Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Ik hoop dat het me lukt de juiste link te plaatsen...

http://picasaweb.google.nl/Anske58/24207/photo?authkey=86YDg6Xof60#5222435185447711602

Ben benieuwd, wat jullie te vertellen hebben.......... blush
Delen:
Acheliah
Acheliah jul 14 '08
sorry krijg de foto niet open krijg dit te zien

Google
Fout

404 NOT_FOUND
Het verzoek kan niet worden verwerkt.

zal eens bij fotogallerie kijken.
gast
gast jul 14 '08
Ik denk dat Angela hem eraf gehaald heeft.
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Je foto kan niet worden gelezen.

Maar ik denk dat je meer op jezelf moet gaan vertrouwen..
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dat weet ik nu onderhand ook wel..........

Maar HOE DOE IK DAT??????????????

Ik krijg zo vaak goedbedoelde adviezen!
Maar ze vergeten er bij te vertellen hoe je het bereikt.

Jammer! frown
Paradijs
Paradijs jul 19 '08
Ps, beste Nann..

Je draait rond in een vicieuze cirkel..om dol van te worden.

Doorbreek hem.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 19 '08
Volgens mij blijft Nann anders lekker dicht bij zichzelf en bij de kern.

(sorry dat ik even over je praat Nann)

**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Ps, beste Nann..

Je draait rond in een vicieuze cirkel..om dol van te worden.

Doorbreek hem.

Ik denk dat Paradijs mij bedoelt en niet n@nn, of zie ik het verkeerd???
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: n@nn!
ik denk dat niemand dat kán vertellen, dat is toch echt aan jezelf en voor iedereen anders.
je kan mss aanwijzingen krijgen en kijken wat je daarmee doet, maar het kant en klare antwoord heeft niemand voor je.

je hebt gelijk, maar ik krijg in de meeste forums alleen adviezen en GEEN aanwijzingen, daar heb ik dus therapeuten voor nodig en die kosten geld! confused
Paradijs
Paradijs jul 19 '08
Ik bedoel diegene met dat katje, die steeds maar rond draait,
Ik persoonlijk word er dol van..

Misschien moet je een rustgevende avatar gebruiken word je zelf ook wat rustiger.

Het is goed in je kern te blijven, Pacho..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '08
Origineel bericht van: **Angela**

je hebt gelijk, maar ik krijg in de meeste forums alleen adviezen en GEEN aanwijzingen, daar heb ik dus therapeuten voor nodig en die kosten geld! confused
Waarom denk je dat alleen maar therapeuten de juiste antwoorden hebben? Wanneer ga je de verantwoordelijkheid van je problemen eens in je eigen handen leggen, in plaats van er steeds mee rond te shoppen?

Probelemen los je op door er mee te werken, niet door ze bij anderen te droppen.
admin
admin jul 19 '08
En er zijn zeker therapien die wél door het ziekenfonds vergoed worden.
Gestalttherapie of accupunctuur, veel alternatieve therapien worden tegenwoordig best redelijk vergoed, ik zou toch eens gaan snuffelen.
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: NiMS

Waarom denk je dat alleen maar therapeuten de juiste antwoorden hebben? Wanneer ga je de verantwoordelijkheid van je problemen eens in je eigen handen leggen, in plaats van er steeds mee rond te shoppen?

Probelemen los je op door er mee te werken, niet door ze bij anderen te droppen.

Nou sorry, maar ik zou regressie therapie nou niet een therapie noemen waar ik mijn sorus bij een ander drop!

Als IK vind dat ik na 7 jaar "proberen" vind dat ik hulp nodig heb van een regressietherapeut, is dat MIJN beslissing! AMEN! mad
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: Karin
En er zijn zeker therapien die wél door het ziekenfonds vergoed worden.
Gestalttherapie of accupunctuur, veel alternatieve therapien worden tegenwoordig best redelijk vergoed, ik zou toch eens gaan snuffelen.

Met de aanvullende verzekering krijg je hooguit E 400.=
Das bij lange na niet genoeg! confused
Voor de rest, ik leef van een uitkering en heb een hoop schuld, dus waar haal ik het geld dan vandaan?????????? confused
JulienMoorrees

Nou sorry, maar ik zou regressie therapie nou niet een therapie noemen waar ik mijn sorus bij een ander drop!

Als IK vind dat ik na 7 jaar "proberen" vind dat ik hulp nodig heb van een regressietherapeut, is dat MIJN beslissing! AMEN! mad

Tuurlijk is dat jouw beslissing alleen begrijp ik niet waarom jij denk dat deze therapie alles als sneeuw voor de zon zal oplossen. Moet je kijken wat voor een boosheid je nu uit. Waarom al die energie op deze manier gebruiken? Wordt je daar beter van?
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
ZEG IK DAT DAN??

Ik weet dat ikzelf hard zal moeten knokken, dus........
gast
gast jul 19 '08
Koop van het geld dat je nog wel hebt 1 boek die je op eigen intuïtie koopt. Die lees je net zo vaak tot je snapt waarom je dit boek hebt gekozen. Laat je bij het kopen vooral niet verleiden door dingen buiten jezelf maar neem het boek waar je je sterkst naar aangetrokken voelt. Het hoeft niet persé een "spiritueel" of "zelfhulp" boek te zijn, het kan net zo goed een roman zijn. De rest komt vanzelf op gang als je er voor open staat. (denk nu niet gelijk "dit kan/wil ik niet" want dan weet je bijvoorbaat al dat je het niet kunt/doet)
JulienMoorrees
Ja, dat doe je. Kijk naar je boze icoontjes, je hoofdletter gebruik en je manier van reageren. Dat is gewoon een enorme boosheid die je bij je draagt die je blijkbaar moeilijk kunt uitten. Zie jouw berichten eens als een goede manier om jezelf te bekijken. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zichzelf van een afstandje te kunnen bekijken. Echter zijn jouw berichten in dit onderwerp een hele goede manier om dit te doen.

Doe er je voordeel mee.
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ja, dat doe je. Kijk naar je boze icoontjes, je hoofdletter gebruik en je manier van reageren. Dat is gewoon een enorme boosheid die je bij je draagt die je blijkbaar moeilijk kunt uitten. Zie jouw berichten eens als een goede manier om jezelf te bekijken. Niet iedereen heeft de mogelijkheid om zichzelf van een afstandje te kunnen bekijken. Echter zijn jouw berichten in dit onderwerp een hele goede manier om dit te doen.

Doe er je voordeel mee.

JA, en de regressietherapeute gaat mij helpen die boosheid te uiten, een plek te geven........noem maar hoe je het noemen wilt! wink
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: gast
Koop van het geld dat je nog wel hebt 1 boek die je op eigen intuïtie koopt. Die lees je net zo vaak tot je snapt waarom je dit boek hebt gekozen. Laat je bij het kopen vooral niet verleiden door dingen buiten jezelf maar neem het boek waar je je sterkst naar aangetrokken voelt. Het hoeft niet persé een "spiritueel" of "zelfhulp" boek te zijn, het kan net zo goed een roman zijn. De rest komt vanzelf op gang als je er voor open staat. (denk nu niet gelijk "dit kan/wil ik niet" want dan weet je bijvoorbaat al dat je het niet kunt/doet)

Waarom zou ik dit in hemelsnaam gaan doen?
Heb ik een alternatief gevraagd??
Ik ga in regressietherapie, of jullie dat nu leuk vinden of niet!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420