Mooie hond heeft ze trouwens Pacho........
Ik heb er net zo een gehad, die ik wel moest weg doen omdat hij te sterk voor me was, tijdens de wandelingen........1 1/2 week later was hij dood door een agressieve kanker in zijn darmen!
Ik denk dat hij dat allang wist en dat hij gewacht heeft omdat ie wist dat ik die extra kosten niet zou kunnen betalen......
Maar.........terugkomend op die aardstralen en zo.......
Ik kan ook pendelen en ik heb niks kunnen vinden in huis wat er op wijst dat er aardstralen of waterstomen lopen door haar slaapverblijf.........
Ik heb geen geld om iemand te laten komen en te laten onderzoeken of ze last heeft van meelifters in haar Aura...of dat ze last heeft van aanplakkende entiteiten!
Ik weet dat mijn overleden vader en schoonbroer er "zijn" voor mij om me te helpen, en ik denk dat dat ook wel geldt voor mijn huisgenootje, de hond!
Er werd mij door een Dierenartsassistente gezegd dat het ook kan zijn, dat ze dement aan het worden is!
Ik ga van de week naar de plaatselijke dierenarts toe denk ik.........want vannacht maakte ze me weer om 05.00u wakker, en dat terwijl ik al te weinig slaap krijg........