Loading...
nl

waar in geloven jullie nou echt?

wittewouw
wittewouw jul 8 '08
Als ik hier rond neus zie ik bepaalde ideeen langs komen maar?
Wie kan mijn uitleggen waar in jullie hier in geloven in het kort?
Want ik mis iets of heb een ander beeld van de wereld dan jullie hier?
nieuw wereld?
engelmens?
nieuw mens?
ik heb ander kijk er op?
alleen julie hebben wel over eenkomst met mijn visie
echt dit is voor mijn nieuw
dit is geen aanval maar gewoon een vraag grin
gr ww
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
Zal ik de spits afbijten?

Ik geloof in engelen, gidsen, reincarnatie, een voortezetting van onze essentie als we over zijn in de andere sfeer, God die we heel goed kunnen verstaan met ons hart net als Jesus en Maria,helende handen, dimensies, atlantis, lemurie, de keuze voor donker of licht, de keuze voor liefde of angst, helderzien, heldervoelen, helderhoren, helderweten, telepathie, een gekozen levenspad met lessen die we graag willen leren, het koesteren van moeder aarde, contact met zielen uit de lichtsfeer, verschillende zielengroepen, wet van terugkeer,karma, de nieuwe tijd, wijze kinderen van nu, pleiaden, verschillende vormen van energieen, respect, mededogen, liefde, onvoorwaardelijkheid en een prachtig innerlijk weten in ieder van ons, waar we eigenlijk alle antwoorden op onze vragen kunnen vinden als we leren daar naar te luisteren.

Ik geloof niet in de enorme hoeveelheid aan channels en theorieen die ik de laatste jaren op internet lees. Veel van die channels komen vanuit ons innerlijk weten of hogere zelf dat één is met het universum. Ik geloof ook niet dat in 2012 onze wereld schokkend zal vergaan of dat er ernstige rampen zullen gebeuren. Ik geloof wél dat het een nieuw tijdperk inluid.

Zomaar even mijn eerste ingevingen, ben vast wel wat dingen vergeten.

Ook geloof ik dat jij een liefdevol en sterk persoon bent en een hoge trilling hebt (hoger bewustzijn).

Liefs,

Pacho
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
Eerste klopt bij mijn maar god heb ik niet
ik ga het toch eens op papier zetten hoe ik er overdenk met gids
En het laats heb je goed maar je mist iets???
want ik voel wat jij zoekt?
wink
gr ww
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
God of de Bron is voor mij hetzelfde hoor, dat wel wink

Misschien heb je aangevoeld dat ik op dit moment een beetje aan het ´zoeken´ ben naar de juiste richting in mijn leven? Dus werken met kinderen, spiritualiteit, mediumschap, een winkel, ik weet even niet zo goed in welke vorm ik dat het beste kan gieten. Ik mis mijn kind die op vakantie is en ik mis mijn familie wel eens. Klopt dat met jouw gevoel?

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 8 '08
in een hiernamaals een betere wereld zonder narigheid smile
echt liefde, echte mensen,what you see is what you get
God of hoe je het ook noemt Bron vind ik ook mooi.
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
je kan maar een ding goed doen wink
maar ik heb het gevoel dat wat je zoek een oplosing zich van zelf aandiend
gr ww
seppe
seppe jul 8 '08
Als je in iets geen probleem ziet heb je de oplossing al.
Ik geloof in een heleboel dingen zoals Pacho.
Nu doe ik zoveel mogelijk met (wit)licht maar eigenlijk is wit en zwart ook 1 En ik denk dat wij dat op fysiek vlak kunnen overstijgen. Dat dat een uiteindelijk doel kan zijn. Om het Zijn van de Bron tot uiting te brengen op fysiek vlak. Ik kan ook niet aanemen dat de Bron het al is, volgens mij gaat dat oneindig door is er telkens iets groters dan wat men op dit moment kan bevatten. Het oneindige van alles.
Zoals die russische poppetjes. Het ene gaat over in het volgende en je kan zo klein en zo groot gaan als je maar wil. (Het is niet dat wij het nog niet kunnen maken dat het niet kan he)

Ik geloof ook in iets op/rond 2012 of vanaf 2012.
Misschien heftig, misschien in het begin rustig maar veranderen doet er iets. (nu al)

Ik heb eigenlijk altijd geloofd dat in alle legendes en mythe waarheid zit.
Zoals Tolkin ook een ware wereld heeft gezien en daarvan een eigen verhaal heeft gemaakt.
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
zonder zwart geen wit

seppe waar haal je dit weg??

ik geloof ook in iets op/rond 2012 of vanaf 2012.
Misschien heftig, misschien in het begin rustig maar veranderen doet er iets. (nu al)

het laats daar kan ik me in vinden ik hou van mythes en legendse
grWW
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
Ik geloof in zoals het opgeschreven is op Merudi in het hoofdmenu (dus niet de verschillende onderwerpen op het forum).

Alles bij elkaar kun je hier lezen:
http://www.merudi.net/nl/gabriel/gabriel_nl.pdf
http://www.merudi.net/nl/michael/michael_nl.pdf
http://www.merudi.net/nl/engelmens/engelmens_nl.pdf
wittewouw
wittewouw jul 9 '08

Lief jongen
ik had van jou dit al verwacht echt als wat daar staat zonder tewijl??? smirk
Dat vind gaaf chechkje ook de bronnen??? wink

gr ww
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '08
uh, wat staat daar precies? Ik begrijp niet precies wat daar staat.
admin
admin jul 9 '08
Mooi omschreven Pacho, zo zie ik het ook.
Toch heb ik ook wel voeling met wat Seppe schrijft, het verhaal van de Russische poppetjes.
Of 2012 hét jaar is? Geen idee, dat er al heel wat rommelt zal meerdere mensen wel opgevallen zijn.
Ik vermoed zelf dat de heftigheid van de veranderingen grotendeels vanuit de Godin (aarde) gaat komen.
Mocht dat inderdaad zo zijn, geloof ik dat we toch zelf hebben gekozen om juist op dat moment hier te zijn.
Misschien had ik toch beter naar een huis op palen gekeken... smile
Acheliah
Acheliah jul 9 '08
Lieve jongen
ik had van jou dit al verwacht echt alles wat daar staat zonder twijfel???

Ik vind dat gaaf chechk je ook de bronnen???

gr w w

Waarschijnlijk bedoeld hij dit NiMS XXX Dinie
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
Origineel bericht van: Karin
Mooi omschreven Pacho, zo zie ik het ook.
Toch heb ik ook wel voeling met wat Seppe schrijft, het verhaal van de Russische poppetjes.
Of 2012 hét jaar is? Geen idee, dat er al heel wat rommelt zal meerdere mensen wel opgevallen zijn.
Ik vermoed zelf dat de heftigheid van de veranderingen grotendeels vanuit de Godin (aarde) gaat komen.
Mocht dat inderdaad zo zijn, geloof ik dat we toch zelf hebben gekozen om juist op dat moment hier te zijn.
Misschien had ik toch beter naar een huis op palen gekeken... smile

gringoed idee, gelukkig hebben we nog even de tijd om met zijn allen richting duitsland of frankrijk te trekken grin

Ja dat geloof ik ook, moeder aarde is in beweging, ze is aan het bewegen en verschuiven.

Liefs,

Pacho
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '08
Waarom zou je naar duitsland of frankrijk trekken als het juist Nederland is, waar het meeste gaat gebeuren? Jullie hebben niet voor niets Nederland uitgekozen om te incarneren wink.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 9 '08
Origineel bericht van: NiMS
Waarom zou je naar duitsland of frankrijk trekken als het juist Nederland is, waar het meeste gaat gebeuren? Jullie hebben niet voor niets Nederland uitgekozen om te incarneren wink.

laugh´reincarnatie-spijt´ laugh
Wullabee
Wullabee jul 9 '08
hi nimms,

Vaak kom je ook in een ander land terecht,omdat daar nu net die ene persoon is waarvan je over jezelf veel leren kan.
Moet ik nu voor 2012 klaar zijn daarmee?

Buiten dat mijn verbinding met nl is er toch,omdat ik daar geboren ben,ik krijg vanzelf alles mee in energie.

lg soullove
Wullabee
Wullabee jul 9 '08
zo nu naar t eigenlijk gevraagde.
waar geloof ik in.
Ik geloof dat iedereen zijn eigen realiteit heeft.
In die realiteit beleeft een ieder zijn waarheid,dat wat voor hem of haar klopt.
Ik geloof in zichtbare en onzichtbare realiteit die in en met elkaar verbonden zijn.
Ik geloof dat ik in realiteit leef die niet past,wat natuurlijk onzin is,dat wat in me is in om me.
Ik geloof in een scheppende energie,maar niet in persoon god.

zo dat in ongeveer...

liefs soullove
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '08
Origineel bericht van: soullove
hi nimms,

Vaak kom je ook in een ander land terecht,omdat daar nu net die ene persoon is waarvan je over jezelf veel leren kan.
Moet ik nu voor 2012 klaar zijn daarmee?

Je moet niets hoor. Uiteindelijk komt iedereen toch waar die moet wezen, en jij weet voor jezelf prima te bepalen wanneer je klaar bent, en waar je dan zou moeten zijn. Ik denk niet dat ik daar ook maar iets over te zeggen heb smile.
Origineel bericht van: soullove

Buiten dat mijn verbinding met nl is er toch,omdat ik daar geboren ben,ik krijg vanzelf alles mee in energie.
lg soullove

Uiteindelijk zijn we allen verbonden en is het ook niet belangrijk waar je precies bent. Wat dat betreft kan deze aarde op verschillende plaatsen wel wat liefde gebruiken, dus waar je ook bent deel het met je omgeving.
seppe
seppe jul 9 '08
Sorry maar ik begrijp je niet goed;

Wittiewouw; zonder zwart geen wit

seppe waar haal je dit weg??

Wat haal ik weg?
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda