Loading...
nl

Vreemde dingen in huis.

Lindadkm
Lindadkm jul 12 '08
Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen? Er gebeuren namelijk hele erge vreemde dingen in ons huis en met onze zoon. Het word met de week erger. Zeker nu ik het gevoel heb dat er iets niet klopt kwa energie/geesten enz.

Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen en vond het tot nu echt regelrechte onzin. Maar ik merk nu dingen die ik nog nooit heb gezien.

Er vallen dvd's 1 voor 1 uit de kast, geklop op deuren, stemmen die heel hard van links naar rechts gaan terwijl ik in bed lig en nog veel meer... Er zijn bijvoorbeel binnen 4 weken 5 dure nieuwe apparaten kapot gegaan. Maar wat ik nog het ergste vind is onze zoon; hij word elke nacht krijsend wakker. We krijgen hem ook niet stil. Hij is net 1 jaar geworden en hij huilt nooit! Alleen van vreemde personen (eenkennig)

Ik heb al gezocht naar een medium die misschien ons huis kan 'reinigen' maar die zitten hier niet in de buurt. Zou iemand mij alternatieven aan kunnen bieden?

Ik begin nu echt bang te worden.

Groetjes Linda
Delen:
Lena
Lena jul 12 '08
hoop dat je er bij geholpen wordt,angst is een nare emotie. frown
Acheliah
Acheliah jul 12 '08
kijk eens bij evp Henk Stooter die kan helpen. Ik zal eens kijken voor je.

http://www.evp-voices.com/forum/profile....35ff994a42eb3f3 of

http://www.evp-voices.com/html/index3.html

Misschien kun je hier iets mee. Ik hoop je geholpen te hebben. Laat wel ff iets weten hoe het af loopt ben wel benieuwd.

Gr en Liefs Dieneke
admin
admin jul 12 '08
Ik brand altijd witte salie, of dat in jouw geval afdoende is weet ik niet.
Wel weet ik dat je met angst voorzichtig moet zijn.
Makkelijk gezegd smilemaar je trekt dan juist aan wat je niet wil aantrekken. Naar mijn mening hoef je ook niet bang te zijn, maar ook dat is enorm makkelijk gezegd.
Licht kan helpen, gewoon lampen aandoen bij je kindje.
Wat ook kan helpen is een wit licht om je kindje heen visualiseren, zo kan er niet gauw iemand bij.
En heb je soms het gevoel dat er iets om je heen "is", zeg dan gewoon vriendelijk maar wel beslist dat je wil dat deze of gene weggaat.
Het lijkt me raadzaam om toch op zoek te gaan (als dit zo blijft) naar iemand die je hier mee kan helpen.
Probeer naar je kindje toe geen angst te laten zien, als dat lukt.

Succes!
3Dx
3Dx jul 14 '08
Entiteiten beschouwen we best als een onderdeel van het dagdagelijkse. Meestal bestaan ze, zonder al te veel drama, naast en bij ons. Maar vaak zorgen ze voor "onevenwicht". Gezien hun aantallen weet ik niet of bestrijden de beste oplossing is. Streven naar een equilibre, een evenwichtige co-existentie lijkt mij meer aangewezen dan “ze” bestrijden…

Blijkbaar heb je dus "bezoek" in huis. Je kan proberen te achterhalen hoe je die hebt binnengehaald, misschien helpt dit te begrijpen. Blijkbaar spreek je van een recent gegeven...

ZIJN ER VERANDERINGEN DIE SAMENVALLEN MET HET BEGIN VAN DE ACTIVITEITEN?

Mogelijke opties:

1. Je hebt zelf een entiteit in huis gehaald:

- Het is mogelijk en zeker niet ongebruikelijk dat je, via je eigen aura, of dat één van je gezinsleden een entiteit hebt binnengebracht (de entiteit is dan wel niet meer auragebonden, indien hij dat wel zou zijn zal die minder snel het huis op stelten zetten, maar beïnvloedt dit eerder je persoonlijkheid). Deze entiteit is desgevallend niet huisgebonden maar gewoon "verdwaald". Vaak is dit een fenomeen van korte duur... ACTIE: algemeen is jezelf afschermen een goede gewoonte, het is echter niet altijd makkelijk om een auragebonden entiteit zonder hulp van je af te schudden. Je huis zuiveren helpt eveneens bij het herstellen van het evenwicht. Scherm je huis na zuivering af.

- Je hebt bijvoorbeeld een erfstuk van een oudtante in huis gehaald waaraan een entiteit vast zit. ACTIE: zolang het object niet wordt gezuiverd van de entiteit blijft de entiteit gebonden aan dat object en zorgt die mogelijks voor opschudding. De binding tussen object en entiteit is zo groot dat zelf zuiveren vaak moeilijk is.

