Loading...
nl

Vreemde dingen in huis.

Lindadkm
Lindadkm jul 12 '08
Hallo allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen? Er gebeuren namelijk hele erge vreemde dingen in ons huis en met onze zoon. Het word met de week erger. Zeker nu ik het gevoel heb dat er iets niet klopt kwa energie/geesten enz.

Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen en vond het tot nu echt regelrechte onzin. Maar ik merk nu dingen die ik nog nooit heb gezien.

Er vallen dvd's 1 voor 1 uit de kast, geklop op deuren, stemmen die heel hard van links naar rechts gaan terwijl ik in bed lig en nog veel meer... Er zijn bijvoorbeel binnen 4 weken 5 dure nieuwe apparaten kapot gegaan. Maar wat ik nog het ergste vind is onze zoon; hij word elke nacht krijsend wakker. We krijgen hem ook niet stil. Hij is net 1 jaar geworden en hij huilt nooit! Alleen van vreemde personen (eenkennig)

Ik heb al gezocht naar een medium die misschien ons huis kan 'reinigen' maar die zitten hier niet in de buurt. Zou iemand mij alternatieven aan kunnen bieden?

Ik begin nu echt bang te worden.

Groetjes Linda
Delen:
Lena
Lena jul 12 '08
hoop dat je er bij geholpen wordt,angst is een nare emotie. frown
Acheliah
Acheliah jul 12 '08
kijk eens bij evp Henk Stooter die kan helpen. Ik zal eens kijken voor je.

http://www.evp-voices.com/forum/profile....35ff994a42eb3f3 of

http://www.evp-voices.com/html/index3.html

Misschien kun je hier iets mee. Ik hoop je geholpen te hebben. Laat wel ff iets weten hoe het af loopt ben wel benieuwd.

Gr en Liefs Dieneke
admin
admin jul 12 '08
Ik brand altijd witte salie, of dat in jouw geval afdoende is weet ik niet.
Wel weet ik dat je met angst voorzichtig moet zijn.
Makkelijk gezegd smilemaar je trekt dan juist aan wat je niet wil aantrekken. Naar mijn mening hoef je ook niet bang te zijn, maar ook dat is enorm makkelijk gezegd.
Licht kan helpen, gewoon lampen aandoen bij je kindje.
Wat ook kan helpen is een wit licht om je kindje heen visualiseren, zo kan er niet gauw iemand bij.