Loading...
nl

Fotolezen van mijn hond Tessa!

**Angela**
**Angela** jul 12 '08
Wie kan en wil mij helpen?
Mijn lieve Schotse Collie teefje Tessa is sinds onze verhuizing naar Groningen zodanig veranderd dat ik er geen raad mee weet.
Ze doet allerlei dingen die me irriteren en dat geeft ook weer een reactie bij haar!
Ik heb al allerlei adviezen gehad en niks helpt.
Hier is een foto van haar te zien:

http://picasaweb.google.nl/Anske58/Mei08/photo?authkey=1eO_Lp9QAuU#5222063476560794770

Alvast bedankt.
Delen:
Acheliah
Acheliah jul 12 '08
Is dit jullie nieuwe huis. Ik krijg de indruk dat zij iets voelt in het huis. Ik weet niet wat.
**Angela**
**Angela** jul 12 '08
Ja, dit is een foto in ons nieuwe huis en ja, ik weet dat ze "iets" voelt.
Maar ik heb al een tijdje geleden het huis gereinigd met Salie en Ylang Ylang en toen voelde IK niks meer.........
Als ik in de kelder moet zijn, vindt ze het maar niks, maar ook daar voel IK niks meer..........
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 12 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Wie kan en wil mij helpen?
Mijn lieve Schotse Collie teefje Tessa is sinds onze verhuizing naar Groningen zodanig veranderd dat ik er geen raad mee weet.
Ze doet allerlei dingen die me irriteren en dat geeft ook weer een reactie bij haar!
Ik heb al allerlei adviezen gehad en niks helpt.
Hier is een foto van haar te zien:

http://picasaweb.google.nl/Anske58/Mei08/photo?authkey=1eO_Lp9QAuU#5222063476560794770

Alvast bedankt.

Ik heb ook de indruk dat er een onrustige energie of energieveld in huis is. Ik heb meer het gevoel dat het met aardstralen te maken heeft, maar ik weet er te weinig van om je daar verder mee te kunnen helpen. Er is ook iets met honden en katten en aardstralen, een van de twee gaat er juist op liggen de ander juist niet.

Liefs,

Pacho
gast
gast jul 12 '08
Hoe is het met je eigen gesteldheid sinds je in Groningen woont? Honden voelen veranderingen in de gesteldheid van hun baasje ook feilloos aan. Misschien wil ze jou door haar gedrag iets over jezelf vertellen.
**Angela**
**Angela** jul 12 '08
Bedankt voor de link Pacho, ik ga morgen zeker even lezen wat ze zoal schrijven over aardstralen en zo..........
**Angela**
**Angela** jul 12 '08
Met mij gaat het juist steeds beter sinds ik in Groningen woon. Ik liet een hoop ellende en trauma achter in Tilburg en ga dat verwerken met regressietherapie.
Ik woon heerlijk, heb een lieve vriend, krijg hulp van alle kanten, maar mijn grote zorg is mijn hond!
**Angela**
**Angela** jul 12 '08
Sorry n@nn!, maar haar ogen zijn bijna niet te zien op deze foto. omdat ze recht in de lens kijkt en ik was vergeten de rode ogenknop om te zetten............

Ik kan echt bij haar de gevoelens boos en jaloers niet thuisbrengen!
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 12 '08
Bedankt voor de link Pacho, ik ga morgen zeker even lezen wat ze zoal schrijven over aardstralen en zo..........

Is goed hoor, kijk maar of je er iets mee kunt. Ze schrijft ook iets over haar eigen hond, die ze geholpen heeft.

liefs,

Pacho
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Mooie hond heeft ze trouwens Pacho........ smile

Ik heb er net zo een gehad, die ik wel moest weg doen omdat hij te sterk voor me was, tijdens de wandelingen........1 1/2 week later was hij dood door een agressieve kanker in zijn darmen! cry
Ik denk dat hij dat allang wist en dat hij gewacht heeft omdat ie wist dat ik die extra kosten niet zou kunnen betalen...... confused

Maar.........terugkomend op die aardstralen en zo.......
Ik kan ook pendelen en ik heb niks kunnen vinden in huis wat er op wijst dat er aardstralen of waterstomen lopen door haar slaapverblijf.........
Ik heb geen geld om iemand te laten komen en te laten onderzoeken of ze last heeft van meelifters in haar Aura...of dat ze last heeft van aanplakkende entiteiten! blush

Ik weet dat mijn overleden vader en schoonbroer er "zijn" voor mij om me te helpen, en ik denk dat dat ook wel geldt voor mijn huisgenootje, de hond! wink

Er werd mij door een Dierenartsassistente gezegd dat het ook kan zijn, dat ze dement aan het worden is! confused
Ik ga van de week naar de plaatselijke dierenarts toe denk ik.........want vannacht maakte ze me weer om 05.00u wakker, en dat terwijl ik al te weinig slaap krijg........ sleep
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
Misschien kun je haar een mailtje sturen en uitleggen dat je die middelen niet hebt? Soms willen mensen je ook wel zo helpen of kan ze je iig wat inzicht geven?

