Loading...
nl

Jezelf kunnen voordoen als iemand anders.

**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Ik heb met grote verbazing zitten lezen, 7 pagina's lang.........

Ik krijg het rotgevoel dat Gast, IkBen moet zijn.........

Iedereen kan zich tenslotte uitgeven voor wie dan ook!
Heeft niemand DAAR ooit bij stilgestaan??

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '08
Hoi Angela, wees gerust, Gast en Ikben zijn niet dezelfde. We weten van allebei wie het zijn, dus maak je maar geen zorgen.
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Gelukkig dan.........

Maar ik kreeg wel een vreselijk rotgevoel...........

Ik zal verder niet ingaan op wat er allemaal gezegd is, maar ik hoop voor Gast niet dat er iemand uit zijn familie of vriendenkring ooit vermoord, mishandeld en of verkracht wordt, want dan piept ie wel anders.........(denk of hoop ik.... :S)
gast
gast jul 13 '08
Angela, ik kan je hart geruststellen dat er genoeg in mijn leven gebeurd is om te weten waar ik het over heb. Als jij je het zo persoonlijk aantrekt moet je er echt eens heel goed naar kijken en er niet te veel over oordelen (tenzij je een harde les wilt ervaren).
Er wordt te vaak te veel naar het jasje gekeken en niet naar waar het echt om draaid, de inhoud dus. Maar dat is een leer proces die we met zijn allen moeten doormaken, niemand uitgezonderd.
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Ik heb het zelf ervaren en loop nog steeds rond met de gevolgen ervan..........
Lena
Lena jul 13 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Ik heb het zelf ervaren en loop nog steeds rond met de gevolgen ervan..........

een ieder heeft wel iets uit te werken in zijn leven,dat zijn nu eenmaal onze levenslessen.
daarom is het goed om vooruit te kijken, en leven in het Nu, en loslaten wat je moet loslaten. smile
Lena
Lena jul 13 '08
gast dat is me ook wat jij ik ben cool!!!
gast
gast jul 13 '08
@Angela: Maar dat telt dus niet voor iedereen. Jou tijd komt nog dat je ziet dat het je jasje was die je hebt ervaren en dan zul je ook in staat zijn die uit te trekken en dan je essentie kunt gaan ervaren. En dat is werkelijk een wereld van verschil.
gast
gast jul 13 '08
Ja, en Lena, Karin, Julien, Angela, Cherryblossem, LpChip, Debiorah, Vlinder, Beschermengel, Inneke, Seppe, Pacho, en al die andere 6 miljard die uiteindelijk allemaal zijn ontstaan uit één en het zelfde, dus in essentie allen één zijn wink
Lena
Lena jul 13 '08
laughallemaal ik ben
gast
gast jul 13 '08
Uiteindelijk wel als je het zo op vat wink
gast
gast jul 13 '08
We kunnen ook allemaal Gast zijn.
gast
gast jul 13 '08
Of Lena
Lena
Lena jul 13 '08
of Angela
Lena
Lena jul 13 '08
Of Pacho
Lena
Lena jul 13 '08
hallo is daar nog iemand???? wink
gast
gast jul 13 '08
Wie zoek je?
gast
gast jul 13 '08
Haha, kwartje valt. Hoorde je hem wink
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
@Angela: Maar dat telt dus niet voor iedereen. Jou tijd komt nog dat je ziet dat het je jasje was die je hebt ervaren en dan zul je ook in staat zijn die uit te trekken en dan je essentie kunt gaan ervaren. En dat is werkelijk een wereld van verschil.

Een PTSS kan je niet zomaar alleen verwerken, daar krijg ik binnenkort regressietherapie voor.......omdat de andere therapieen te weinig hielpen! Die willen dat je het een plekje geeft en verder leeft, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan............. blush
En de lichamelijke klachten raak ik NOOIT meer kwijt, wat stuk is ......is stuk......... confused
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Laat maar........
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie