Loading...
nl

Orb??

Claire
Claire jul 5 '08
Misschien kunnen jullie mij iets over het volgende vertellen...

Bij het bekijken op dit forum, kwam deze herinnering naar boven.....Wat ik vorig jaar bij ons huis in Duitsland heb gezien.

Ik was op de slaapkamer van onze benedenwoning en mijn aandacht werd getrokken naar een ronde lichtvlek (ter grote van een groot horloge) op het schilderij wat bij het raam hing.
Omdat ik toevallig op een ander forum foto's van een orb gezien had, moest ik daar meteen aan denken. Ik liep naar het raam toe en zag zo'n halve meter boven de grond en zo'n 30 cm van de struik een witte ronde bol (ter grote van een groot schoteltje hangen). Doordat de zon erop schijn werd het weerkaast op het schilderij (denk ik). Ben de kamer ingelopen en door het raam gekeken, naar de plek waarop ik het gezien had en naar buiten gelopen. En weer naar de slaapkamer, kon het alleen in de slaapkamer zien (onderzocht of mijn waarneming goed was). Voor wat ik zag was ik niet bang voor eerder verbaasd. Mijn man dacht dat het door de opkomende zon was, verbreking van het licht. Maar ik heb hierover mijn twijfels. Zag niets van een schaduw of een breking van het licht wat zoiets kon veroorzaken. Bovendien was de afstand tussen de zon en de witte bol erg groot en heb zoiets nog niet eerder gezien. Als aanvullende informatie, het huis staat tegen een berg gebouw op een hoogte van 460 meter. Heb een panorama uitzicht en bij helder weer kan ik zo'n 6o km van mij afkijken.

Even voor de duidelijkheid, ben een nuchter mens....

Wat denken jullie wat het geweest is????
Delen:
gast
gast jul 5 '08
Reflectie is alleen in een bepaalde hoek te zien. Hoek van inval is hoek van uitval. Dus als je vanuit de slaapkamer het wel kon zien komt omdat het voorwerp dat reflecteerde in de juiste hoek stond t.o.v. jou/ het schilderij.
Op de andere plek buiten waar je ging kijken was ws een andere hoek t.o.v. het reflecterende voorwerp en daardoor zag je het niet en waar het vandaan kwam zag je ook niet omdat je de reflectie dan niet ziet. Het zijn soms maar heel kleine voorwerpen die een grote reflectie kunnen geven. Zelfs een stukje glas dat in het gras of tussen steentjes ofzo ligt kunnen al veel meer lijken dan ze werkelijk zijn. Dus vandaar dat het kan lijken alsof er niets is omdat je naar iets zoekt wat groter is en misschien ook op een andere plek is dan je in eerste instantie denkt.(bijv. op de grond i.p.v. ergens zwevend in de lucht)
Onze hersenen interpreteren bepaalde dingen soms anders dan dat het werkelijk is.
Maar je weet het maar nooit; misschien was het wel een andere energie vorm dan dat we op dit moment kennen smile
Claire
Claire jul 5 '08
Dank je voor je antwoord gast, maar dat is nu juist wat mij aan het twijfelen bracht. Klopt wel wat je schrijft hoor, en als het andersom geweest was had ik het meteen aangenomen.
Kijk maar op deze site van ons,(als dit niet geplaatst mag worden, kan het meteen verwijderd worden, www.hausfernblick.nl bij impressie, eerste foto, voorbij de ton tussen de grote en kleine boompje in, waar ik de grote ronde witte 'bol' zo boven de grond zag 'hangen' (je kijk in oostelijke richting) en een paar foto's verder waar het huis met de onderwoning (huis en tuin in de zomer) op de foto staat. Voor het raam zit een hor aan de buitenkant en het schilderij hangt op de binnen muur bij het raam waar de kleine ronde 'bol' op te zien was.
Nu vertekend een foto natuurlijk ook, maar wil je eens kijken of jouw theorie in deze klopt met mijn verhaal.
gast
gast jul 6 '08
Mooi huis en een mooie omgeving. Het moeilijke van dit soort dingen is dat ik het alleen van jou hoor en het niet zelf gezien heb. Dus eigenlijk kan ik alleen maar vertellen wat het technisch gezien zou kunnen zijn, meer niet. Er is zeker meer tussen hemel en aarde maar we worden toch regelmatig beduveld door ons eigen "denken te weten" wat we zien.
Zou best eens daar op vakantie willen hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '08
Hoi, zoals gast ook al zegt klinkt dit toch vrij waarschijnlijk als een reflectie. Vooral ook, omdat je het alleen via een raam zag, en een raam heeft nogal de neiging om licht te breken.

Toch kun je je ook iets anders afrvragen, namelijk:
"Waarom viel je dit op? en is er een boodschap die je hieruit kunt bepalen?"

Ik heb namelijk wel het idee dat boodschappen van hierboven vaak een simpele aanwijzing zijn om iets te zien dat er eigenlijk gewoon is, maar je anders niet was opgevallen.
Claire
Claire jul 6 '08
Origineel bericht van: NiMS

Toch kun je je ook iets anders afvragen, namelijk:
"Waarom viel je dit op? en is er een boodschap die je hieruit kunt bepalen?"

Ik heb namelijk wel het idee dat boodschappen van hierboven vaak een simpele aanwijzing zijn om iets te zien dat er eigenlijk gewoon is, maar je anders niet was opgevallen.


Dank je voor je reactie, Nims.
Vind het een mooie zijns benadering Nims.
Het Ene is in alles, alles is in het Ene....

Een andere invalshoek, had het van die kant nog niet bekeken.
Ga eens kijken naar jouw vragen.....
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
Origineel bericht van: NiMS

Toch kun je je ook iets anders afrvragen, namelijk:
"Waarom viel je dit op? en is er een boodschap die je hieruit kunt bepalen?"

Ik heb namelijk wel het idee dat boodschappen van hierboven vaak een simpele aanwijzing zijn om iets te zien dat er eigenlijk gewoon is, maar je anders niet was opgevallen.


Dit vind ik een hele mooie reactie, zo is het ook.

Als ik me op jouw reactie concentreer, kan ik alleen maar zeggen, je hebt het goed gezien, wit licht, hoe het ook ontstaan is.

Ik wil daar aan toevoegen dat mijn kind van zes engelen ziet, regelmatig zegt dat hij met deze engelen wil werken en vaak ineens zegt ´mama kijk, onze lichtbolletjes zijn weer bij ons´ en wijst ze dan precies aan in de kamer. De energie neemt op zulke momenten enorm toe in de ruimte.

Liefs,

Pacho

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki