Zal ik de spits afbijten?
Ik geloof in engelen, gidsen, reincarnatie, een voortezetting van onze essentie als we over zijn in de andere sfeer, God die we heel goed kunnen verstaan met ons hart net als Jesus en Maria,helende handen, dimensies, atlantis, lemurie, de keuze voor donker of licht, de keuze voor liefde of angst, helderzien, heldervoelen, helderhoren, helderweten, telepathie, een gekozen levenspad met lessen die we graag willen leren, het koesteren van moeder aarde, contact met zielen uit de lichtsfeer, verschillende zielengroepen, wet van terugkeer,karma, de nieuwe tijd, wijze kinderen van nu, pleiaden, verschillende vormen van energieen, respect, mededogen, liefde, onvoorwaardelijkheid en een prachtig innerlijk weten in ieder van ons, waar we eigenlijk alle antwoorden op onze vragen kunnen vinden als we leren daar naar te luisteren.
Ik geloof niet in de enorme hoeveelheid aan channels en theorieen die ik de laatste jaren op internet lees. Veel van die channels komen vanuit ons innerlijk weten of hogere zelf dat één is met het universum. Ik geloof ook niet dat in 2012 onze wereld schokkend zal vergaan of dat er ernstige rampen zullen gebeuren. Ik geloof wél dat het een nieuw tijdperk inluid.
Zomaar even mijn eerste ingevingen, ben vast wel wat dingen vergeten.
Ook geloof ik dat jij een liefdevol en sterk persoon bent en een hoge trilling hebt (hoger bewustzijn).
Liefs,
Pacho