Loading...
nl

in gevecht

dragon
dragon jul 4 '08
Hoi lieve mensen,

even een tijdje afwezig geweest, maar ik miste jullie smileen ik wilde graag even iets met jullie delen!

Zoals sommigen wel weten, heb ik vroeger een aantal "vreemde" dingen meegemaakt, zoals uittredingen en aanwezigheden.

Vorige week lag ik te slapen en ik besefte op een gegeven moment dat ik sliep. Op zich niet zo gek, dat heb ik vaak. Ik voelde hoe iets of iemand aan mijn benen begon te trekken. Toen wilde ik wakker worden, want ik had er geen zin in en dat lukte me niet. Ik zag alles om me heen en had mijn ogen open, maar werd niet wakker. Ik besloot mezelf langzaam uit bed te laten vallen en toen begon er iets aan mijn arm te trekken. het lag naast me op bed, maar ik kon het niet zien, want de deken lag over 1 oog. Op een gegeven moment werd diegene boos dat ik me probeerde te onttrekken en het beet in mijn bovenbeen. Op dat moment werd ik wakker. heel bizar, want ik had mijn ogen al open!

Nu kan je hier vanalles van maken, slaapverlamming, een lucide droom, een droom waarbij werkelijkheid en slaap zijn geintegreerd.... maar waar het nou om ging -en dat vind ik echt te gek- IK WAS NIET BANG! Wow, dat heb ik dus nog nooit gehad. Voorheen raakte ik verlamd van paniek en nu niet!

Dus, ik ben nu best wel een beetje trots op mezelf....
Delen:
Acheliah
Acheliah jul 4 '08
Wat bijzonder idd en idd je mag best trots zijn op jezelf ook jij mag er zijn.

XXX
Claire
Claire jul 4 '08
Dragon, in mijn ogen kun je heel trots op jezelf zijn.
Lijk mij een angstaanjagende ervaring zoals jij beschrijf.
En daarin je angst overwonnen te hebben ...... maak je een stuk sterker...... Knap.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '08
Heel bijzonder en een duidelijke boodschap dat je boven je angsten bent gaan staan! Ga zo door.
dragon
dragon jul 4 '08
Merudi is als een warm bad, altijd lieve reacties!

Bedankt hoor!
Lena
Lena jul 4 '08
dag draakje smile
ben ook blij voor je,
acceptatie van iets wat bij jou hoort??
gast
gast jul 4 '08
Ik weet eerlijk gezegt niet of je er zelf invloed op hebt of je wel of geen emotie hebt in een droom. Dromen kunnen ook zonder emotie gepaard gaan, het komt dan gewoon uit een ander deel van je hersenen. Het "ik" en het "zelf" heeft daar mijns inziens niet echt veel invloed op.
Thomas A
Thomas A jul 4 '08
Droom over de eigen kracht die zichtbaar gaat worden.........

Bewustzijnsdroom
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Op dat moment was er energie rond jou, energie uit de lichte sfeer. Vroeger voelde je die energie ook vaak, maar ging jouw angst met je op de loop en voelde jij je ´bekeken´. Heb je wel eens rode ogen gezien vroeger? Het enige dat wij vrezen is de angst zelf waarmee we demonen om ons heen creeren. Gelukkig weet je nu vanuit je innerlijk weten dat je niets hoeft te vrezen.

Wel een beetje vaag lees ik. Vraag maar door als ik niet duidelijk ben geweest.

Liefs,

Pacho
dragon
dragon jul 7 '08
Pacho, heel herkenbaar. Geen rode ogen, wel een zwarte man waarvan het gezicht niet te zien was...

enne, soms ben ik nog wel bang hoor, hihi!

Altijd bang geweest voor mijn eigen kracht, bang dat ik het opeens niet meer in de hand kan houden....
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 7 '08
Ik heb dat ook wel gekend een periode. Toen zag ik ook steeds een man met een hoed. Donkere gedaante, gezicht verborgen. Totdat ik me realiseerde dat ik mijn eigen angst aan het manifesteren was, of iig angst (ook wel donker) de ruimte gaf er te zijn. De man kwam dichterbij en ik trok mijn benen omhoog op de stoel waar ik zat en voelde van binnen dat ik het beste mijn hart open kon zetten. Immers donker of angst is de afwezigheid van licht. Ik liet de energie vanuit mijn hart stromen (wit licht) naar de man en nog voordat de energie hem bereikte was ie weg.

Dus ja hoor Dragon, dit kun je in de hand houden, zolang je in contact met jezelf blijft en jezelf ook dat vertrouwen geeft.

Liefs,

Pacho
dragon
dragon jul 8 '08
Hoi Pacho,

yep de man met de hoge hoed en de zwarte cape, dat was hem inderdaad!! Hij heeft me jarenlang de stuipen op het lijf gejaagd.

Ik heb altijd gemerkt dat ontspannen en accepteren de beste remedie was. Hoe harder ik vocht, hoe enger/erger het werd, maar ja, ontspan je maar eens als je in paniek bent!

Ik heb laatst een droom gehad waarbij ik nu eens naar hem toeging. We stonden naast elkaar op een hoge duin in een avonddonker grijsachtig landschap. Ik droeg een ouderwets wit nachthemd en voelde hoe de wind met mijn haren speelde. Ik was nu bij hem in zijn wereld. We keken samen naar de zee die kolkte en ik voelde me rustig. Opeens kreeg ik het gevoel dat zijn wereld, die plek waar ik naar toe was gegaan in mij zat....
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '08
Waar staat die man met hoge hoed en zwarte cape eigenlijk voor? Een persofinicatie van je eigen angst?
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
pacho en drago ik heb vraag aan julli als je ogen sluit en je gaat achter je zelf kijken wat zie dan? Willen jullie mijn laat weten wat je dan ziet?


gr ww
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
Origineel bericht van: NiMS
Waar staat die man met hoge hoed en zwarte cape eigenlijk voor? Een persofinicatie van je eigen angst?

nee geen eigen angstbeeld maar ik denk een zwart kracht of macht?
ik heb zo iets ook aan de hand gehad confuseden daar word je niet blij van
daarom stel ik ze ook een vraag?

gr ww
dragon
dragon jul 8 '08
Hoi Nims en Wittewouw,

oei, ik weet het niet. Heb veel onderzoek op Internet gedaan en natuurlijk zijn er diverse manieren van uitleggen: kwade geest, hallucinatie, personificatie van de eigen angst, je eigen schaduwkant (jung), een goede boodschapper, een waarschuwingssignaal van je eigen onderbewuste, een energievampier, noem maar op. Een erg bekend verschijnsel in alle culturen over de hele wereld en van alle tijden. Mochten jullie interesse hebben, dan kan ik jullie wel een document sturen waarin eea wordt uitgelegd en verteld.

Ik moet jullie zeggen dat het mij absoluut niet heeft geholpen, het riep alleen maar meer vragen op. En als je gaat zoeken in een bepaalde richting, dan zul je ook antwoorden krijgen uit die richting.

Misschien doet het er ook niet toe, misschien zegt dit mij dat ik gewoon naar mezelf moet kijken, ongeacht wat de verklaring is. Misschien is het de bedoeling dat ik het juist open en ongedefinieerd laat..

Wat ik wel zeker weet, is dat hij in verband staat met mijn eigen emoties en mijn eigen angst. Hoe beter ik me voel, hoe minder last ik van hem heb/had en andersom. Ik heb hem op een gegeven moment rustig weggestuurd.
Jaren later heb ik eens gevraagd of hij langs wilde komen voor een gesprekje, want ik was toch wel nieuwsgierig. Toen hij kwam (in mijn droom), durfde ik het toch niet aan, dus ik vroeg of hij weer weg wilde gaan en dat deed hij.

Liefs,

Dragon
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
Origineel bericht van: wittewouw
pacho en drago ik heb vraag aan julli als je ogen sluit en je gaat achter je zelf kijken wat zie dan? Willen jullie mijn laat weten wat je dan ziet?


gr ww


@Wittewouw
Dan zie ik een groepje witte gidsen die me een boodschap geven als dat nodig is. Wat zie jij zelf?

@Nims
De donkere man (hij voelde als pure afwezigheid van liefde, kil) heb ik alleen gezien in een tijd dat mijn eigen angst een rol speelde. Ik geloof dat het de manifestatie van mijn angst was. Als we in onze angst gaan zitten (en dat deed ik op dat moment, om een reden die nu even niet uitmaakt)trekken we aan wat daar bij hoort.

Angst of Liefde, Licht of Donker, daar zijn onze keuzes op gebaseerd en daar is alles op te herleiden.
Ik kies voor Liefde, ik kies voor Licht en bedank het donker omdat zij me heeft laten zien waar ik het Licht kon vinden.

Liefs,

Pacho

wittewouw
wittewouw jul 8 '08
dragon
Een ding moet ik toch ff kwijt nooit vragen of hij terug komt.Want het is zwarte kracht dat is niet van je zelf is
maar iets wat je heb opgepikt ergens.
Bij mijn stond een moeder terresa acht type alleen zwarter dan zwart brrr en hele koude.
Mijn gids ken ik nog niet en die stond daar achter maar ze kon haar gedaan ook verander in iets moois daardoor dacht ik dat zij mijn gids was
Wij hebben haar toen gevraagt om haar waare id dat was niet best. Met de hulp van mijn gids hebben wij haar licht gestuurt maar dat ging moeilijk en het kost me week enerige wink
gr ww
wittewouw
wittewouw jul 8 '08
oh gelukkig en ik zie:
Mijn gids en twee helpers voor raad en daad
en som lifters
gr ww
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 8 '08
Wat ontzettend lief, dat je (terecht) bezorgd bent en ik begrijp nu ook waarom. Dus jazeker ik deel je mening.

Liefs,

Pacho
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki