Hee, ik geloof dat dot topic wel aan slaat?
Sterkte Kath met Jack, bij twijfel even terug gaan zou ik zeggen en sterkte Kamizja met alles wat de scheiding nu voor je met zich meebrengt. Uiteindelijk vind alles zijn plek wel weer, maar als je er middenin zit, pff..
Ik kwam zojuist nog een leuke beer tegen, hebben somigen vakantie met of zonder kids en er wordt wat afgeschildert hier onder ons
Leuk om te lezen wat jullie zo bezig houdt, ook al is er niet altijd een anwtoord en ik hoop dat jullie dit geregeld eens doen. Spiritualiteit is ook beide voeten in de aarde, leven en leven delen.
Vandaag wordt mijn twee kamers boven gestucadoort (tjeempie schrijf ik dat goed?), wat heerlijk om niet zelf te hoeven doen. Donderdag kan ik gaan schilderen, wil de kamers graag klaar hebben als de jongens terug komen van vakantie. Ik denk nog aan een muurschildering of een paar louvreluikjes als een soort raam waar je doorheen kijkt, met een sprookjeslandschap erachter. Es kijken of ik de inspiratie, tijd en de rust ga vinden om het helemaal op tijd af te hebben.
Een..
.. voor ieder van jullie.
Liefs,
Pacho