Loading...
nl

Laat Maar

**Angela**
**Angela** jul 13 '08
LAAT MAAR!
Delen:
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Laat maar.......
gast
gast jul 13 '08
Dat maak jij er dus zelf van want dat was niet de intentie van mij en ik geloof ook niet dat het de intentie van de anderen is.
seppe
seppe jul 13 '08
Probeer het negatieve niet zo naar boven te laten komen.
Je neemt enkel maar nutteloze baggage mee die je later toch weer moet zien kwijt te raken hoor. Als je iets stoort, laat die dingen die je storen dan voorbijgaan en reageer daar niet op. Als je daar je energie in stopt kan die energie niet naar iets positief gaan. Je kunt de dingen die gebuerd zijn niet veranderen. Wel kan je ze ofwel meedragen tot je ze niet meer aankan of je kan ze naast je neerleggen (van je afschrijven, in tekeningen, ... ) en ze laten voor wat ze waren.

Als je toch regressietherapie wil doen wil ik ja aanraden om voorzichtig te zijn. Je kan dingen tegenkomen die misshien niet meer naar de oppervlakte hoeven/mogen komen op dit moment of die je niet goed aankan als er te veel ineens gebuerd.

Ik hoop op een positieve uitkomst voor jou.
Veel geluk.
gast
gast jul 13 '08
Angela, is iets denken of iets fysiek uitvoeren zoveel anders?
Alles wat je denkt kunnen in je leven ervaringen worden. Dus weet wat je denkt!
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Heb jij dan even E 30.000 voor me???
En weer een baan??
En mijn kinderen weer terug??

Jaja, dat kan ikzelf alleen maar.............
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Angela, excuus als ik je het gevoel heb gegeven je niet serieus te nemen, dat was niet mijn bedoeling hoor.
seppe
seppe jul 13 '08
Hier kan men niet meer doen dan raad geven. En woorden zijn niet veel hulp ik weet het. Wat kan men anders doen,
Ooooh oei wat erg, .... . Dat vind ik ook maar niks.
En als ik in mijn vingers knip gebuerd er ook niet veel sorry (en ik denk dat dat bij de meeste hier wel het geval is) anders was iedereen op dezen bol wel gelukkig hoor.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Heb jij dan even E 30.000 voor me???
En weer een baan??
En mijn kinderen weer terug??

Jaja, dat kan ikzelf alleen maar.............


Dat is niet niets en erg naar voor je. Het zal ook niet zeker gemakkelijk voor je zijn.

Toch heb ik ook het nodige meegemaakt in mijn leven en me in situaties bevonden waarvan ik dacht ´dit komt nooit meer goed´. Uiteindelijk heb ik daar wel iets van geleerd.

Wanneer we ons verzetten tegen datgene wat gebeurd, zal de weerstand alleen maar groter worden en positieve veranderingen ebben dan vér weg naar achter de horizon. Wanneer we ons, hoe moeilijk ook, proberen over te geven aan de situatie die op dat moment is zoals die is en proberen te aanvaarden wat er gebeurd, komen er positieve veranderingen en oplossingen op je pad. Oplossingen die we zelf nooit hadden kunnen bedenken.

Dus ja, dat heb je goed, jij bent die enige er iets aan kan doen, het is niemands schuld, een ander is nooit verantwoordelijk voor ons eigen leven. Zelfs al wordt ons iets aangedaan, dan nog is het onze eigen weg daar mee om te gaan, hoe moeilijk ook.

Probeer ergens je vertrouwen te vinden en zoek geen schuldige, hoe begrijpelijk ook, het levert je helemaal niets op.
Heb vertrouwen in jezelf ondanks alles.

Liefs,

Pacho, die het hier even bij gaat laten wink
Acheliah
Acheliah jul 13 '08
angela het lijkt me verschrikkelijk wat er gebeurd is en mensen zijn keihard in hun oordelen. Ik niet ik begrijp je volkomen, toch is hoe hard het op dat moment ook overkomt een schop onder je kont de beste remedie. Er over praten hier helpt ook heel erg (dat is mijn ervaring). Ik ga niet zeggen dat je erom gevraagt hebt want niemand vraagt om zo iets (ik ook niet). Ik heb ook regressie therapie willen doen maar dat is heel zwaar en moet je idd mee uitkijken. Beter kun je dingen beter late rusten en laten voor wat het is hoe moeilijk en zwaar ook. Ikkan je alleen maar sterkte wensen. Heel veel liefs Dieneke

En wat Ikben betreft die heeft alleen maar lopen schoppen naar iemand die hij alleen kent van deze site. Ik vond hem niet bepaald van waarde. Wild om je heen slaan en schoppen tegen de verkeerde en niet eens tegen de persoon in kwestie is laf en laag. Mensen pm berichtjes sturen over mij waarop ik niet kan reageren is laf.

MET VRIENDELIJKE GROET DIENEKE
Acheliah
Acheliah jul 13 '08
laten we elkaar helpen en niet in de haren vliegen damens. Als iemand vindt dat zij in een slachtoffer rol zit dan zijn wij er toch om haar daaruit te trekken geef haar de tijd om het te laten bezinken en iets mee te kunnen doen veroordelen heb ik zo'n schurft aan. Iemand de put in trappen is zo gebeurd trek die persoon er eens uit (ben je veel langer bezig) maar je helpt er die persoon wel mee.

XXX Dieneke
Acheliah
Acheliah jul 13 '08
door haar handvaten aan te bieden zoals merudi toen ook bij mij heeft gedaan. Luister ik had eens een vriendin die door iemand met borderline dacht dat ze elk moment dood kon gaan en bang was om te gaan slapen. Door met haar te praten en haar telkens voor te houden dat er meer mensen sterven aan een hartaanval of hartinfarkt ipv sterven tijdens je slaap op een gegeven moment is ze gaan inzien dat ik gelijk had en er over na gaan denken en dat heeft haar weer geholpen. Ik had ook kunnen zeggen stik maar dood gaan we allemaal das het verschil. Als Angela in een slachtoffer rol zit dan is dat door wat ze mee heeft gemaakt en is ze in het slachtoffer rol gerold ook ik heb daarin gezeten maar door veel te praten ben ik daar nu wel uit. Veel praten helpt enorm en of dat door vrienden gebeurd of op zo'n site als deze het steund je enorm. smile
Acheliah
Acheliah jul 14 '08
N@nn ik zeg niet dat je haar niet de waarheid voor ogen mag houden maar een boodschap komt ook aan als het iets subtieler gezegt wordt.

als je een antwoord krijgt wat je niet verwacht of je niet aanstaat, schiet je meteen in de verdediging of roep je 2 x achtermekaar ''LAAT MAAR''.
dat ''laat maar'' steeds, vind ik een soort van aandacht zoeken.
als je het echt daarbij had willen laten kwam je hier niet meer terug en weer antwoorden.

Vond dit een beetje erg bot over komen maar het zal wel niet zo bedoeld zijn smile

maar hoe kan je iemand uit een put/rol helpen,..zonder te weten in welke je zit?

Maakt het uit welke put we zitten voor mij niet.

Het allerbeste ik ga slapen truste allemaal een goeie nachtrust en N@nn jij in het bijzonder. (vanwege je dromen)

XXX Dieneke

seppe
seppe jul 14 '08
Ik sluit mij volledig aan bij voorgaand gesprek tussen N@nn en mama4ever. Mijn reactie was niet als bot of beledigend bedoeld maar als spiegeling van hoe jezelf reageerd. Als iemand de mensen die willen helpen niet geloofd hoe kunnen die mensen dan nog helpen. Hier kan men inderdaad niet anders dan praten. En pasklare antwoorden heeft niemand.

En toch wens ik je het beste en alle geluk **Angela**.
Ik hoop echt dat die reggresietherapie voor jou helpt.

(maar in het verleden ga je de toekomst niet vinden hoor smile)
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 14 '08
:), mooi gesproken.

Angela, laat dit een uitnodiging voor je zijn om niet terug te deinzen maar ergens doorheen te gaan en gewoon te blijven, je bent enorm welkom zoals je kunt lezen.

Liefs,

Pacho
Thomas A
Thomas A jul 14 '08
Jeetje Angela, je kreeg het ook allemaal niet kado. kan me ook voorstellen dat je 'even' weinig bloemen ziet in dit dal........
Toch, ze staan er en wens dat je er straks weer oog voor zult hebben........
Ik hoop dat jij ook weer in jouw liefdevolle kracht gaat staan. Een kleintje ben je niet...........
Lena
Lena jul 14 '08
Origineel bericht van: **Angela**
LAAT MAAR!


angela met laat maar is nog nooit iemand iets mee opgeschoten, soms kun je er voor kiezen om iets na te laten......
maar zoals iedereen hier al zegt is jouw verhaal net zo belangrijk als die van een ander
en je bent hier toch niet voor niets????? wink
Ayasha
Ayasha jul 14 '08
Ik weet niet wat het bericht was, maar zullen we het voorlopig maar even laten rusten en **Angela** wat tijd geven om er eens goed over na te denken? smile

Ik zet hier een slotje gezien er toch geen beginbericht is. Als **Angela** er klaar voor is kan ze mij of een andere moderator pb'en. smile
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki