Ik vind dat een persoon altijd het recht moet hebben om zich te kunnen verdedigen tegenover iemand/een moderator.
Correspondentie hierover moet dan ook kunnen.(wel via PB.)
Ik ga ervanuit dat niemand expres een persoon aanvalt maar als het toch zo overkomt kan het zijn dat de persoon die het bericht geschreven heeft zich er zelfs niet van bewust is.
En dan kan het een klap in het gezicht zijn van de persoon die het bericht geschreven heeft als die merkt dat zijn bericht verwijderd is.
-Zijn moderators nodig op Merudi? (waarom wel, of waarom niet?)
* in een groep zijn altijd mensen nodig die een oogje in het zeil houden. Want als je 2 mensen bij elkaar zet heb je al 2 verschillende meningen, niet iedereen kan zich even goed als een ander uitdrukken en niet iedereen kan even goed tegen kritiek.
dat is nu eenmaal zo. Dus zijn er mensen nodig die hierover waken dat niets uit de hand loopt.
Maar de mensen die oordelen zijn ook maar mensen en kunnen dus ook fouten maken he.
-Moeten moderators alle geplaatste berichten lezen?
* moderators zouden ook moeten kunnen rekennen op het eigen gevoel van leden hier van wat wel en niet kan. - Bij de ene kan misschien wat meer als bij een ander.
Het zou misschien handig zijn een soort taakverdeling uit te werken tussen de moderators. Zodat er geen teksten dubbel geconrolleerd moeten worden.
-Wil ik meehelpen om de moderators te wijzen op berichten die niet kunnen?
* ja
-Moeten er duidelijke regels worden afgesproken zodat vast ligt wanneer er gemodereed wordt of vertrouw je op het gezonde verstand van de moderators?
*/
-Wil ik moderator worden / zijn / blijven?
* nee
-Wie zouden voor jou de beste moderators zijn? (Mogen ook huidige moderators zijn).
* /
Sommige ideeën staan hier al vermeld maar gebruik ik ook omdat ik vind dat ze goed zijn he