2. Je hebt een reeds aanwezige entiteit boos gemaakt - in veel huizen, zeker in steden, bevinden zich in de huizen één tot meerdere entiteiten… je hoeft het niet op te merken, de globale energie is in balans, er is geen furore rond… echter:

- Het is mogelijk dat je door verbouwingen of een grondige interieurwijziging of door het in huis halen van een huisdier (entiteiten zijn namelijk niet zo verzot op huisdieren) de in je huis aanwezige entiteiten hebt boos gemaakt. Hoe zou jij reageren mocht men tegen jouw wil in het huis waarin je je bevindt gaan verbouwen... Ook een verbouwing bij de buren kan gelijkaardige gebeurtenissen teweegbrengen. ACTIE: In dit geval is het belangrijk om naar een nieuw evenwicht te zoeken, dit ligt niet altijd voor de hand, vaak zal hulp hierbij noodzakelijk blijken.

Ook zou het kunnen dat de entiteit uit optie 1 niet geapprecieerd wordt door de reeds aanwezige entititeiten in je huis. Hun orde is gestoord. Bij huisgebonden entiteiten bestaat er een rangorde, niet noodzakelijk de oudste entiteit maar eerder de krachtigste entiteit voert het hoge woord.

Zuiveren op zich wordt door entiteiten als agressief naar hen toe beschouwd. Doe het overtuigend en sterk, geen halve maatregelen.

3. Je hebt gewoon een bestemmingsentiteit op bezoek

- Af en toe krijg je ook gewoon es bezoek van overleden familieleden of vrienden. Indien je niet luistert naar wat ze te vertellen hebben kunnen die ook wel es hardhandig de boodschap proberen over te brengen.

4. Je hebt gewoon een toerist op bezoek

- Er dwalen massa’s en massa’s entiteiten rond op deze aarde op zoek naar hun bestemming. ACTIE: je huis hiertoe afschermen is een goede gewoonte, evenwel is dit geen garantie dat je alsnog bezoek krijgt.

BESLUIT:
- Je kan je huis door derden laten ‘reinigen’ maar vaak blijft het niet bij die ene keer, scherm je huis dus continue af.
- Scherm jezelf continue af, zo breng je minder mee naar huis.
- Dat je dit meemaakt zegt iets over je eigen gevoeligheid, je eigen trilling. Er is vaak een reden dat je dit ervaart. Probeer te luisteren, laat je angst niet de reden zijn om iets als negatief te beoordelen. Mogelijks is de boodschap positief maar schrikt de ervaring jou af.
- Luister naar je intuïtie, laat je leiden door je intuïtie om te oordelen of je er hulp dient bij te halen of niet.

Wat je zoon betreft:
Voor je zoon is de entiteit feit. Wellicht ziet hij de entiteit net zoals hij jou ziet en entiteiten kunnen er echt wel schrikwekkend uitzien. Opnieuw hoeft dit dus niks negatiefs in te houden zeker als je zegt dat hij eenkennig is. Opnieuw: wees intuïtief.
Acheliah
Acheliah jul 15 '08
Ik heb vroeger glaasje gedraaid en ben vreselijk bang geweest voor entiteiten. Ik heb Henk Stooter om hulp gevraagd omdat bij mij steeds lampen kapot gingen ik bleek lifters bijme te hebben een stuk of twee dacht ik, ook mijn oudste dochter had er twee bij zich en Rat had er 4 bij zich omdat hij gevoeliger was dan ik en mijn dochter (hij zat namelijk aan de drugs) Henk Stooter heeft ze toen naar het licht gebracht en zodra ik weer iets merk stuur ik een berichtje naar zijn email met namen van mijn personen en dan kijk hij en zijn gids of er iets is en zo lijd hij ze naar het licht. Kleine moeite maar het scheeld mij een hoop lampen. normaal zou ik sceptisch zijn als het niet in mijn vorige huis ook zo was om de haverklap sprongen mijn lampen zo erg vaak dat ik zelfs iemand van de woningstichting heb laten kijken of de electriciteit nog wel goed was maar die was goed (door laten meten) Meelifters maken gebruik van je angst, verdriet enz. hoe meer angst ervoor hoe gevoeliger je bent voor meelifters.

Liefs Dieneke
NiN
NiN okt 16 '08
Ben benieuwd hoe dit ondertussen gaat...

Ik bemerk hier bij ons thuis ook steeds als ik mezelf erg openstel voor het paranormale of bij mijn spiritueel begeidster ben geweest dat mijn jongste dochter (16 maanden) ook steeds krijst als ik haar in bed wil brengen en die huilt dus ook echt nooit met slapen gaan...als ik haar dan binnen haal dan is er niks aan t handje maar als ik weer naar de slaapkamer loop begint t weer. Dit kan 2 dagen aanhouden,( ze huilt dan ook als ik haar overdag in bedje leg) uiteindelijk na de zoveelste keer valt ze wel gewoon in slaap....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki