenin zit, pff..

Ik kwam zojuist nog een leuke beer tegen, hebben somigen vakantie met of zonder kids en er wordt wat afgeschildert hier onder ons wink

Leuk om te lezen wat jullie zo bezig houdt, ook al is er niet altijd een anwtoord en ik hoop dat jullie dit geregeld eens doen. Spiritualiteit is ook beide voeten in de aarde, leven en leven delen.

Vandaag wordt mijn twee kamers boven gestucadoort (tjeempie schrijf ik dat goed?), wat heerlijk om niet zelf te hoeven doen. Donderdag kan ik gaan schilderen, wil de kamers graag klaar hebben als de jongens terug komen van vakantie. Ik denk nog aan een muurschildering of een paar louvreluikjes als een soort raam waar je doorheen kijkt, met een sprookjeslandschap erachter. Es kijken of ik de inspiratie, tijd en de rust ga vinden om het helemaal op tijd af te hebben.

Een..

.. voor ieder van jullie.

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 15 '08
zelf loop ik nog wat te kwakkelen,
maar heb ook nog heel wat met mijn dochter te stellen.
ik wil haar haar laten zijn,maar het zit wel even in een negatieve sfeer.
oh en wat is dan wijsheid??
kortom ik sta even stil
Kamizja ja wat moet ik zeggen,vind het ook altijd verdrietig als het moet gebeuren,maar voor jezelf durven kiezen is ook heel belangrijk smile
Maryssa
Maryssa jul 15 '08
Hier in Nijmegen zijn de vierdaagsefeesten begonnen. Gisterenavond uren salsa gedanst op een openluchtpodium met live salsa band. Leuk gekletst met iemand die in hetzelfde schuitje heeft gezeten (relatie met borderline partner)
En weer kunnen ervaren; dat was ik even vergeten, dat er ook normale mannen bestaan die me waarderen om wie en wat ik ben.
Balsem voor mn ziel.
Debiorah
Debiorah jul 15 '08
ik ben druk met alles wat ik nog wilde doen maar waarvoor ik geen tijd kon vinden. Ik zal mijn lijstje even los uit het hoofd noteren....
Schilderijen afmaken
Schilderijen fotograveren
Website afmaken
Spelen met mijn vriendje janick
Mijn stage regelen
Mijn huis grondig onder handen nemen
Een boekenkast maken ( of laten maken wink)
Stapels boeken en hapinezz lezen
Mijn Harde schijf aansluiten en pc defragmenteren...oei eng!
Mijn kruidenrekje afmaken
Kruiden verzamelen
Tattoo-ontwerpen afmaken

Zo te zien nog genoeg te doen!
Lena
Lena jul 17 '08
ik heb nog veel te lezen! en te kijken!
Claire
Claire jul 17 '08
Origineel bericht van: Kath
De hond die hier zogenaamd met een geforceerde rug ligt maar die ondanks de pilletjes niet beter word. Bovendien is het een jack dus geen simpele hondjes om rustig te houden. Ik begin me ernstig af te vragen of de DA niet mis zat...Ze ligt nog altijd te trillen van pijn :

Is jouw hondje op leeftijd Kath?
Onze hond (kruising tussen een jack en een terriër) is bijna 17 jaar, dacht van het voorjaar dat ik hem in moest laten slapen. Hij kon niet meer op zijn pootjes staan. Hij heeft artrose en spierdystrofie. Van de dierenarts heeft hij 2 injectie gekregen. Een spierverslaper en anabolen. Ook kreeg hij daarnaast 2 pijnstillers per dag (pijnbestrijding).
Hij geniet nog van het leven, als hij buiten loopt langs de Lek of in Duitsland.
Tja en zolang hij nog geniet en het met de pijn te doen is laat ik hem nog niet inslapen. Zo hebben wij nog een paar maanden genoten van elkaars aanwezigheid. Als het weer omslaat en hij meer last van alles begint te krijgen dan wordt het een ander verhaal, maar eerst gaat hij nog gezellig met ons mee op vakantie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 17 '08
Ik ben druk bezig met weer bij te lezen op het forum en ondertussen via msn aan het kletsen met een muziekje erbij smile.
admin
admin jul 18 '08
De verf zit zelfs tussen mijn tenen....getver wat heb ik een hekel aan verhuizen, maar het resultaat komt langzaam tevoorschijn en dat maakt weer zoveel goed!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 18 '08
Ik ben helaas weer aan het werk. Maar bijna weekend!
Ayasha
Ayasha jul 18 '08
Origineel bericht van: Claire
Is jouw hondje op leeftijd Kath?
Onze hond (kruising tussen een jack en een terriër) is bijna 17 jaar, dacht van het voorjaar dat ik hem in moest laten slapen. Hij kon niet meer op zijn pootjes staan. Hij heeft artrose en spierdystrofie. Van de dierenarts heeft hij 2 injectie gekregen. Een spierverslaper en anabolen. Ook kreeg hij daarnaast 2 pijnstillers per dag (pijnbestrijding).
Hij geniet nog van het leven, als hij buiten loopt langs de Lek of in Duitsland.
Tja en zolang hij nog geniet en het met de pijn te doen is laat ik hem nog niet inslapen. Zo hebben wij nog een paar maanden genoten van elkaars aanwezigheid. Als het weer omslaat en hij meer last van alles begint te krijgen dan wordt het een ander verhaal, maar eerst gaat hij nog gezellig met ons mee op vakantie.

Nee, helemaal niet claire. Ze is nog maar 6. Ze heeft zich vandaag weer geforceerd dus ze loopt weer te hijgen en te trillen van pijn, bleg, waarom is het ook zo moeilijk om die jacks rustig te houden.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420