Hoi lieve mensen,
even een tijdje afwezig geweest, maar ik miste jullie en ik wilde graag even iets met jullie delen!
Zoals sommigen wel weten, heb ik vroeger een aantal "vreemde" dingen meegemaakt, zoals uittredingen en aanwezigheden.
Vorige week lag ik te slapen en ik besefte op een gegeven moment dat ik sliep. Op zich niet zo gek, dat heb ik vaak. Ik voelde hoe iets of iemand aan mijn benen begon te trekken. Toen wilde ik wakker worden, want ik had er geen zin in en dat lukte me niet. Ik zag alles om me heen en had mijn ogen open, maar werd niet wakker. Ik besloot mezelf langzaam uit bed te laten vallen en toen begon er iets aan mijn arm te trekken. het lag naast me op bed, maar ik kon het niet zien, want de deken lag over 1 oog. Op een gegeven moment werd diegene boos dat ik me probeerde te onttrekken en het beet in mijn bovenbeen. Op dat moment werd ik wakker. heel bizar, want ik had mijn ogen al open!
Nu kan je hier vanalles van maken, slaapverlamming, een lucide droom, een droom waarbij werkelijkheid en slaap zijn geintegreerd.... maar waar het nou om ging -en dat vind ik echt te gek- IK WAS NIET BANG! Wow, dat heb ik dus nog nooit gehad. Voorheen raakte ik verlamd van paniek en nu niet!
Dus, ik ben nu best wel een beetje trots op mezelf....