Hey Sandra,
Ik zal proberen wat te lezen uit jouw foto.
Als ik naar het huis op de foto kijk, dan ruik ik wierook.
Je bent een levensgenieter en houdt niet van mensen die moeilijk doen of erg perfectionistisch zijn.
Je gaat en staat graag in alle vrijheid waar je wilt met vrienden of vriendinnen.Heerlijk op een terasje ´hangen`, eens naar een boeiende film, thuis, onderuit bijkletsen met een vriend of vriendin, een etentje, etc. Simpel, maar lekker. en Dat was nog wel eens een probleem in je liefdesrelatie.
Ik heb het idee dat jouw vrijheid je echt heel veel waard is.
Eenvoud is iets waar jij iets moois in ziet en jij kunt met heel weinig tevreden zijn en van niets, iets maken. Een doek, een kleedje en je hebt de sfeer die je wilt. Ook in relatie tot andere mensen verwacht jij niet veel en daardoor krijg je soms nét niet die aai of knuffel die je soms nodig hebt en dat heeft zeker in het verleden nog wel eens gemaakt dat je je eenzaam voelde. Je bent ergens heel open, maar tot op zekere hoogte, want voor je echte kwetsbare kanten wil jij mensen eerst een tijdje kennen. Je vind het soms moeilijk hulp te vragen omdat je wel eens denkt dat je anderen dan tot last bent. Terwijl je zelf in no-time voor ieder klaar staat. Ik heb de indruk dat je daar in jezelf ook aan, aan het werken bent.
Ik voel wat allergieen bij jou. Pollen, gras, bepaalde bloeiperioden, maar ook op voeding kan je gevoelig reageren.
ik heb de indruk dat je daar rekening mee houdt.
Je bent heel creatief, maar ik vraag me af of je daar iets mee doet momenteel. Het is een hele goeie manier om je te uiten voor jou.
Ik zie je graag reizen, al is dat natuurlijk wel even sparen.
Ben je voor een grotere reis aan het sparen momenteel?
Je komt voor veel mensen wat chaotisch over, maar toch heb ik de indruk dat je heel goed weet wat je doet en wat je kunt. Je hebt zo ook wel je vaste dagelijkse patronen en vaste gewoonten.
Beroep vind ik moeilijk, ik heb geprobeert te voelen, maar kreeg het niet goed te zien, alsof je meerdere dingen doet of dat je eigenlijk iets anders zou willen dan je nu doet. Ik zie alleen een stapel papier en teksten, alsof je die aan het door werken bent, maar ja dat kan van alles zijn natuurlijk
. Ik heb dit stukje er maar bij gezet, maar betwijfel of het klopt.
Je bent absoluut niet ijdel, maar je vind het wél leuk om met je kleding een stuk creativiteit van jezelf te laten zien. Doe je ook iets met kleding?
Ik hoop dat je hier iets mee kunt en zeg het gerust als dingen volgens jou anders zijn. De enige die 100% zeker weet wie jij bent, dat ben jijzelf.
Liefs,
Pacho