Een dierenarts kan nooit kwaad natuurlijk. Wat je ook doen is bachbloesem gebruiken om haar te helpen over het trauma heen te komen. Star of Bethlehem is een goeie of de Rescue Remedie (daar zit star of bethlehem in). Een flesje kost ongeveer €10, - maar je doet er wel heel lang mee.

Liefs,

Pacho
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Origineel bericht van: pacho
Misschien kun je haar een mailtje sturen en uitleggen dat je die middelen niet hebt? Soms willen mensen je ook wel zo helpen of kan ze je iig wat inzicht geven?

Een dierenarts kan nooit kwaad natuurlijk. Wat je ook doen is bachbloesem gebruiken om haar te helpen over het trauma heen te komen. Star of Bethlehem is een goeie of de Rescue Remedie (daar zit star of bethlehem in). Een flesje kost ongeveer €10, - maar je doet er wel heel lang mee.

Liefs,

Pacho

Ik vroeg hier toch of ze haar foto willen lezen???

Enne.........over welk trauma heb jij het??
Zover IK weet heeft ze geen trauma......... confused
Volgens sommigen
Origineel bericht van: pacho

Liefs,

Pacho

Ik vroeg hier toch of ze haar foto willen lezen???
Enne.........over welk trauma heb jij het??
Zover IK weet heeft ze geen trauma......... confused

Het hangt er een beetje vanaf hoe je tegen de betekenis van het woord trauma aankijkt. Ik denk dat trauma niet altijd iets dramatisch hoeft te zijn, maar ook iets ingrijpends kan zijn. Een verhuizing is een ingrijpende gebeurtenis, zeker voor een hond die het gewoon overkomt, omdat ze eenmaal in het nu leven. Kijk maar gewoon wat je ermee kunt hoor. Heb jij een ander gevoel, volg dat gevoel dan gewoon.

Liefs,

Pacho
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Sorry, maar voor mijn gevoel is een trauma wel altijd negatief!

Onze verhuizing is het beste wat me is overkomen de laatste 25 jaar! Dus............

Ik heb net een paar nieuwe foto's van Tessa gemaakt waar haar ogen duidelijker zijn.........

http://picasaweb.google.nl/Anske58/13708?authkey=my2u_VVDIh8
gast
gast jul 13 '08
Misschien ben jij wel zo veranderd (positieve zin) dat je hond jouw niet meer zo goed herkent. Misschien reageer je nu ook anders op haar dus reageert zij ook anders op jou.
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Dat zou mooi zijn! Maar, zou ze dan niet liever en prettiger in omgang moeten worden ipv wat ze nu doet?

Ik word er alleen geirriteert door en slaap slechter als ze mij elke nacht wakker maakt...........
gast
gast jul 13 '08
Maar misschien heeft ze door dat ze dan de oude jij weer tegen komt. Geef haar de kans te wennen aan de nieuwe situatie maar verwen haar niet.
**Angela**
**Angela** jul 13 '08
Origineel bericht van: gast
Maar misschien heeft ze door dat ze dan de oude jij weer tegen komt. Geef haar de kans te wennen aan de nieuwe situatie maar verwen haar niet.

Euh?????????
Mijn "oude ik"?????????
Ik hoefde in Tilburg niet geirriteerd op haar te reageren en hield ze me niet uit mijn slaap, dus.....ik snap echt NIKS van deze redenatie!

Jullie zijn aan het gissen, dat is toch geen FOTOLEZEN????????
Volgens sommigen
Sorry, maar voor mijn gevoel is een trauma wel altijd negatief!

Onze verhuizing is het beste wat me is overkomen de laatste 25 jaar! Dus............

Ik heb net een paar nieuwe foto's van Tessa gemaakt waar haar ogen duidelijker zijn.........

http://picasaweb.google.nl/Anske58/13708?authkey=my2u_VVDIh8

Origineel bericht van: gast

Euh?????????
Mijn "oude ik"?????????
Ik hoefde in Tilburg niet geirriteerd op haar te reageren en hield ze me niet uit mijn slaap, dus.....ik snap echt NIKS van deze redenatie!

Jullie zijn aan het gissen, dat is toch geen FOTOLEZEN????????

Je foto heb ik al gezien, gelezen en ook beantwoord, eerder in dit topic en dat voelt nog steeds zo.

Daarna heb ik me slechts geprobeert te verplaatsen in een antwoord dat je gaf (dat was een antwoord geen reading, die was al gedaan, heel kort en naar mijn idee voldoende).

Gezien de ´beladenheid´ van je reactie, althans zo komt het op mij over wink, denk ik dat je bepaalde dingen wilt horen die hier niet gezegd worden, om welke begrijpelijke reden dan ook. Kritisch zijn is goed, dat moedig ik alleen maar aan, maar er zijn wel vele manieren om dat te zeggen. Hierdoor heb ik ook niet zo´n zin nog verder moeite voor je te doen met deze of andere foto´s. Misschien iets om even bij stil te staan, mensen steken hier immers wel heel welwillend hun energie in.

Het spijt me voor je dat dit kennelijk niet is wat je ´zoekt´.

Veel succes verder.

Liefs,

Pacho
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie