Loading...
nl

"Iemand" hield mijn hand vast

Maryssa
Maryssa jul 5 '08
Ik had vannacht iets raars. Ging laat slapen door dat rare gesms met mn ex. Lag net in bed toen ik het gevoel had dat iets of iemand mijn hand vasthield! Heel bizar! Het voelde eerst alsof mijn handchakra ging tintelen en toen duidelijk een hand. Zal vast niet mn ex zijn. Ben benieuwd wie of wat het was. Er ging troost vanuit. Heeft iemand van jullie dat ook wel eens gehad?
Delen:
Anne
Anne jul 5 '08
Hej maryssa,

Misschien was het een troost van iemand uit de geesten wereld..die je hebt gekend.. een troost voor jou vanwege dat gedoe met je ex wink

Ik heb dat ook wel vaak als ik in bed lig voel ik heel vaak dat ik word aangeraakt door iets..of ik voel een koude wind over me heen.
Vanmiddag lag ik nog even op me bed en viel bijna in slaap en voelde dat iemand me aanraakte ook bij me hard..ik schrok er even van.
Maryssa
Maryssa jul 5 '08
Hallo Anne,

Zo ik ben er weer! Mijn modem deed dingen die ik niet begreep eekIk denk ook dat het iemand uit de geestenwereld was. Dit soort ervaringen geven aan er niet alleen voor te staan. Fijn dat het kan en dat ze op die manier steun geven.
Kan me voorstellen dat je schrok het komt ook nogal dichtbij zo'n aanraking. Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen daarna wink
Anne
Anne jul 6 '08
Ja ik zorg er altijd voor dat ik lekker slaap smile
Dat moet je jezelf gunnen.

Heb je vaak last van zulk soort dingen?
Maryssa
Maryssa jul 6 '08
Goedemorgen Anne, Ik heb het geregeld dit soort dingen. Tintelingen op mn wang en lippen alsof iemand je een kus geeft, aaien over mn haar als ik in bed lig. Heb het nu volgens mij meer omdat ik verdrietig ben en me met vlagen erg eenzaam voel.
Acheliah
Acheliah jul 6 '08
Iemand die je wil troosten uit de geestenwereld lijkt me duidelijk toch? Geniet er maar van. Maar als je zulke dingen voelt wil je ze vast met ons delen?

XXX Dinie
Maryssa
Maryssa jul 6 '08
Ik probeer me er ook bewust van te zijn dat iemand me wil troosten uit de geestenwereld.

Het voelt goed om ervaringen uit te wisselen hier op dit forum.

Liefs x
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hallo.

Het is heel mooi dit.
Er is iemand die je hand vasthoudt.
Wees niet bang je bent beschermd, er is iemand die je 100 procent liefheeft.

Het gaat helemaal goedkomen met je, vertrouw erop.

Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki